fbpx

אחת הבעיות הקשות ביותר במסחר מקוון הנו חוסר האמון של לקוחות בבית העסק. אם בעסק פיזי נותנים אמון ברוקח/בעובדי החנות, הרי שבאונליין הלקוח צריך לתת אמון בעסק. 

יש תחומים בהם גם כאשר המוצר לא בדיוק כפי שהלקוח ציפה או שהשירות לא בדיוק כפי שהלקוח ציפה שזה לא נורא. בענף הפארמה והאופטיקה זה כבר סיפור אחר לחלוטין!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ניהול חנויות פארמה

    יש לכם חנות אינטרנטית בתחום הפארמה, רוב הסיכויים שיש לכם גם בית מרקחת או חנות בריאות לנהל על הראש. אתם ככל הנראה לא יכולים לעשות הכל לבד. אז איכשהו האתר נדחק לתחתית סדרי העדיפויות והמכירות דלות במיוחד.

    זה לא חייב להיות כך. אמנם אתם מבינים היטב בנושאי פארמה, אבל לא בהכרח שאתם חייבים להיות אלו שצריכים לתפעל את אתר המכירות, במקום זאת, רצוי לפנות לחברת ניהול אתרים (להלן אנחנו) ולבקש שירותי ניהול, זה עובד נפלא!

    אז איך נראה השירות?

    שירותי ניהול אתרים לחנויות פארמה דומה מאוד לניהול אתרים אחרים. כלומר, מבחינה טכנית מדובר בתהליכים דומים למדי. ולמרות זאת ישנם דגשים ששייכים לעולמות הפארמה שאין בתחומים אחרים.

    1. ערכים תזונתיים/ערכים בריאותיים.
    2. המלצות מלקוחות אודות המוצרים.
    3. מחזקי ביטחון נוספים.

    אשר בהיעדרן קשה הרבה יותר לבצע את המכירה און ליין.

    ערכים תזונתיים/בריאותיים במוצרי פארמה

    מוצרי פארמה רבים נוגעים באים במגע עם העור ואו אף נלקחים כמזון דרך הפה. או במילים אחרות, הלקוחות רוצים לדעת מה הם הערכים התזונתיים של המוצרים ואו מה הם תופעות הלוואי ואו הערך המוסף שהן מעניקות לגוף.

    מעבר לכך, מאחר ומוצרי בריאות נלקחים יחד עם אירועים נוספים/תרופות נוספות, לעתים קרובות יש משמעות רבה למופיע על העלון לצרכן ואו להשפעה שיש להן לפי מחלות רקע/ נתונים נוספים אצל הצרכן. לכן, יש חשיבות רבה בהדגשת פרטים אלו כבר בעמודי המוצרים בחנות.

    המלצות מלקוחות על מוצרי פארמה

    מפחיד למדי להכניס לגוף מוצר שלא נבדק קודם לכן על בעלי חיים ואו אינו כולל תוויות ברורות למי מותר/אסור לצרוך את המוצר. לכן, אחד מהכלים החזקים ביותר לעודד גולשים לבצע רכישה און ליין כאשר אין רוקח ואו גורם מקצועי להתייעץ איתו הנו כמובן ביקורות של גולשים אחרים.

    כאשר אנו מציגים בעמוד המוצר את הביקורות על הערך שהניב לצרכנים (גם אם מאתרים אחרים/מרשתות חברתיות) אנחנו בעצם נותנים ללקוחות שלנו את הביטחון להרגיש בנוח לבצע רכישה און ליין למרות סימני השאלה במידה ויש להם.

    מחזקי ביטחון ברמת מוצר פארמה

    לא מעט חוששים לרכוש מוצרי פארמה און ליין. בין היתר בגלל תנאי האחסון/שילוח שאינם תמיד נאותים. לכן, רצוי מאוד להוסיף תוויות ברורות על גבי המוצרים אשר מאפשרים ללקוח להרגיש בטוח יותר שהמוצר מאוחסן במיקום נכון, שהמשלוח נעשה במידת הצורך בקירור כמופיע בעלון לצרכן ושניתן בהחלט לצפות למוצר בתוך זמן קצר במידת הצורך.

    לסיכום,

    בכל אתר נדרשים לדגשים שונים. הצוות המקצועי של WEMANAGE יודע לתרגם את השירות כך שיתאים בצורה מיטבית לחנויות פארמה ובכך להביא לגידול בסל המוצרים ולגידול בהיקף המכירות. נשמח לשרת גם אתכם!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן