fbpx

אתם סוף סוף השתכנעתם שאתם צריכים להקים חנות אינטרנטית עבור העסק שלכם, אתם גם כנראה כבר מבינים שמי שלא נוכח און ליין כנראה גם לא יהיה מתחרה ראוי על הלקוחות בעשור הקרוב..

השאלה שלכם כבר אינה אם לבנות חנות אינטרנטית אלא איך לבנות אותה נכון מלכתחילה כדי לחסוך הרבה מאוד עגמת נפש.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    תכנון אתר מכירות (חנות אינטרנטית)

    כאנשי עסקים מנוסים, אתם וודאי יודעים שקשה מאוד להצליח במשהו בלי תכנון מקדים. סתם לבנות אתר, סתם להקים חנות אינטרנטית, רוב הסיכויים יעלה לכם ביוקר כמה חודשים או שנים קדימה.

    למרות זאת, בעלי עסקים רבים נוטים לקפוץ כמה שלבים קדימה, לחסוך בעלויות והופ להקים חנות אינטרנטית עם הספק הראשון עמו הם התחברו. וזו טעות קריטית שעולה לרבים ביוקר.

    אם אתם עדיין לא בעלים של חנות אינטרנטית, אם עדיין לא בחרתם חברה מפתחת לחנות האינטרנטית, אתם בנקודת זמן מעולה לתכנן נכון. לתכנן קדימה כך שתוכלו להעניק ללקוחות שלכם ערך מוסף אמיתי!

    מה ערך מוסף אמיתי? לרוב מדובר בחוויית שימוש מעולה, במסרים מדויקים יותר וכמובן בפתרונות מימון/שילוח/תשלום שמאפשרות לכל רוכש לבחור דווקא בכם מבין שלל ספקים וחברות מתחרות במרחק קליק אחד ברשת.

    אז איך מתכננים חנות אינטרנטית?

    לצערנו אין יועצי אינטרנט רבים כיום בשוק הישראלי. יתרה מזאת, אלו שטובים בכך לרוב משויכים לחברת פיתוח עם אג'נדה שנוחה עבורם אך לא תמיד נכונה עבור הלקוח..

    לכן, הדרך הטובה ביותר לתכנן חנות אינטרנטית הנה על ידי פניה לגורמי צד שלישי שאינם מפתחים אתרי אינטרנט אך בהחלט עושים בהם שימוש מרבי מידי יום.

    לקטגוריה זו נופלים חברות קידום אורגני וחברות ניהול אתרים, חברות קידום אורגני לרוב יכנסו לאתר בתדירות מסוימת כדי לתחזק את הערכים השונים. חברות ניהול אתרים ייכנסו לאתר על בסיס יומיומי לבצע את כל הפעולות השוטפות יחד עם הקידום האורגני – כלומר, הם (אנחנו) חווים את האתר בדיוק כפי שבעלי החנויות חווים אותם.

    המשמעות היא שהם יודעים להגיד לכם במדויק, מה סוג החנות שאתם צריכים על בסיס הקטגוריה, השוק ותוצאות עבר של לקוחות דומים לכם. הם ידעו מראש להזהיר אתכם מה לא לעשות וחשוב לא פחות איך ומה כן לעשות.

    במילים אחרות, במקום לנחש, לקחת סיכון, תוכלו לקבל החלטות מושכלות וברורות כמו גם, במידה והתייעצתם עם חברת ניהול אתרים, הם גם יוכלו לנהל עבורכם את התהליך פיתוח כולו ולהוות איש קשר מטעמכם כדי להבטיח תוצאות מושלמות!

    מה נכלל בתכנון חנות אינטרנטית?

    בשלב ראשון, אתם תדעו שאתם לא נופלים בפח. כלומר, לא משלמים יותר כסף ממה שאתם צריכים לשלם ואתם בוחרים את המערכת. המתאימה ביותר לצרכים האמיתיים שלכם.

    בשלב שני, אתם תיהנו מתהליך מסודר המבוסס על כמה שלבים:

    1. בחירת מערכת ניהול לחנות אינטרנטית.
    2. בחירת דומיין/שם לחנות אינטרנטית.
    3. בחירת עיצוב/מבנה לחנות אינטרנטית.
    4. ארגון תוכן וסדר בחנות אינטרנטית.
    5. סיוע בהתחברות לחברת מסוף/סליקה.
    6. סיוע בהתחברות לחברת שילוח.
    7. סיוע בממשוקים של מערכות חיצוניות.
    8. סיוע בהכנת עמודי תוכן והגנה.
    9. סיוע בבחירת ספקי המשך.
    10. סיוע בהזנת תוכן מוצרים ראשוני.

    כמובן שיש עוד הרבה מאוד נקודות בהם ליווי מקצועי בהקמת חנות אינטרנטית בא לידי ביטוי. אבל ככלל, ברגע שאתם זוכים לליווי של מי שעשה זאת קודם, כאשר אתם זוכים לליווי למי שבאמת מכיר מערכות ניהול של חנויות אינטרנטיות, אתם יכולים להיות רגועים שהדרך שלכם סלולה וההצלחה אכן אפשרית און ליין.

    לסיכום,

    אם אתם רגע לפני, אם הלכתם לאיבוד בין כל האפשרויות, אם אתם רוצים להשקיע מעט כסף כדי להבטיח שבאמת יש לכם סיכוי להצליח במכירות באינטרנט, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו כדי שנצמיד לכם יועץ אינטרנט מקצועי ואו מנהל אתרים מקצועי שיעזור וילווה אתכם לאורך התהליך כולו עד למכירות הראשונות.

    זה נכון, יש לכך עלויות, אבל בראיה ארוכת טווח זה לגמרי לגמרי שווה את זה! בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן