fbpx

אם יש לכם חנות פיזית, בוודאי יש לכם קופה רושמת, אחת הבקשות של בעלי חנויות פיזיות הנו שהחנות האינטרנטית שלהם תסתנכרן עם המלאי והמחירים שמופיעים במערכת הקופה בחנות הפיזית. בקשה זו הגיונית למדי אך לעתים גם מורכבת ליישום. במאמר זה אנו נציג את הקופות הפופלריות ביותר והאם יש להם אפשרות להסתנכרן עם מערכת ניהול החנויות ווקומרס.

סנכרון קופה בחנות עם ווקומרס

כאשר רוצים לסנכרן מערכת קופה בחנות עם מערכת ניהול האתר, יש לדעת לשאול את השאלות הנכונות ואילו הן:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. האם ניתן לסנכרן את המערכת קופה למערכת האתר שלנו?
      • האם הממשוק תומך בסליקה/חשבוניות דרך מערכת הקופה?
      • האם הממושק תומך בסנכרון מוצרים ומלאי דרך מערכת הקופה?
    2. האם יש פתרונות קיימים על המדף לממשוק מהיר?

    כלומר, ייתכן מאוד שחברת הקופה ואו החברה שמפתחת את האתר תגיד לכם שיש לה פתרון לממשוק הקופה לחנות הווקומרס שלכם אבל מדובר בממשוק חלקי בלבד. אנו נתייחס כעת לסוגי מערכות הקופה וגם למערכות ERP שלעתים בשימוש בכדי שתוכלו לבחון את מצבכם והיכולת שלכם לסנכרן בין החנות לאתר.

    להלן טבלת קופות נפוצות והמענה על השאלות מעלה:

     שם הקופה  אפשרי לסנכרון?  סנכרון חשבוניות  סנכרון מוצרים ומלאי  סוג פתרון
     Comax | קומקס כן אפשרי אפשרי – אוטומטי  מוצר מדף
     Caspit | כספיט כן אפשרי אפשרי – ידני  מוצר מדף
     Rivhit | ריווחית כן אפשרי אפשרי – אוטומטי  מוצר מדף
     verifone | וריפון כן אפשרי לא אפשרי  מוצר מדף
     Linet | לינט כן אפשרי אפשרי – אוטומטי  מוצר מובנה
    Mflow כן אפשרי אפשרי – אוטומטי מוצר מדף
    מערכות נוספות (ERP)
     SAP | סאפ כן לא לא  פיתוח מותאם
     priority | פריורטי כן לא לא  פיתוח מותאם
     Bgate | ביגייט כן לא לא  פיתוח מותאם

     

    למבקשים לקרוא בתצורת שורה:

    • ממשוק ווקומרס עם comax / קומקס – ניתן לסנכרן מלאי, מוצרים וחשבוניות.
    • ממשוק ווקומרס עם caspit / כספיט – ניתן לסנכרן מלאי בלבד.
    • ממשוק ווקומרס עם rivhit / ריווחית – ניתן לסנכרן מלאי, מוצרים וחשבוניות.
    • ממשוק ווקומרס עם verifone / וריפון – ניתן לסנכרן מלאי בלבד.
    • ממשוק ווקומרס עם linet / לינט – ניתן לסנכרן מלאי, מוצרים וחשבוניות.
    • ממשוק ווקומרס עם all4shop / אול4שופ – לא ניתן לסנכרן.
    • ממשוק ווקומרס עם Mflow – ניתן לסנכרון מלאי ומוצרים.

    מערכות נוספות שרלוונטיות לעתים:

    • ממשוק ווקומרס עם SAP / סאפ – דורש פיתוח מותאם אישית, אין פתרון זמין ומידי.
    • ממשוק ווקומרס עם priority / פריורטי – דורש פיתוח מותאם אישית, אין פתרון זמין ומידי.
    • ממשוק ווקומרס עם Bgate / ביגייט – דורש פיתוח מותאם אישית, אין פתרון זמין ומידי.

    יתר הקופות שאינם ברשימה מעלה, לא תומכים ממשוק לווקומרס, (אם זיהתם אחת שכן, נשמח לקבל עליה עדכון ולהוסיפה).

    כמה עולה לסנכרן מערכת קופה עם וורדפרס?

    העלות של סנכרון הקופה עם ווקומרס הנה נגזרת של סוג הפתרון המוצע לכך,

    • מוצר מדף – פיתוח קיים ועומד למכירה לרוב יעמוד על כמה אלפי שקלים באופן חד פעמי.
    • מוצר מובנה – פיתוח קיים ועומד השייך לחברת הקופה ומוצע במחיר הגיוני/חינם ללקוחות.
    • פיתוח מותאם – אין פתרון זמין, יש לפתח בהתאמה אישית ומדובר בעלות של עשרות אלפי שקלים.
    • לא ניתן – ישנם קופות שאין להם יכולת פיתוח מאחר ואין להם API (לרוב מערכות ישנות מאוד).

    מה עושים אם רוצים בכל זאת לסנכרן אבל לא לפתח? ובכן להלן החלופות,

    חלופות לסנכרון מערכת קופה עם וורדפרס:

    כאשר הקופה אינה תומכת ואו כאשר מדובר בעלות יקרה מידי בכדי שזה יהיה כלכלי, ניתן לבחון אחת ממספר חלופות:

    1. הקצאת מחסן נפרד לאתר וניהול החנות המקוון עם מלאי נמוך (תזכורת כאשר צריך להוסיף למלאי).
    2. שימוש במלאי החנות המקוונת כבסיס ראשי (שימוש בתוספים שהופכים את החנות לקופה רושמת).
    3. שימוש בקבצי נתונים לסנכרון המלאים (ייצוא וייבוא של קובץ לשם איזון מלאי בין הקופה והאתר).

    ישנם מקרים בהם יש גם פתרונות יצירתיים למדי ולחסוך כסף אך כל מקרה נבחן לגופו.

    מה אתם ממליצים לעשות?

    בגדול זה מאוד תלוי בטיב העסק שלכם (סוג המוצרים) ומידת התדירות בה אתם נדרשים לביצוע שינויים. ככלל, מומלץ להתייחס לחנות האינטרנטית כאל סניף לכל דבר ועניין בכל התחשיבים ולכן מומלץ לסנכרן את האתר עם מחסן ייעודי לאתר.

    ישנם מקרים שניתן אף לתעדף בחירת מערכת ניהול תוכן בקוד סגור אך שמגיעה יחד עם סנכרון מובנה למוצרים, מלאי ולחיובים בחנות. אבל כדי לקבל החלטות נכונות, אנו ממליצים לכם לפנות אלינו להתייעצות בחינם וללא כל התחייבות ואנו נפנה אתכם לפתרון הטוב ביותר בעבורכם. בהצלחה.

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן