fbpx

יש לכם חנות אינטרנטית ואתם מרגישים שכלום לא הולך חלק? עולה לכם הרבה מידי להביא לקוח משלם וגם הוא לא חוזר לרכישות חוזרות? יש סיכוי טוב שאתם כמו רבים אחרים מחליפים כסף בכסף והיחידים שמרוויחים מהפעילות שלכם הם גוגל ופייסבוק..

אם אתם מזדהים ורוצים לשנות את המגמה, יש לנו טיפ מנצח עבורכם – נבדק ועובד!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    טיפ ללקוחות חוזרים בחנות

    כדי להרוויח לקוחות חוזרים ולהבטיח שאט אט האתר יעבור לרווחיות, עליכם לנסות לפתור את הבעיה הכי משמעותית עבור הלקוחות שלכם!

    נסו לחשוב על עצמכם, מה הכי מפריע לכם אחרי שאתם מבצעים רכישה מחנות אינטרנטית של אחרים? מה היה גורם לכם לחזור לאותו חנות ולא לחפש אחרות? כן, את זה בדיוק אנחנו רוצים לפתור.

    • הבעיה: חוסר ביטחון/תחושת אי וודאות.
    • הפתרון: עדכונים תכופים ללקוח על כל התקדמות.

    איך מעניקים תחושת ביטחון לרוכשים באתר?

    אם רוצים לקוח שיזכור את החנות שלכם, יש צורך להעניק לו ערך מוסף שאחרים לא מעניקים. הערך יכול להתבטא במחיר זול אבל סיכוי טוב שזה לא יהיה כלכלי עבורכם. לכן, עליכם להעניק ערך מוסף בדמות חוויית רכישה.

    חוויית רכישה אופטימלית ללקוח תהיה שהוא יודע בכל שלב ושלב מה סטטוס ההזמנה ומתי הוא צפוי לקבל אותה וזה יראה פחות או יותר כך:

    1. עדכון לקוח על קליטת הזמנה (סטנדרטי)
    2. עדכון לקוח על תחילת טיפול בהזמנה.
    3. עדכון לקוח על סיום ליקוט מוצרי הזמנה.
    4. עדכון לקוח על איסוף המשלוח על ידי שליח.
    5. עדכון לקוח על סיום טיפול ובקשת ביקורת.
    6. עדכון לקוח על קיום מוצרים/מבצעים חדשים.

    כלל העדכונים הללו צריכים להתרחש בזמן אמת טבעת טיפול בפועל בהזמנה. כמו כן, ייתכנו עדכונים נוספים בין לבין לפי הצורך:

    1. עדכון לקוח על מוצר שלא ניתן לספק.
    2. עדכון לקוח על עיכוב בהספקת ההזמנה.
    3. עדכון לקוח על אלטרנטיבות להזמנה.

    הסוד הוא להיות בקשר רציף על בסיס יומיומי עם הלקוח ממועד קליטת ההזמנה ועד לרגע בו ההזמנה סופקה לשביעות רצונו!

    שמירה מסוג זה על קשר עם הלקוח מעניקה ללקוח את תחושת השקט הנפשי ואת הוודאות שאכן דואגים לו והמוצרים שהוזמנו בדרכם אליו.

    כמה אחוז מהלקוחות יחזרו לרכישה נוספת?

    לפי הערכות שלנו, כ-30% מהרוכשים יחזרו לרכישה נוספת במידה וקיבלו שירות ברמה מספקת, וכ50% מהרוכשים יחזרו לרכישה נוספת במידה וקיבלו שירות יוצא מהכלל – כמתואר מעלה!

    מאחר וניתן לבצע זאת בצורה פשוטה למדי במערכות הנכונות (שאלו אותנו עליהם..), אין סיבה לא למנף כל לקוח ולקוח ולהגדיל מכירות!

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן