fbpx

בעלי אתרי אינטרנט יודעים שעליהם להחזיק באתר אינטרנט יפה ומרשים. אך, אין להם מושג מה ניתן לעשות כדי לקדמו ולהביא לידי כך שהתנועה אליו תלך ותגדל. זאת על אף שעומד לרשותם כלי עוצמתי במיוחד שיאפשר להם לנטר ולשפר את הנראות שלהם ברשת בקלות ובפשטות רבה למדי. במאמר זה, אנו נסקור כלי זה:

כלי מנהל אתרים – Google Search Console

כאשר מדברים בעשור החולף על אינטרנט, מדברים על גוגל. מנוע החיפוש הפך למונופול השולט באופן כמעט מוחלט בשוק החיפוש והניווט ברשת במחשבים נייחים בעזרת דפדפן הכרום ואלגוריתם החיפוש המעולה שלה וגם במכשירים סלולריים בעזרת מערכת ההפעלה אנדרואיד השולטת במרבית המכשירים בעולם.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    חשוב לדעת! Google Search Console (בראשי תיבות GSC) בעבר נקרא גם כ- Google Mebmaster Tools (בראשי תיבות GMT).

    לכן, כאשר רוצים להביא אתר לביצועים טובים יותר ואו רוצים להבין איך גורם בעל עצמה כה רבה רואה את האתר, יש להיעזר בכלים שהיא מעמידה לרשותנו. במאמר זה נסביר איך משתמשים בכלי זה לטובת ייעול ושיפור ביצועי האתר:

    מהו כלי לניהול אתרים?

    כלי ניהול אתרים של גוגל הנו כלי שמקנה לנו כמה יכולות:

    1. ניטור וצפייה בנתוני הגעה של גולשים לאתר דרך מנוע החיפוש.
    2. ניהול תקשורת עם מנוע החיפוש כדי לעדכן על שינויים רלוונטיים.
    3. מעקב אחר בעיות אבטחה/סיכונים המשפיעים על ביצועי האתר.

    על פניו, מדובר ביכולות מינימליות וחסרות ערך גבוהה. אך בפועל, מדובר בכלי בעל עצמה ייחודית אשר בשימוש נכון בו ניתן להסיק מסקנות ולשפר את ביצועי האתר ולאחר מכן לעלות בתוצאות החיפוש גבוהה יותר ומכך ליהנות גם מתנועה איכותית יותר של לקוחות פוטנציאליים.

    איך משתמשים בכלי לניהול אתרים?

    השימוש בכלי לניהול אתרים יכול להסתכם במבט על האתר. אך, ניתן גם להיעזר בכלי לניהול אתרים לצורך ביצוע פעולות מעמיקות יותר:

    • זיהוי מגמות/שיפור נוכחות בתוצאות החיפוש.
    • תיקון/ייעול מתמיד של מערכת האתר וחווית השימוש.

    נסביר,

    מאחר ואנו מעניקים שירותי ניהול אתרים, עלינו לקדם אורגנית מספר רב של אתרי אינטרנט של לקוחותינו. בעזרת כלי ניהול אתרים, ביכולתנו לזהות מספר ערכים חשובים במיוחד:

    • מגמות – האם מספר הכניסות האורגניות בעליה או בירידה?
    • ערכים – אילו ערכים מובילים בכניסות (מה גוגל חושב עלינו..)?
    • תחומים – באלו נושאים יש להשקיע כדי להמשיך בעליה?

    איך מידע זה עוזר לנו?

    להלן דוגמה:

    במידה ואנו מנסים לקדם אתר סביב נושא מסוים, אך מגלים שגוגל חושב שהאתר מעניק שירותים בתחום אחר לגמרי, הרי שעלינו לבחון איך גוגל הגיע למסקנה זו. ייתכן ונסיר עמודים לא רלוונטיים מהאתר ואו שנרחיב עוד אודות נושאים בהם גוגל כבר רואה בנו כרלוונטי כך שהעמודים בתחום זה יעלו אט אט מעלה בתוצאות חיפוש

    איש משתמשים בכלי לניהול אתרים?

    תתפלאו אבל מדובר בכלי אינטואיטיבי במיוחד שאינו מצריך הדרכה לשימוש בו. כל שעליכם לעשות, להיכנס לקישור זה ולפעול לפי ההוראות הבסיסיות של גוגל בכדי לאמת בעלות על האתר. לאחר מכן, כל יתר היכולות יופיע בפניכם ויוצגו בניווט פשוט וקל לשימוש.

    לסיכום,

    כלי ניהול האתרים של גוגל הנו כלי חובה בידי כל מנהל אתרים. אך כלי זה אינו היחיד, עלינו להיעזר בכ-5 כלים נוספים בכדי להשלים את הפאזל ולהשיג את המידע הנחוץ והמדויק ביותר כדי לתפוס הובלה על המתחרים שלנו שגם הם מחזיקים במנהל אתר ואו במקדם אתר מקצועי אשר מנסה אף הוא לדחוק אתכם אחורה..

    אתם מוזמנים להתייעץ איתנו בנושא זה, נשמח לעזור!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן