אחד הנושאים החמים ביותר בענף הייטק הנו הרכישה המטורפת לכל הדעות של פייסבוק את אפליקציית המסרים המיידיים וואטסאפ. וואטסאפ נקיה מפרסומות, מה שהופך את ההשקעה בגובה 19 מיליארד דולר למשהו בלתי נתפס. אבל, ככל שהזמן חולף העסקה הופכת להיות ויותר משתלמת עבור הרוכשת – פייסבוק.

זאת מאחר והיא יכולה לאסוף נתונים שונים (לא את תוכן השיחה אך הרבה מסביב לה) אודות המשתמשים וכמובן לבצע תהליכים עתידיים ברשת החברתית הפעילה ביותר בעולם. אבל בשנת 2020 קורה משהו גדול אף יותר. פייסבוק בוחנת אפשרות למכירות ישירות דרך וואטסאפ!

תאריך עדכון אחרון: 30 בינואר 2025

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מכירת מוצרים דרך וואטסאפ

    פייסבוק החלה בפיילוט מקומי בהודו בה היא מאפשרת למקומיים לצפות במוצרי מזון מסוגים שונים ולבצע רכישה ישירה של אותן המוצרים דרך האפליקציה. אם כי נכון לשלב זה, התשלום הנו בעת מסירת המוצרים בפועל.

    כל מי שעוקב אחרי פייסבוק יודע שפיילוטים אלו כאשר הם מצליחים זוכים לפריסה מהירה בכל העולם וייתכן שכבר תוך חודשים בודדים נראה אפשרויות רכישה בוואטסאפ גם בישראל.

    אז איך זה יראה, מה התהליך שוואטסאפ עוברת?

    1. וואטסאפ מציגה התכתבויות בלבד.
    2. וואטסאפ מאפשרת חשבונות עסקיים.
    3. וואטסאפ מאפשרת העלאת סטוריז.
    4. וואטסאפ מאפשרת העלאת קטלוג מוצרים.
    5. וואטסאפ מאפשרת לעסקים למכור מוצרים…

    ניתן לראות בבירור רב את הדרך שוואטסאפ עוברת אט אט ובשקט מתחת לפני השטח. מרשת חברתית נטולת ערכים פרסומיים, קצרה הדרך להפיכתה לרשת חברתית מוצפת פרסומים (סמויים) לרכישת מוצרים מסוגים שונים..

    החיבור בין וואטסאפ ואינסטגרם

    כידוע, וואטסאפ ואינסטגרם משתייכות לאותה הרשת החברתית פייסבוק. ככזו, היא מכירה בנתוני המכירות המדהימים יש לומר שבהפניית לקוחות ממוצרים באינסטגרם הישר למסירת אשראי לרכישה ידנית בוואטסאפ. רבים מהעסקים החדשים צמחו בדיוק בשיטה זו, הפניה של תנועת עוקבים לשיחה מהירה עם איש מכירות בוואטסאפ למכירה מהירה.

    לכן, וואטסאפ מתחילה לפרוס את האפשרות של וואטסאפ פיי (WhatsApp Pay). ככל שהרשת החברתית תצליח לצמצם את מרחב החשיבה של המשתמשים למינימום האפשרי כך הכדאיות בפרסום דרכה תעלה ורווחיה יצמחו בהתאמה.

    לכן, הצפי לשנת 2020-2021 הנה שהתהליך האיטי יושלם ויראה פחות או יותר כך:

    1. גולש נחשף למודעה בפייסבוק/אינסטגרם.
    2. גולש מופנה למוצר בקטלוג בוואטסאפ.
    3. גולש משלם באמצעות וואטסאפ פיי.

    תהליך זה צפוי להימשך מספר שניות בודדות ולכלול 2 קליקים בלבד מצד המשתמשים!

    במילים אחרות, עסקים רבים יעדיפו לדלג אפילו על האתר האינטרנט.

    במידה ווואטסאפ יכיל כבר את כתובת המגורים למשלוח, הרי שמוכרים שיעשו שימוש בפלטפורמה צפויים לראות גידול של עד 70% במכירות באופן כמעט מידי וזה משנה את חוקי המשחק.

    במילים אחרות, בעוד שנה אנו לגמרי נבין את הכדאיות שברכישת וואטסאפ בסכום האסטרונומי ששילמו.

    לסיכום,

    עדיין אי אפשר למכור מוצרים דרך וואטסאפ באופן טבעי בישראל. עד שזה יקרה מומלץ להשקיע בפיתוח יכולות האתר בכדי שבבוא העת יתאפשר לממשק את המוצרים באתר גם לוואטסאפ כפי שעושים כיום בפייסבוק ובאינסטגרם.

    רוצים להיות מוכנים? מעוניינים ליהנות מכך מיד כשזה יתאפשר? השאירו פרטים והצטרפו לקהל הלקוחות של חברת WEmanage כדי להיות מעודכנים תמיד!

    תאריך עדכון אחרון: 30 בינואר 2025

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים
    שירותי קידום אתרים
    שירותי שיווק לאתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    מתאים לסוגי אתרים:

    אתרי מכירות
    חנויות אינטרנטיות
    אתרי קטלוג

    מתאים למערכות ניהול תוכן:

    אתרי WordPress
    אתרי WooCommerce
    אתרי Magento
    אתרי Open cart
    אתרי Konimbo
    אתרי Eshop
    אתרי Cashcow
    אתר Shopify

    עלות ממוצעת לשירות:

    מחיר זול ואטרקטיבי

    טווח עלויות לשירות:

    עלות חודשית: 2,000-3,000 ש"ח לחודש

    סוג הצעת שירות:

    שירות מוצע כחלק משירותי ניהול אתרים

    מתאים לתקופת שירות:

    שירות חודשי, חודש בחודשו ללא התחייבות

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    חייג/י אלינו :) דילוג לתוכן