fbpx

לא מעט חברות מנסות להתחרות על לבם של עסקים בעלי אתרי אינטרנט. מאחר ויש להם שניות בודדות להגיע אל קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלהם, הם עושים לא אחת שימוש במטודות שיווק בעיתיות למדי. אחת מהן הנה "התחייבות לתוצאות" בתוך 3 חודשים.. אבל, האם זה אפשרי? מה זה אומר?

האם ניתן להתחייב לתוצאות בשיווק?

הכלל הראשון בשיווק הנו שאנחנו לא יודעים כלום עד שאנו יוצאים לדרך. תכניות שיווק גאוניות נכשלות כשהן פוגשות את המציאות ואילו תוכניות שיווק רשלניות עלולות להפיק תוצאות מעולות בשטח ולא תמיד נדע להסביר למה..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כמאמר הפתגם:

    "אנו יכולים להוביל סוס אל השוקת אך לא להכריחו לשתות."

    יש מגוון פרמטרים שאינם ניתנים לשליטתנו שעלולים לגרום למאמצי השיווק שלנו להיכשל.

    כך לדוגמה:

    • תמונות מוצר לא אופטימליות.
    • מחירים יקרים מידי.
    • תחרות עזה בשוק.
    • ועוד..

    אז כדי לענות על השאלה, לא. לא ניתן להתחייב לתוצאות כלשהן בכל סוג של שיווק.

    אז מה נתוני האמת על קידום אתרים?

    ובכן, צריך כמובן לחלק בין קידום אורגני ובין קידום ממומן. בכל הקשור לקידום אורגני, כמעט תמיד יש תוצאות חיוביות אך יש להתייחס לטווח זמן של בין 6-8 חודשים בכדי לראות היתכנות כלכלית אמיתית וכל נתון אחר לרוב הנו חשיבה חיובית ואו שקר לבן.

    בכל הקשור לקידום ממומן, תוצאות רואים כמעט מיד. אבל השאלה אילו תוצאות..? כלומר, זו לא חכמה להניע תנועה לאתר ואף לייצר פניות/מכירות בעזרת קידום ממומן אך להפוך את הממומן לבעל רווח ישיר זה כבר סיפור אחר לגמרי.

    תוצאות חיוביות בקידום ממומן דורש מספר חודשי עבודה על ביצוע, ניתוח, אופטימיזציה וחזרה חלילה עד לפריצה ולהשגת התוצאות המיוחלות – ROI חיובי (רווח על ההשקעה בפרסום). גם אז, אנו תלויים בתקציב הפרסום שבעל העסק מעניק לנו.

    אז איך מגיבים להבטחות שווא?

    אם הבטיחו לכם תוצאות במהירות רבה ואו התחייבו למיקומים מסוימים בראש תוצאות החיפוש, קודם כל תחשדו באחד מהשניים:

    1. מדובר באיש מקצוע/חברה לא מקצועית.
    2. מדובר באיש מקצוע/חברה לא אמינה.

    בשני המצבים לא מומלץ להסתמך על ההבטחות שניתנו לכם כעובדה מוגמרת עליה ניתן לבסס אסטרטגיה שיווקית ארוכת טווח.

    ולמה? מאחר ואין איש שיווק השולט באלגוריתמים של מנועי החיפוש והרשתות החברתיות. כמו כן, אין איש מקצוע ששולט במתחרים ובתקציבי השיווק שלהם. לבסוף, תמיד יש חשש שהמוצר שלכם פשוט פחות טוב מעשית או חזותית משל המתחרים..

    רוצים עבודה, לא הבטחות?

    אם אתם רוצים תוצאות ויש לכם מעט סבלנות, אתם רוצים לשכור חברת ניהול אתרים (להלן, אותנו) כדי שנבצע עבורכם את העבודה השחורה שאתם פשוט לא רוצים או יכולים לעשות. בסופו של דבר, אין תחליף לעבודה קשה שתמיד אבל תמיד מייצרת תוצאות אמת!

    אנו עושים זאת על ידי יצירה של תוכן רב ובעל ערך רב למשתמשים. ערך למשתמשים הנו המטבע החשוב והיחידי שעובד בשיווק ארוך טווח באינטרנט ובכל בדיוק אנו רוצים להשקיע אם נרצה לבנות מגדל יציב שמפרנס אותנו בהצלחה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן