fbpx

בכנות, אין נותן שירותים טוב יותר מאשר פרילנסר רעב! במקרים רבים, אם נבחן קידום אורגני עם חברה לעומת קידום אורגני עם פרילנסר, אנחנו נקבל ערך גבוהה יותר דווקא מהפרילנסר. וזאת אנחנו כותבים כחברה..

למה? ובכן, פרילנסר לרוב יהיה במלחמה על חייו העסקיים, כלומר הוא יעמוד דום לכל בקשה ויענה לכם בשעות בהם חברות פשוט לא עובדות כמו ביום שישי ואו באמצע הלילה (לא יפה להפריע!) כמו גם, פרינלסר לרוב ייתן יותר קשב לכל לקוח מאשר חברה בה יש מערכת גדולה ומספר רב של לקוחות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    פרילנסר קידום אורגני – המלכוד

    אז, כן. אנחנו לגמרי ממליצים לשכור פרילנסר לקידום האתר אינטרנט שלכם. אבל, יש אבל. אתם חייבים להבין שיש מלכוד מובנה במושג זה:

    • פרילנסר בתחילת דרכו – לרוב לא יהיה הכי מקצועי בעולם על אף שהוא שירותי במיוחד!
    • פרילנסר מנוסה – לרוב מדובר בפרילנסר עם מספר לקוחות קבועים, אין יכולת לקלוט יותר מידי!
    • פרילנסר עם וותק – לרוב יהפוך לחברה (רק הטייטל ישאל בפועל) ואז אנחנו שוב באותה נקודה!

    כלומר, בכדי שישתלם לעבוד עם פרילנסר לקידום אתר האינטרנט שלכם, עליכם למצוא את הפרילנסר בנקודה מדויקת, איפה שהוא בין הפיכתו לפרילנסר מתחיל ובין הנקודה בה הוא הגיע למיצוי מלא בו אינו יכול לקלוט עוד לקוחות ובטרם הפך להיות חברה מסודרת (במידה כמובן והפרילנסר מקצועי ומייצר תוצאות..)

    למה צריך פרילנסר עם ניסיון קודם?

    קידום אורגני זה מקצוע של ניסוי ותהיה כל הזמן. כלומר, גם פעולה שעבדה נהדר ללקוח אחד, לא בהכרח תציג את אותן התוצאות אצל לקוח אחר. כל קטגוריה מתנהגת אחרת הן בהיבט של התחרות, הן בהיבט של הוותק וכמובן בסוף גם בהיבטי תוכן שמהווים נדבך משמעותי מעבודתו של מקדם האתרים.

    ניקח סתם דוגמה, אחד המרכיבים המוכרים בקידום אורגני לאתרים הנו כמובן "בניית קישורים", בבניית קישורים יש צורך ברשת אתרים תומכים (PBN) שתאפשר למקדם האתרים לייצר מספיק קישורים נכנסים בתדירות קבועה בכדי לדחוף ולתמוך באתר מלמטה כדי שהאתר יעלה אט אט בתוצאות החיפוש.

    פרילנסר קידום אורגני בתחילת דרכו לא יחזיק במספיק אתרים ברשת הבלוגים הפרטית שלו כמו גם לא יהיה לו את הניסיון הנדרש בכדי לייצר את התוצאות הרצויות כי הכל עניין של ידע נצבר מלקוחות קודמים..

    למה פרילנסרים מקצועיים הופכים לחברות?

    ברגע שיש לפרינלסר קידום אורגני ניסיון, רשת אתרים תומכים, כלים מקצועיים לניתוח ומדידה, הרי שאין באמת בעיה לשכפל את שיטת העבודה עוד ועוד ועוד. במידה והפרילנסר גם משיג תוצאות, הביקוש לשירותיו עולה בהתאמה באופן טבעי ומבלי ששמים לב הוא נדרש לגייס תגבורת בדמות עובדים נוספים, עובדי מנהלה וכן הלאה והפרילנסר בעצם נהיה חברה..

    אם פרילנסר מקצועי לא נהיה לחברה עם הזמן, זה לרוב מעיד על כך שהוא אינו מצליח לפרוץ שיטה וליהנות מהפניות של עוד ועוד לקוחות לשירותיו ואו הוא בוחר לברור את לקוחותיו וסיכוי סביר שלכם לא יהיה מקום.

    האם חברת קידום אורגני בהכרח גרוע יותר מפרילנסר?

    ככלל, כן. חברת תהיה פחות טובה מאשר פרילנסר. אבל, יש חריגים. ישנם חברות קידום אתרים אשר תוכננו נכון מלכתחילה ובהם יש שירות אחד על אחד. כלומר, כל מקדם אתרים אחראי למספר לקוחות קבועים ובמספר סביר וכך בעצם נשמרת האיזון בין איכות לכמות וניתן בהחלט להשיג תוצאות מעולות.

    כדי שזה יקרה, על מקדם האתרים בחברה להיות מתוגמל בהתאם למספר הלקוחות שהוא מנהל, על מקדם האתרים בחברה להיות מתוגמל בהתאם לתוצאות שהוא משיג בשטח וכן גם על היחס, התקשורת ומידת הזמינות ללקוחות המשויכים אליו.

    אצלנו לדוגמה, המערכת בנויה בצורה כזו שלכל מנהל אתרים יש מספר לקוחות קבועים עליהם הוא אחראי, וכך בעצם אנחנו יודעים לשמר רמת שירות גבוהה במיוחד על אף היותנו חברה בת עשרות עובדים.

    לסיכום,

    אנחנו חברת ניהול אתרים, זה חלק מהשירות הכולל שלנו. אבל לא העיקר. הרגישו בנוח לפנות ולהתייעץ איתנו בנוגע להצעות שקיבלתם, ואו אודות מקדם אתרים נבחר ואנחנו נשמח לייעץ לכם בנושא זה בשמחה וללא כל התחייבות! בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן