fbpx

רוצים למכור יותר או לקבל הרבה יותר לידים מהאתר אבל כל שיטה שאתם מנסים עולה כסף אבל התוצאות מאכזבות? רבים נוטים להשקיע משאבים רבים על אפיקי פרסום עם אפקטיביות נמוכה מידי ולכן גם לא מרוצים מהתוצאות. 

במאמר זה נציג שיטה שעובדת תמיד. שיטה שלא עולה כסף רב. אך כן תידרשו לבנות תהליך ארוך טווח כדי להשיג את הערך הרצוי.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    קידום אורגני + רימרקטינג

    רוצים לדעת מהי השיטה הטובה ביותר לטווח ארוך? מה השיטה שתקנה לכם ביטחון וערך לשנים רבות? אז הנה היא, השילוב של קידום אורגני יחד עם רימרקטינג. 

    כדי להשיג תוצאות אופטימליות, עלינו לבצע כמה פעולות יחסית פשוטות:

    1. מחקר שוק רחב ככל שאפשר.
    2. יצירת תכנים שהשוק שלכם רוצה!
    3. ביצוע אופטימיזציה לתוכן שיצרתם.
    4. צביעת קהלים אילו לצורכי שיווק.
    5. פרסום ממוקד עם מסרים חדים לקהל זה.

    נגיד ואתם מוכרים מוצר או שירות שאינו מוכר לציבור ואו שיש עליו תחרות קשה במיוחד, ככל הנראה שלא כלכלי לשלם סכומי עתק על כל קליק בחיפוש ואו על היקף חשיפות נרחב ברשתות החברתיות, מה הסיכוי שתצליחו להחזיר את ההשקעה? נמוך! אולי אפילו סיכוי קלוש..

    אבל מה אם הייתם מייצרים ערך לקהלי היעד שלכם, מזהים אותם באמצעות נושאים הקשורים באופן ישיר או עקיף למוצר/שירות שלכם ואז רודפים אחריהם, כעת אתם כבר במשחק אחר לחלוטין – וזה בדיוק המשחק שאנחנו רוצים לשחק!!

    נעשה זאת כך,

    אפיון קהל יעד וביצוע מחקר שוק

    רצוי להבין היטב מי הם הלקוחות שלנו ולייצר רשימה ארוכה ככל שניתן של נושאים המעניינים אותם. כך לדוגמה, אם אתם פונים לבעלי עסקים, ניתן לכתוב מאמרים על פיתוח עסקי ואו הגדלת מכירות שמעניינים רבים מהם.

    אנחנו נרצה לזהות מאות ואף אלפי ביטויים שהלקוחות שלנו מחפשים במנועי החיפוש ביום יום כך שנוכל להכין עבורם תוכן מותאם במדויק עבורם.

    יצירת תכנים שהלקוחות שלנו רוצים

    כל מילת מפתח הנה דלת נוספת לאתר שלנו. אנחנו נרצה ליצור תוכן על הנושאים הכי רחבים עם הכי הרבה תנועה אך בתכנים עם קשר ישיר או עקיף לשירות ואו המוצר שלנו.

    ככל שניצור יותר תכנים רלוונטיים באתר כך קהל המבקרים באתר יגדל. השאיפה שלנו להביא לכמה שיותר גולשים שנכנסים מידי יום וחודש לאתר וזאת כי זה הבסיס לכל הפעילויות השיווקיות שאנחנו עתידיים לקיים.

    ביצוע אופטימיזציה לתכנית האתר

    לאחר שיצרנו תוכן איכותי ורלוונטי לקהל הלקוחות שלנו, רצוי לשפר את התוכן עוד ועוד בהתאם לפידבק שאנחנו מקבלים ממנועי החיפוש וגם מהגולשים עצמם.

    בלא מעט מקרים ניתן לשנות היררכיה/לבצע קישורים פנימיים ואו לצקת מדיה לתוך התוכן הטקטואלי הקיים בכדי לגרום לתוכן שלנו להופיע מעל יתר המתחרים במנועי החיפוש בביטויים הרצויים לנו.

    צביעת קהלי היעד לקראת שיווק

    יש לנו קהל מדהים שצריך ואף חיפש את השירות/מוצר שלנו. אך למרות זאת, רק מעטים מהמבקרים באתר באמת יפנו לקבלת השירות ואו לרכישת המוצר.

    למה? כי אנשים נוטים לקחת את הזמן בקבלת החלטות ומתוך כך הם לא פונים בפעם הראשונה שהם נתקלים בהם כנותני שירות ואו מוכרי מוצר – בכל זאת יש עניין של מחסור באמון לפני שהם לומדים להכיר אתכם לאורך זמן.

    לכן, אנחנו נצבע את הקהל המושלם שלנו לצורכי שיווק בגוגל ובפייסבוק כדי להבטיח שהם מתרגלים אלינו ולומדים לסמוך עלינו לאחר פרק זמן קצר או ארוך תלוי במוצר ואו בשירות שאנו מציעים.

    פרסום רימרקטינג ממוקד ועקבי

    הקהל שלנו חיפש ורוצה מה שיש לנו להציע. אנחנו גם יודעים להציע לקהל זה מסרים מדויקים לאורך זמן ממושך ברשת המדיה, מנועי החיפוש וברשתות החברתיות ואנחנו יכולים לאפשר לקהל להתרגל אלינו אט אט.

    כעת, זה השלב להרוויח את כל ההשקעה חזרה. כעת ניתן ליצור טפסי לידים בפייסבוק/אינסטגרם וטפסי לידים במודעות בגוגל וזאת כדי לאסוף לידים רבים אך מאוד רלוונטיים לעסק שלנו ואו כדי להציע מוצרים מדויקים לצורכי הלקוח שלנו.

    התוצאה כמעט תמיד זהה, לקוחות חדשים במינונים נכונים אך גבוהים ולאורך זמן. מודל זה באמת מאפשר תכניות עבודה ארוכות טווח והצלחה עסקית מוכחת!

    אחלה רעיון, אין לי זמן לזה..

    כשאנחנו מציגים ללקוחות תכניות עבודה לשיווק און ליין (לא רק תכנית זו), אנחנו זוכים לתגובה של "אין לי זמן" או "זה לוקח יותר מידי זמן" ועוד אמרות מתוחכמות אך חברות מעוף.

    אין כזה דבר אין לי זמן או סבלנות, אם אתם רואים את עצמכם מובילים את העסק לשנים רבות מאוד, למה לא להשקיע בתהליכים שיבטיחו יציבות ורווחיות ארוכת טווח?

    אין לכם זמן או רצון להתעסק ביצירת תוכן ואו בשיווק? זה לגמרי לגיטימי. פנו לחברת ניהול אתרים כמונו או כל חברת שיווק מקצועית שתעשה זאת עבורכם. הם כבר ידאגו לכותבי התוכן, לביצוע הפעולות השוטפות ויקחו אתכם קדימה. יש עלות, אבל גם יש אופק!

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן