sla למג'נטו - ניהול חנויות און ליין

sla למג’נטו – שירות ניהול אתרי מכירות בפלטפורמת מג’נטו 1 ומג’נטו 2

מחזיקים באתר מג’נטו? מתקשים בניהולו השוטף? שירות ניהול לאתרי מג’נטו הוא מה שדרוש לכם! אבל, איך בוחרים נותן שירותי ניהול שאכן יעמוד ביעדים וינהל עבורכם את החנות הווירטואלית כמו שצריך? ובכן, הדרך לסנן מבין החברות שמעניקות שירות זה הנו על ידי הסכם מסודר הקרוי SLA למג’נטו ועל כך במאמר זה.

SLA למג’נטו

כאשר אנו רוכשים מוצר מדף, אנו יודעים מראש מה אנו צפויים לקבל ואין הרבה מקום להפתעות טובות או רעות. כאשר אנו רוכשים שירות מתמשך כדוגמת ניהול אתרים, הרי שאנו רוכשים למעשה מוצר שאיננו יודעים את ערכו האמיתי מאחר וערך השירות הנו נגזרת של מקצועיותו של מנהל האתרים.


צריכים עזרה? התייעצו עם מנהלי האתרים והרשתות החברתיות של WEmanage!


כאשר יש לנו חנות ווירטואלית פעילה אשר נכנסים אליה מספר רב של משתמשים כל יום, אין מקום להפתעות גרועות או לטעויות בסיסיות שפוגעות בחוויית הלקוחות שלנו. לכן, עלינו לאתר נותן שירותים מקצועי שידע לעמוד בסטנדרטים שלנו ולענות על ציפיותינו בכל שלב ושלב במירוץ האינסופי במכירות און ליין.

כדי למנוע תקלות ואי הבנות, אנו נעזרים במסמך SLA למג’נטו:

מה SLA למג’נטו?

SLA הנו ראשי תיבות של Service Level Agreement או בעברית הסכם לרמת שירות. כלומר, מסמך SLA הנו הסכם מחייב אשר עליו מסכימים הצדדים והוא קובע את טיב השירות, רמת השירות, מהירות השירות ועוד הגדרות נוספות שמאפשרות לנו להבין למה לצפות ומה אנו צפויים לקבל מהשירות המתמשך והמקצועי של אנשי המקצוע.

מג’נטו הנו תרגום עברי למערכת ניהול חנויות מקוונות בשם Magento. מערכת זו המוכרת כמג’נטו יצאה עם גרסה חדשה ומיוחדת הנקראת מג’נטו 2 והיא אמורה לספק הקלה מסוימת על אנשי הפיתוח והניהול שנדרשו לנהל מערכת כבדה ומורכבת לוגית הן בפיתוח והן בשוטף. בפועל, בין אם אתם משתמשים במערכת מג’נטו 1 ובין אם אתם משתמשים במערכת מג’נטו 2, אתם בוודאי משקיעים זמן רב בניהול השוטף של האתר ומכך ששירותי ניהול אתרים הן בהכרח על הפרק.

SLA למג’נטו הנו אם כך “הסכם למתן שירותי ניהול לאתרי מג’נטו”. הסכם מחייב בו חברת ניהול האתרים מתחייבת לכם לטפל בכל בקשה ובכל עדכון תוכן בטווחי זמן סבירים ובצורה טובה. הסכם זה הנו נלווה להצעת המחיר ועל בסיס ההסכם, הלקוחות (אתם!) יכולים לדעת מה השירות הצפוי לכם ולקבל החלטות מבוססות בנושא.

האם לקחת שירותי ניהול לאתר מג’נטו?

על בסיס הסכם השירות, על בסיס צורכי הזמן שלכם ועל בסיס הצעת המחיר שתקבלו עבור השירות, קל מאוד לקבל החלטה בעד או נגד שכירת חברת ניהול אתרים לנהל את אתר המג’נטו שלכם. זאת משום ואנו יודעים להעריך זמן עבודה שלנו על האתר לעומת זמן עבודה של חברת הניהול על האתר וביכולתנו לדעת שהחברה אכן מתכננת להעניק לנו שירות ראוי ועונה על דרישותינו.

לסיכום,

רוצים להוריד קצת מהעול שבניהול האתר? מעוניינים שאנשי מקצוע יחליפו אתכם בעמדת ניהול התוכן במג’נטו? הגעתם למקום הנכון. אנו נשמח לשוחח עמכם, להבין מה דרוש לכם ולבנות הצעת מחיר מותאמת אישית לדרישות שלכם. כך תדעו שאתם מקבלים את מלוא הערך על הכסף שלכם. פנו אלינו ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 



0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *