החנות האינטרנטית שלכם לא מוכרת? ייתכן ואתם פשוט פספסתם 3 נקודות קטנות!

לא אחת אנחנו שומעים מבעלי חנויות אינטרנטיות שהם עשו הכל באתר שלהם אבל עדיין אין מכירות. בחלק מהמקרים, בעלי חנויות משקיעים אלפי שקלים מידי חודש על שיווק און ליין וגם אז אין תוצאות. מה עושים במקרים אלו? האם פשוט להרים ידיים? אז, זהו שדווקא יש מה לעשות וממש לא צריך לוותר, קראו עוד כדי להבין גם למה..

איך לגרום לחנות אינטרנטית למכור?

ברמת העיקרון, ניתן להביא את הגולשים לחנות האינטרנטית. אך לא ניתן לגרום להם לרכוש. מסיבה זו, לעתים יש פערים בין היקף הכניסות לחנות כתוצאה מחיפושים אורגניים ומשיווק ובין המכירות בפועל וזה מסתכל למדי. אבל, כאנשי מקצוע שמנהלים מאות אתרי אינטרנט שונים, אנו כבר ראינו הכל. ייתכן ויש לנו כמה עצות פשוטות ליישום בכדי לגרום לחנות שלכם להפוך לכלי מכירה משמעותי:


    צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


    1. צמצמו חסמים.
    2. הגדירו קהלי יעד.
    3. מנפו את המותג.

    בעזרת שלושה פעולות אלו ניתן להפוך חנות אינטרנטית מכזו שאינה מוכרת לכזו שמוכרת ובהיקפים גדולים.

    השלב הראשון: הפחיתו בחסמי קניה

    אם הפעלתם את האינהנסט איקומרס באנליטיקס, תוכלו לראות שרבים הוסיפו לסל אך נתקעו בדרך (4/5 ליתר דיוק). אנו בשלב ראשון ננסה להקל על הגולשים בתהליך הרכישה בכדי להבטיח שאחוז ניכר יותר ישלים רכישה בהצלחה. להלן הפעולות שנעשה:

    • נגדיר הפניה אוט' לתשלום מעמוד המוצר.
    • נסיר את החובה להירשם לאתר בתהליך הרכישה.
    • נמחק את הצורך בהזנת שם חברה או מיקום בתשלום.

    יש כמובן פעולות נוספות, אך השלושה מעלה הן החשובות ביותר. אם נעזור לגולשים לבצע את הרכישה מהר. בטרם הם חושבים על כך. אנו נראה עליה במכירות באופן כמעט מידי.

    השלב השני: נגדיר את קהל היעד

    לא כל קהל יעד יבצע רכישות און ליין. ישנם קהלים שפשוט לא מבצעים רכישות בצורה מקוונת (מבוגרים לדוגמה). כמו כן, ננסה להבין האם המחירים שלנו מותאמים למקובל און ליין (פחות מ-200 ש"ח לפריט אופנה לדוגמה) וננסה להעניק שירות לקוחות לאלו שכבר ביקרו באתר בצורה נוחה ופשוטה. במקרים רבים, עם אפיון קהל היעד נגלה שעדיף לא להציג מחירים בחנות האינטרנטית ואו שנגלה שרבים מהלקוחות רוצים להתייעץ לפני רכישה וזאת כי מדובר במוצרים מורכבים כדוגמת תכשיטים, פריטי אמנות, יודאיקה ועוד. בחלק מהקטגוריות יש יותר עסקאות אופליין מאונליין וזאת מאפיק החנות האינטרנטית בלבד. כלומר, התהליך התחיל אונליין אבל בפועל העסקה מבוצעת טלפונית מול נציג/איש מכירות. לכן, במקרים רבים נוסיף טופס יצירת קשר/קבלת הצעת מחיר הישר בעמודי המוצרים כך שניתן "לתפוס" את המעוניינים שלא היו מבצעים רכישה ולעזור להם להשלים את הרכישה בעזרת הטלפון כאשר הם משתכנעים שאכן המוצר יהיה לשביעות רצונם.

    מינוף המותג של החנות האינטרנטית

    אף חנות לא מוכרת בין לילה. גם באינטרנט יש תהליך ארוך של מיתוג ובידול שמאפשר לרבים לרכוש עוד ועוד באתר. המיתוג מגביר את האמינות והקונים מוכנים לשלם יותר כסף עבור הפריטים השונים מאחר והם כבר מכירים את המותג וכבר יודעים שאכן המוצר טוב, מגיע בזמן ונשמר לאורך זמן. ככל שמשקיעים יותר במיתוג, כך ניתן למכור מוצרים יקרים ומורכבים יותר שפשוט לא היו נמכרים דרך אתר אנונימי לחלוטין.

    לסיכום,

    אם החנות האינטרנטית שלכם לא מוכרת, זה לא מעיד על כך שאין ביקוש למוצרים שלכם ואו שהחנות האינטרנטית שלכם לא טובה. אבל זה בהחלט מעיד על כך שיש לכם עבודה רבה לעשות כדי להתחיל למכור. אם אינכם יודעים או רוצים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מה שאתם צריכים הנו כמובן חברת ניהול אתרים כדוגמתנו, אנחנו כבר נדע לעשות את הפעולות הנדרשות כדי שתתחילו למכור!


      צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


      0 תגובות

      השאירו תגובה

      רוצה להצטרף לדיון?
      תרגישו חופשי לתרום!

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *