fbpx

אמנם אנחנו לגמרי לא ממליצים על קיצורי דרך בניהול אתרים, אבל יש מקרים בהם אנחנו רוצים להציף את החנות האינטרנטית שלנו במאות רבות ואף באלפי מוצרים מיבואנים או יצרנים שונים לנראות מלאה ומרשימה וכדי למכור כמה שיותר מהר. במאמר זה נתייחס לקיצור דרך אפשרי בדיוק לבקשה זו.

העלאת אלפי מוצרים במהירות

כאשר רוצים לפרסם אלפי מוצרים באתר מכירות בזמן קצר צריך לקחת בחשבון בראש ובראשונה שהכמות הנה לרוב על פני האיכות. כלומר, לא ניתן לצפות לאיכות מדהימה ולדיוק רב כאשר מתעסקים במסות ולא בבודדים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    עם הבנה זו, ניתן לגשת למלאכה, יש לנו 2 אפשרויות:

    1. ייבוא קבצי ייצוא מקבצי CSV.
    2. גרידת תוכן מאתרים אחרים.

    שנצא לדרך,

    איך לפרסם אלפי מוצרים בחנות בקלות?

    הדרך הראשונה אמנם תראה לחלק מהקוראים כמובנת מאליה, אבל תתפלאו לשמוע (לקרוא) שעבור רבים, רבים מאוד. כלל לא עלתה המחשבה לפנות ליבואן או היצרן ממנו הם רוכשים את המוצרים המוצעים למכירה בחנות לשם קבלת קובץ אקסל (CSV) עם כלל המוצרים כדי לייבא אותן כמקשה אחת ובזמן קצר במיוחד!

    בתצורה זו, מנהל האתר (אצלנו בחברה) מבקש את פרטי הספקים של הלקוח, מנהל האתר פונה באופן עצמאי לספק ומבקש את הקבצים המתאימים לצורך ייבוא תוך ביצוע מניפולציה חשבונאית כדי להבטיח את רווחיות הלקוח.

    ישנם מערכות כדוגמת "קונימבו" בה יש כלי בשם מאגר ספרים ובו כבר יש את כלל מוצרי הספקים המבוקשים בקטגוריה של הלקוח ואז אפשר לדלג על יצירת הקשר לקבלת קובץ ולקבל אישור משיכת תוכן בלבד כמובן..

    הדרך השניה היא המורכבת יותר אך גם היא אפשרית. בשיטה זו, אנחנו פועלים כאשר אין לנו קשר ישיר ליבואן/יצרן ואו אנחנו לא מצליחים לקבל את האישור המיוחל מצד הספק (תירוצים נפוצים: מידע פנימי, לא יודעים איך, אנחנו לא מתעסקים באינטרנט).

    אנחנו בעצם מפסיקים לבקש "טובות". ובמקום זאת לוקחים את המידע הרצוי מאתרי הספקים ואו המתחרים באופן אוטומטי ובהיקפים גדולים בלי לעבור מוצר מוצר ולהעתיק ולהדביק ידנית וכך בעצם ניתן להעלות אלפי מוצרים במהירות.

    אנחנו נשתמש בכלי Web scraping אשר מוגדרים להיצמד לקטגוריות מוצרים באתרי היעד. על ידי הגדרה מדויקת של רכיב המוצר, רכיב העמוד הבא לשם דפדוף לעמודים פנימיים ותוך סימון מבנה התוכן בחלוקה לתמונה, גלריה, תיאור, מחיר וכל פרמטר נוסף שנרצה תוך הגדרה לשינוי מחירים אוטומטית כדי לייבא פנימה מוצרים מכל אתר שנחפוץ!

    לקבלת הכוונה לכלי גרידת תוכן לחנות שלכם, השאירו פניה ונשמח לתת לכם הכוונה מתאימה.

    כחברת ניהול אתרים, אנחנו לא מבצעים מהלכים מסוגים זה אלא כאשר הלקוח מבקש זאת מפורשות ונותן את אישורו לכך. זאת כי ייתכנו זכויות יוצרים על תוכן (לרוב אין) ויש צורך בביצוע שינויים שונים כדי לגרום לאתר של הלקוח לזכות בערך ייחודי במנועי החיפוש.

    ייבאתי אלפי מוצרים לחנות, מה עכשיו?

    המוצרים באתר? אחלה! עכשיו צריך לעבור מוצר מוצר ולשפר אותם כדי לייצר כמה שיותר ערך ללקוחות שלנו. כולם מוכרים את אותם המוצרים באינטרנט, כדי לגרום להם לרכוש דווקא אצלכם, עליכם להעניק להם ערך מוסף משמעותי שיצדיק את הרכישה מכם.

    ערך מוסף יכול להיות מחיר אטרקטיבי מאוד, הוראות שימוש במוצרים, סרטוני הדגמה ואו כל תוכן נוסף שיגרום למשתמש לסמוך עליכם ולבצע רכישה.

    במילים אחרות, לקחתם קיצור דרך? העמסתם את החנות בסחורה? זה נקודת התחלה לא סיום! עכשיו יש לעבור ולהשקיע כדי להבטיח שאתם תעלו על המקור וכך מנועי החיפוש יתעדפו אתכם על פני אילו שקדמו לכם. על עבודה זו לפרטים ניתן לקבל יותר מידע ממנהל האתר שלכם, בהצלחה 🙂

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן