fbpx

האמת, קל למדי לשווק בטיקטוק. המערכת אמנם מוגבלת במידה, אבל היא מאפשרת בדיוק מה שצריך וגם חסרי ניסיון לגמרי יכולים להסתדר ולשווק את העסק שלהם בכוחות עצמם דרך טיקטוק. 

אבל, דווקא החלק של יצירת התוכן לשיווק, הוא המורכב והדורש תשומת לב. על שלב יצירת התוכן (וידאו) נרחיב במאמר זה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    שיווק בטיקטוק

    טיקטוק הפכה כבר מזמן לרשת חברתית מובילה בישראל. כן, גם מבוגרים וגם צעירים נמצאים שם ולא מעט. ואיפה שהקהל יעד שלנו נמצא, גם אנחנו רוצים להיות! לכן, זו תהיה טעות לא להשתמש גם בטיקטוק לפרסום העסק.

    הבסיס לשיווק בטיקטוק הנו כמובן המדיה, הוידאו. ולכן, אי אפשר לצאת לשיווק בטיקטוק בטרם מכינים די תוכן ויזואלי. אנחנו כעת ננסה לסייע לכם להבין איך מייצרים תוכן וידאו שמותאם לטיקטוק.

    הפקת וידאו לפרסום בטיקטוק

    יש מספר סוגי תוכן בטיקטוק:

    1. תוכן פרסומי הארדקור – פרסום דומה לזה שרואים בטלוויזיה.
    2. תוכן פרסומי/אישי רך – פרסום מזוויות אישיות, פחות פורמלי אך מכירתי.
    3. תוכן פרסומי טבעי – פרסום אחד על אחד, כלומר דיבור פריסטייל בעריכה מינימלית.

    בשלב ראשון עלינו לבחור איזה סוג תוכן נרצה להפיק וכמובן מה הן היכולות הכלכליות שלנו לשם כך.

    חברות ענק דבקות לרוב במדיה המותאמת מהטלוויזיה ויוטיוב וזאת בעיקר משום שיש מחשבה רבה מאחורי הקלעים עד להפקה, חברות בינוניות מנסות להיות הרבה יותר גמישות ולנצל את חופש הפעולה כדי לייצר תוכן קליל יותר, מהנה יותר, מזווית קרובה יותר לתפוס את הקהל הצעיר. פרילנסרים וחברות קטנות כבר יוותרו על הפקה ממש ויעדיפו להפיק וידאו אישי בו פרזנטור מדבר ישירות למצלמה ולאחר מכן מוסיפים אפקטים ומשפרים לנראות טובה יותר.

    תכנון תוכן וידאו לפרסום בטיקטוק

    אם אין לכם רקע בטיקטוק, אנו ממליצים להוריד את האפליקציה (לא צריך להירשם כדי להשתמש!) ולחוות את אופי השימוש והתכנים הקיימים בו. תגלו מהר מאוד שהתוכן החם ביותר הנו תזזיתי, מהיר, מצחיק ואו מרחיב דעת בגוף ראשון.

    גם פרסומים ברובם יתבצעו בצורה דומה יותר לשיחת וידאו מאשר להפקה שצולמה מרחוק עם צוות צילום שלם (למרות שלעתים ההפקה עצמה לא פחותה), הסוד בתכנון וידאו לפרסום בטיקטוק הנו בהעברת המסרים, איך ואיזה מסרים אנחנו מעבירים ללקוחות שלנו?

    1. המסר: מה בדיוק אנחנו מוכרים ללקוחות?
    2. הסאב-טקסט: למה הם צריכים את מה שיש לנו להציע?
    3. המטרה: להחדיר את המוצר שלנו במינימום זמן.

    אין לנו זמן לספר סיפור, אין לנו זמן להחדיר מותג, אין לנו זמן להעביר מסרים מורכבים. בטיקטוק יש לנו בדיוק 2-3 שניות לפני שהאצבע של המשתמש מעיפה את המסך למעלה והלקוח שלנו עבר לוידאו הבא.

    אם אנו מאמינים שרמת הקשב של גולש ממוצע באינטרנט הנו כשל ילד 5, הרי שרמת הקשב בטיקטוק דומה לזו של ילד בן 3. ילד בן 3 לא מבין מסרים מורכבים, ילד בן 3 לא יודע לחשוב עצמאית, כך גם בטיקטוק. אנחנו צריכים לחשוב עבור הלקוח, אנחנו צריכים לקבוע מה הלקוח יזכור וכמובן שעלינו לעשות זאת בתוך זמן קצר במיוחד!

    לכן צריך לתכנן את התוכן בקפידה עוד בטרם יוצאים להפקה בפועל.

    הכנת מדיה לטיקטוק בתקציב נמוך, אפשרי?

    לגמרי אפשרי! ניתן לפעול באחת מהדרכים הבאות:

    1. שיתוף פעולה עם יוצרי תוכן קיימים – זה אפקטיבי וזול באופן יחסי.
    2. הפקת וידאו ברמה סבירה ועריכה לאחר מכן על ידי חברות המתמחות בכך.
    3. המרה של תכני וידאו קיימים לפורמטים המותאמים לטיקטוק.

    כך לדוגמה, מאחר וטיקטוק פחות פורמלית מאשר פרסומות בטלוויזיה, ישנם חברות פרסום שלוקחות דווקא את הצילומים של "מאחורי הקלעים" ושל ה"פספוסים" בצילומים בכדי להעביר את אותן המסרים בצורה ידידותית ומהירה יותר.

    איך לגרום לוידאו לייצר לידים בטיקטוק?

    טיקטוק מאפשרת קמפיינים מסוג "איסוף לידים" ובהם בעצם ניתן לבנות טופס מקוון בתוך טיקטוק שלוכד את פרטי הגולש בדומה לטפסי לידים של פייסבוק וגוגל וכך בעצם בקליק בודד של המשתמש הוא משאיר פרטים.

    במידה ורוצים לייצר הרבה "רעש" ואו לקבל הרבה "לידים" לדוגמה במוצרי צריכה שפונים לקהל רחב במיוחד, לגמרי אפשר לעשות תחרויות, להבטיח פרסים ועוד שלל פרקטיקות שכבר אסורות לביצוע ברשתות החברתיות של פייסבוק.

    לסיכום,

    נא לא לזלזל בטיקטוק! אולי זה מפתיע אבל חשיפה זה חשיפה, ליד זה ליד ומכירה זה מכירה. וכל אילו מתרחשים בפועל גם בטיקטוק. לכן אנו ממליצים בחום לבחון הוספת טיקטוק למאמצי השיווק של העסק שלכם. ביכולתכם לעשות זאת בעזרת חברת ניהול כדוגמתנו ואו אפילו עצמאית – יש לטיקטוק תמיכה בשפה העברית ואפילו ליווי אישי בהקמת קמפיינים בעברית..

    המון בהצלחה! 🙂

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי קידום ברשתות חברתיות

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    מתאים לסוגי אתרים:

    אתרי תדמית
    אתרי מכירות
    חנויות אינטרנטיות
    אתרי קטלוג
    אתרי שירותים

    עלות ממוצעת לשירות:

    מחיר זול ואטרקטיבי

    טווח עלויות לשירות:

    עלות חודשית: 2,000-3,000 ש"ח לחודש

    סוג הצעת שירות:

    שירות מוצע כתוספת לשירותי ניהול אתרים

    מתאים לתקופת שירות:

    שירות חודשי, חודש בחודשו ללא התחייבות

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן