fbpx

כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שהזמן שלכם מאוד מאוד מוגבל. יש לכם הרבה על הראש וזה מובן לחלוטין. לכן, את המעט זמן שיש לכם להשקיע בשיווק עליכם לבחור נכון, עליכם להחליט האם להשקיע את הזמן בקידום אתר במנועי החיפוש ואו ביצירת תכנים ובשיווק ברשתות החברתיות. 

כמובן שאם אפשר את שניהם, הרי זה משובח. אבל אם אתם צריכים לבחור היכן להשקיע את הזמן, זה המאמר בשבילכם!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    איפה להשקיע את הזמן בשיווק און ליין?

    כיום, השיווק און ליין נחלק לשניים. רשתות חברתיות וחיפוש ואתרים. בשני הזירות, הקידום בפועל נשען על יצירת תוכן שמעניין את הגולשים. כלומר, אם בעבר יכולנו לעשות מניפולציות ולהשיג תוצאות נהדרות, כיום אין באמת קיצורי דרך ויש להשקיע זמן יקר בהכנת תכנים שבאמת מעניינים את הגולשים (האלגוריתמים יודעים להבדיל!).

    1. בשלב ראשון, נבצע סינון לתחום שלנו להבין מה נכון לנו:

    1. אנחנו מוכרים מוצר צריכה (הלקוח רוצה).
    2. אנחנו מוכרים מוצר חובה (הלקוח צריך).

    הפרדה ראשונית זו נועדה לאפשר לנו להבין איזה אפיק שיווקי צפוי לתת לנו את הערך הגבוהה ביותר בתמורה לעבודה. במידה ואתם מוכרים מוצרים שהלקוחות רוצים אך לא חייבים, לרוב הרשתות החברתיות יהיו אפיק כלכלי יותר. לעומת זאת, אם אתם מוכרים מוצרים שהלקוחות צריכים ומחפשים, לרוב אפיק החיפוש יהיה אפקטיבי וכלכלי יותר.

    2. בשלב שני, נבצע סינון לפי היכולות שלנו:

    1. אנחנו יכולים לכתוב תוכן טקסטואלי.
    2. אנחנו יכולים ליצור תוכן וידאו/מדיה.

    הפרדה משנית זו נועדה לאפשר לנו להבין באיזה אפיק אנחנו נדע לעמוד לאורך זמן. אם יש לכם יכולת כתיבה, אם אתם יודעים ליצור תוכן טקסטואלי אודות העסק שלכם, לרוב עדיף להתמקד ברשת החיפוש ובאתר. אם אתם יודעים לעמוד מול מצלמה, אם אתם לא מפחדים ליצור תוכן וידאו, הרי שעדיף לכם למקד מאמצים דווקא ברשתות החברתיות שמתעדפות באופן משמעותי תוכן מדיה על כל סוג של תוכן אחר.

    3. בשלב שלישי,  נבצע סינון לפי האופי שלנו:

    1. אנחנו אנשים עקביים.
    2. אנחנו אנשים ספונטניים.

    הפרדה שלישית זו נועדה לאפשר לנו להבין איפה אנחנו נוכל ליהנות מהעבודה ולהפיק תוצאות מרביות. במידה ואנחנו אנשים עקביים ולא צריכים לראות תוצאות/ערך מידי, הרי שכמעט תמיד האתר/החיפוש יניב תוצאות טובות יותר. לעומת זאת, אם אתם טיפוסים ספונטניים ורוצים לראות ערך מידי לכל פעולה, דווקא הרשתות החברתיות צפויות להעניק לכם תמורה "רגשית" גבוהה יותר מה שיאפשר לכם להפיק ערך רב יותר גם בהמשך.

    איך בכל זאת עובדים בשני החזיתות?

    הכל סובב תוכן. האלגוריתם אוהב תוכן, הלקוחות אוהבים תוכן, לכן אין מנוס מהשקעה מרבית ביצירה של עוד ועוד תכנים כל הזמן. הדרך הטובה ביותר תהיה להתמקד באחד מנישות הפעילות ואילו להשאיר את האפיק השני לחברה מקצועית שתעשה זאת עבורכם.

    לדוגמה, אם אתם רואים שיש לכם את היכולת להפיק תוכן מעולה לרשתות חברתיות אך מאוד מתקשים ביצירת תוכן טקסטואלי עבור מנועי החיפוש והאתר, אתם יכולים לשכור אותנו, חברת ניהול אתרים שניקח את האפיק השני עבורכם וכך נשלים זה את זה לתוצאות אופטימליות.

    נו? לא רעיון טוב?! 🙂

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן