fbpx

שנים לא קלות עברו על עסקים בענף התיירות. הקורונה אילצה רבים לאפסן את החלום, לאפסן את האהבה, לוותר על הסיבה לקום בבוקר. אבל, לאחר הקורונה, ישנה התעוררות משמעותית ורבים מתרגשים להשיק מחדש את השירותים שלהם, מתלהבים לשתף בתשוקה שלהם!

קידום אתרי תיירות ונופש

כמו כל ענף אחר, גם בענף התיירות יש מגוון סוגי נותני שירותים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. תיירות פנים
    2. תיירות חוץ
    3. אירוח ולינה
    4. הפעלות ואטקציות
    5. אירועים 
    6. ועוד..

    היתרון בענף זה הנו היכולת לקיים שיתופי פעולה כמו גם היכולת לצבוע בצבעים חיים את השירות בתצורות שמנועי החיפוש מאוד מאוד אוהבים!

    במאמר זה נרצה להתייחס לאופן בו אנחנו מזהים את הפוטנציאל הגבוהה ביותר לקידום אורגני של אתרי תיירות ונופש,

    קידום אורגני של אתרי תיירות ונופש

    בקידום אורגני, אנחנו לא באמת חושבים על מנועי החיפוש (משקללים אותם בחישובים אבל לא קובעים לפיהם), אלא – אנחנו חושבים על בני אדם, על הלקוחות שלנו.

    ישנם תחומים שקשה מאוד להבין את הלקוחות, קשה עוד יותר לכתוב עבורם תוכן ולייצר ערך, אבל ענף התיירות חריג במובן זה שקל מאוד לייצר ערך גבוה ללקוחות וזאת באמצעות מגוון תוכן זמין ונוח למדי.

    לכן, אם אנחנו נדרשים לקדם אתר של חברה העוסקת בתיירות, תמיד נבצע כמה מהלכים פשוטים למדי:

    1. נגדיר את המתחרים שלנו.
    2. נגדיר את השותפים שלנו.
    3. נגדיר את הלקוחות שלנו.
    4. נגדיר את החוזקות שלנו.
    5. נגדיר את הערך שלנו.

    הדבר הראשון שנעשה, ננסה להבין את מקומנו על המגרש המקוון, נבין איזה עסקים בענף התיירות הם מתחרים ישירים (לדוגמה: מלון בקרבת מקום בסטנדרט דומה) ואילו עסקים הם שותפים משלימים שלנו (לדוגמה: חברת תיירות שיכולה להלין אורחים במלון שלנו) כמו כן, נרצה להגדיר היטב מי הם הלקוחות שאותם אנו רוצים לשרת.

    זה מדהים כמה לפעמים קל לקיים שיתופי פעולה בענף זה, לא מעט ספקים מקומיים משתפים פעולה עם ספקים מחו"ל ולא מעט ספקי לינה משתפים פעולה עם ספקי תיור ואטקציות וכן הלאה..

    לכן, ככל שנדע מי אנחנו, את מי אנחנו משרתים ומי הם החברים שלנו, כך יהיה לנו קל למדי לייצר קישורים רלוונטיים ואיכותיים בין האתר שלנו ובין השותפים.

    במילים אחרות, יש לנו נקודת זינוק נוחה למדי לבצע מהלכים רחבים שאינם מתקיימים בענפים אחרים. לכן אנחנו לרוב נמנף אותם וננסה להפיק את המיטב כך שמנועי החיפוש יבינו את ההקשר שלנו ללקוחות.

    מאחר וקידום אורגני נשען על תוכן, רלוונטיות ועדכניות, עלינו רק להשלים את הפאזל בכדי ליהנות מהמיקומים הראשונים בגוגל.

    איך יוצרים יותר לידים באתרי תיירות ונופש?

    כדי לגרום לאתר שלנו גם לייצר לקוחות, עלינו בעצם לגרום לאתר לקלוט כמה שיותר לידים (פניות) ולשם כך אנו חוזרים לשני הסעיפים הנוספים שהזכרנו מעלה:

    1. החוזקות שלנו.
    2. הערך שלנו.

    לא קל לאפיין את החוזקות שלנו. בטח אם אנחנו  עושים משהו שרבים אחרים מבצעים (לדוגמה: מדריך טיולים)..

    לכן עלינו לנצל את הידע שלנו, את המיקום שלנו, את הפעילות בשטח לטובתנו. לשם כך אנחנו לרוב בונים תכנית עבודה אשר כוללת כמה שיותר חוזקות וערך מלכתחילה.

    ערך בענף התיירות מתבטא לרוב בשקט, ביטחון וידע. כלומר, אם תייצרו תוכן אמיתי אודות הפעילות שלכם ותגרמו לגולשים שביקרו באתר להרגיש שאתם יודעים להעניק שירות מעולה, הרי שהם גם יפנו..

    להלן דוגמאות למה שאנחנו מבקשים מהלקוחות שלנו בענף התיירות,

    אנא שלחו לנו תמונות בכל סיום פעילות עם פירוט מינימלי.

    אנא שלחו לנו את סדר האתרים בהם ביקרתם.

    אנא בקשו מכלל המשתתפים לכתוב ביקורת בסיום הביקור

    אנו יודעים לעשות "מטעמים" מחומר מסוגים אלו. קל לנו לייצר ערך כאשר יש לנו תמונות, ביקורות, מידע על הסיור/אתר בהם ביקרו (כי המידע מצוי גם במקורות חיצוניים) והשילוב של הכל יחד יוצר בדיוק את האמון, הביטחון, ההבנה של הלקוח שזה הספק עמו הם רוצים לעבוד..

    כדי להבטיח שאכן נקבל הרבה פניות איכותיות מהאתר עם הזמן, אנו נוהגים לשלב גם טפסי יצירת קשר מהירים ונוחים ומשלבים בהם את סוג האירוע/ביקור/תיור (בר מצווה, מוסדות, משפחה) כדי לחבר אפילו יותר את המבקר לספק.

    לסיכום,

    קידום אתרי תיירות ונופש דורשת מאיתנו לפרוט בצבע את הפעילות שלרוב מתקיימת בשטח. כדי לעשות זאת נכון, יש צורך בשיתוף פעולה בין נותן השירותים ובין מנהל האתר. אנחנו כחברת ניהול אתרים נוהגים לקבל את החומרים בקלי קלות דרך הוואטסאפ הישר מהשטח ואת היתר נבצע בעצמנו..

    כך האתר מנוהל, האתר מקודם והלקוחות משתכנעים שכדאי לפנות דווקא אל הספק אותו אנחנו מקדמים.

    רוצים גם? בכיף! פנו אלינו ונשמח לקדם גם את העסק שלכם 🙂

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן