fbpx

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בבניית אתרי מכירות הנו להשקיע יתר על המידה על "אפקטים עיצוביים". רבים רוצים את האתר הכי יפה, את האתר הכי מרשים, אתר שלא ראו כמוהו קודם לכן.. 

ובכן, זו טעות חמורה. אם באתרי תדמית יש לכך הצדקה, באתרי מכירות המצב הפוך לחלוטין. באתרי מכירות הגולשים רוצים את האתר המוכר, האמין, הוותיק, – זה שמעורר בהם תחושת ביטחון!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בניית אתר מכירות אמין

    כאשר רוצים למכור און ליין, צריך לצאת מתוך נקודת מוצא שהלקוח אינו מכיר אתכם והמחסום הגדול ביותר עבורו לרכוש מכם הנו – היעדר אמון!

    במילים אחרות, אלא אם אתם מותג מוכר עם וותק של שנים, עליכם להוכיח כל פעם מחדש ללקוחות שאפשר לסמוך עליכם ושאם ישלמו לכם כסף, המוצר המובטח אכן יגיע בזמן ובהתאמה למה שהלקוח ביקש.

    מחקרים מראים שקיבלת החלטות אודות "אמון" לוקחות בממוצע 3 שניות בלבד. בעצם, מרגע ביקור הלקוח בחנות או מרגע שאדם פוגש את רעהו, בתוך 3 שניות בלבד הוא כבר קובע את תחושת האמון שלו וזה משפיע על כל הקשר לאחר מכן. מסיבה זו, יש לגזענות משקל כה רב עבור אלו שנפל בחלקם להיות בצד הלא נכון של המאזן.

    מה יש לנו באתר אינטרנט? ובכן, אתכם הם לא יפגשו טרם ביצוע הרכישה. הם יפגשו את החוויה שבאתר מעניק להם כמו גם התוכן שבו ועל כך יש לשים את הפוקוס.

    איך גורמים לחנות אינטרנטית לעורר אמון?

    אמון און ליין נבנה באמצעות הפרמטרים הבאים:

    1. עיצוב מעורר אמון.
    2. תכנים מעוררי אמון.
    3. אלמנטים מחזקי אמון.

    להלן פירוט קצר ומופשט לשלושת הפרמטרים,

    עיצוב חנות אינטרנטית לעורר אמון

    חנות אינטרנטית צריכה להיות פשוטה וסימטרית. הגולשים רגילים למבנה מסוים של חנויות און ליין. הם כבר יודעים למה לצפות, איך לנווט וכמובן איך מרגיש אתר אינטרנט וותיק אל מול אתר אינטרנט חדש. מאחר ובאונליין יש הרבה הונאות (כמו בכל תחום אחר), רצוי להעניק נראות עיצובית שמעבירה את המסרים הבאים:

    • אתר מכירות זה וותיק מאוד.
    • אתר מכירות זה מוכר בכמויות גדולות.
    • אתר מכירות זה רציני ואמין.

    בדרך כלל, כדי להעביר מסרים אלו בעיצוב, אנו נרצה להשתמש בצבעים עדינים/סולידיים. לרוב מדובר בשני צבעים בלבד תוך שמירה על שילוב נעים בין צבע כהה לצבע בהיר מאותה המשפחה כך שהלקוח מרגיש סוג של "יציבות".

    מעבר לכך, אנו נרצה עיצוב אשר משתמש בקווים נקיים וסימטריים (ניתן לרכך פינות בעדינות) אשר גורם למשתמש לחוש שזהו אתר שנבנה לפני זמן רב יותר. כמו גם שמבנה עמוד המוצר יהיה מחולק לשלושה עמודות ועמוס במידע חיוני להשלמת הרכישה.

    הזנת תכנים ליצירת אמון בחנות אינטרנטית

    החנות האינטרנטית צריכה להעביר את המסר שמאחוריה יש עסק פיזי אמיתי עם היסטוריה. אנשים מעדיפים לרכוש מחנות אשר יש לה אבא ואמא ושניתן להגיע אליה פיזית במידת הצורך כדי לקבל שירות ואו כדי להתלונן על כל נושא שלא יהיה..

    מעבר לכך, אנשים רוצים את אותן סימנים נוספים לכך שהאתר אמין ומספק את הסחורה.

    לכן, אנחנו נרצה לשלב את אודות העסק ואף תמונה של החנות הפיזית בכל מקום שניתן. לכן, אנחנו נרצה להוסיף ביקורות אמיתיות ואו מומצאות בתחילת הדרך כדי שהגולשים יוכלו להצדיק בעיני עצמם את הרכישה דרך האתר.

    הוספת אלמנטים לחיזוק האמון בחנות

    בכל עמוד מוצר אנחנו רוצים להוסיף אלמנטים שמחזקים את האמון של הלקוח. אפשר להוסיף מגוון רחב של אייקונים, אישורים, מידעים נוספים – כל מה שיעזור ללקוח להגיד, יאללה אני קונה!

    דוגמאות:

    • משלוח מהיר עד הבית + משך שילוח
    • מדיניות החזרת מוצרים + התחייבות
    • אחריות המוצר + סוג ייבוא
    • ביקורות חיוביות + תעודות
    • לוגואים + שותפים עסקיים
    לסיכום,

    ההבדל בין לקוח שרכש ללקוח שבוחר לא לרכוש הנו באמון. אסור לנו לפספס מכירות אחרי שהשקענו בהקמה, ניהול האתר, שיווק רק בגלל שהלקוח פשוט לא סמך עלינו.

    ראינו לא פעם ולא פעמיים אתרים שעשו הכל בדיוק כמו שצריך אבל מכירות אין. אחרי שינוי והתאמות שנעשו במסגרת שירותי ניהול אתרים על ידנו, כל התמונה השתנתה והמכירות החלו להגיע והחנות החלה לגדול!

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן