fbpx

יש לכם חברה שמעניקה שירותים פה בישראל ואתם מגיעים למסקנה שבא לכם להתרחב גם למדינות מעבר לים, אתם ככל הנראה תפגשו במספר בעיות שכולן ברי פתרון למעט נושא הזמן (שעות הפוכות). במאמר זה אנו ננסה לתת זווית חדשה לאופן בו ניתן לשווק שירותים ללקוחות בכל העולם ובצורה מיטבית.

שיווק שירותים לחו"ל (שעות הפוכות)

נגיד שיש לכם שירות ייחודי. לדוגמה יש לכם חברת ניהול אתרים, ואתם רוצים להציע את השירות שלכם גם מעבר לים, אתם לגמרי יכולים לגייס כוח אדם דובר שפות שונות כמו גם בהחלט יכולים להעניק שירותים סופר-יעילים במחירים תחרותיים ביחס לשוק היעד, אבל יש לכם בעיה משמעותית להתגבר עליה וזהו כמובן בעיית השעות ההפוכות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    במידה ואתם רוצים להציע שירותים לבעלי עסקים בארצות הברית, יהיה עליכם לשווק לקהל היעד ולהפנותם לדף נחיתה המפרט אודות הפעילות שלכם וכמובן שיעזור להם להשאיר פניה. פה הבעיה העיקרית, איך יוצרים את האמון ואת ההתנעה הראשונית שתגרום ללקוח להתקדם צעד אחד נוסף כדי להפוך ללקוח שלכם?

    כדי לעשות זאת, עלינו לחשוב בראש ובראשונה על החששות של הלקוח,

    • מי נותן השירותים?
    • האם ניתן לסמוך עליו?
    • האם הוא מקצועי?

    ננסה לענות בדיוק על שאלות אלו בכל שלב ושלב בתהליך השיווק וננסה לדחוק את הלקוח הפוטנציאלי לפגישת וידאו אחד על אחד בשעות שנוחות לשני הצדדים. לדוגמה בשעה 17:00 בישראל ובשעה 09:00 בארצות הברית..

    פגישת שיווק עם לקוח היושב בחו"ל

    אם הצלחנו להשיג ליד של לקוח בחו"ל נרצה להביא אותו לכדי פגישה פרונטלית בזום/גוגל מיט או כל פורמט אחר שנוח לשני הצדדים. הפגישה פנים מול פנים מאפשר לנו להתגבר על המרחק ולהציג להם את האדם שמאחורי נותן השירותים.

    • חיבור אישי – הלקוח מרגיש מיד אם יש קליק עם נותן השירותים.
    • אמון – הלקוח מרגיש נוח יותר לתת אמון לאדם עם פנים וחיוך.
    • ביטחון – הלקוח מרגיש בנוח לתת גישות לנכסים החשובים שלו.
    • צמצום פערים – הלקוח לא מרגיש בעיה במרחק בין הספק לעסק.

    במידה ומובילים מתעניין לפגישה פרונטלית גם אם היא מתקיימת בממד הדיגיטלי, אין באמת משמעות למרחק בין הצדדים. יתרה מזאת, לפעמים אף יש בכך יתרונות שונים וזאת כאשר הפעילות נעשית מחוץ לשעות העבודה וכך בעצם יש בקרה דווקא בשעות בהם בעל העסק אינו נוכח ופעיל בעסקו.

    איך מתגברים על השעות ההפוכות בשוטף?

    אנחנו רגילים להעניק שירותים ללקוחות התובעניים ביותר בעולם. הלקוח הישראלי, בטח בעל העסק הישראלי, נמצא תחת כל כך הרבה לחץ ועם תחושה שכולם רימו וגנבו אותו (לפעמים בצדק!) שהכל בלחץ. בעולם מצד שני, יש שפיות וללקוחות יש סבלנות רבה יותר למרבית המשימות.

    אז נכון, יש משימות שיש להן צורך במענה מידי ודחוף ולכך יש למצוא פתרון בתוך הארגון כדוגמת עובד תורן למשמרת ערב, אך רוב מוחלט של המשימות יכולות להתבצע בטווח זמן סביר ממועד קבלת הבקשה ואין צורך לביצוע מידי.

    לסיכום,

    הדבר היחיד שחוסם אתכם מלהתרחב ולפתח את העסק גם מעבר לים הנו התודעה שלכם. לכל בעיה יש פתרון. גם אנחנו נשמח לעזור לכם לגשר בין הפערים הנדרשים לכם בתהליך השיווקי בכדי להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים ולהפוך את העסק הקטן למכונה משומנת ובינלאומית. בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן