fbpx

יש לכם אחלה מוצר או שירות והגיע הזמן שכל העולם ישמע עליו?! בטוח שקלתם ואו אתם שוקלים להרחיב את הפעילות ולהתחיל לשווק לשוק האמריקאי. בכל זאת, מדובר בשוק המפותח והכלכלי ביותר בעולם. אנחנו לגמרי בעד! אבל יש כמה דברים שצריך לדעת קודם לכן, קריאה מהנה.

קמפיין לארצות הברית

כאשר מקבלים החלטה לשווק לקהל אמריקאי, צריך לדעת כבר בהתחלה מספר עובדות חשובות:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. מדובר בתרבות אחרת.
    2. ארצות הברית איננה מקשה אחת.
    3. מדובר במערכות ושעות אחרות לגמרי.

    בהיעדר התחשבות בעובדות אלו, סיכוייכם להיכשל גבוהים במיוחד!

    נעבור על כל אחד מהעובדות הללו כדי להרחיב עליהם במעט,

    קמפיין לקהל אמריקאי – תרבות אמריקאית

    אתם כבר מנוסים בשיווק, אתם יודעים אילו מסרים עובדים על כל קהל וקהל ואפילו באיזה שעות נכון יותר להשקיע את מירב התקציבים וכן הלאה.. כל הנתונים הללו נכונים לקהל הישראלי. כאשר פונים לקהל אחר, לתרבות אחרת, הכל משתנה!

    • יש משמעות לאופן הגדרת קהלי היעד.
    • יש משמעות לאופן העברת המסרים.
    • יש משמעות לערך של הארגון.

    לא עוד מסר ישיר לסגירה מהירה. יש צורך לבנות תהליך מסודר, החדרת מסרים, נגיעה בכאבים אמתיים וכל זאת במקביל לשינוי תפיסתי באופן בו אנחנו כותבים, מתארים ומשווקים את המוצר או השירות שלנו.

    ארצות הברית אינה מקשה אחת – כל מדינה בנפרד

    בקמפיין שיווקי לארצות הברית, אנחנו ממפים ופונים לכל מדינה ומדינה בנפרד. יש מדינות בהם עלות קליק גבוהה במיוחד ויש מדינות בהם עלות קליק נמוכה במפתיע, אם אנחנו מייצרים קמפיין רחב שפונה לכל היבשת, הרי שאנחנו משלמים הרבה מאוד כסף על קליקים מיותרים ואו על קהלים שאינם כלכליים עבורנו.

    בשיווק לקהל אמריקאי אנחנו נבצע הפרדה:

    • הפרדה לפי מדינה.
    • הפרדה לפי תעשיה.
    • הפרדה לפי תרבות/דת.
    • הפרדה לפי מוצר/שירות.
    • ועוד..

    הקהל האמריקאי מורגל בחיפושים הכוללים "ערך + שם אזור/מדינה" כדי לצמצם את החיפוש למוצר ואו השירות שנמצא בקרבתם. כדי לתפוס את הקהלים השונים עלינו לדבר בשפות שונות לכל קהל וקהל ולנסות לשכנע שאנחנו אכן המענה המושלם גם אם אנחנו ממוקמים במדינה אחרת בתוך ארצות הברית ואו אפילו ביבשת אחרת עם שעות הפוכות לחלוטין..

    יתרה מזאת, מאחר וארצות הברית גדולה, יש לא מעט ענפים שיכולים להתנהג אחרת ממדינה למדינה. כלומר, אם אנחנו משווקים מוצר חקלאי, ייתכן מאוד שבכל אזור יש גידולים שונים ולכן אנו נרצה לשווק את המוצרים המתאימים לאזורים אלו ולא את כל סל המוצרים הלא רלוונטי שלנו לכולם בו זמנית.

    מערכת ושעות הפוכות בארצות הברית

    יש את החלק הברור מאליו, השעות עבודה בארצות הברית הפוכות מאלו בישראל. כלומר, אם אתם מצפים להעניק שירותים לחברות בארצות הברית עליכם להקים מערך תומך לכך שידע להכיל את הקהל יעד החדש שלכם בשעות הנוחות לו!

    חברות אמריקאיות רוצות לקבל שירותים מחברות העונות על הסעיפים הבאים:

    • חברה רשומה בארצות הברית (לענייני מיסוי).
    • חברה הזמינה בשעות מוגדרות (שעות עבודה).
    • חברה שרף הערך שלה גבוה במיוחד (אין עיגול פינות).
    • חברה שתשלח דוחות חיוביים ותפרגן (גם כשלא צריך).

    החברות בארצות הברית מתנהלות בקצב אחר! זה נכון שאפשר לתת שירות נינוח יותר (אין לאן למהר) אך הם ידרשו מכם לעמוד בלוחות זמנים, להכין דוחות ומצגות מחמיאות, וכן גם להגיד להם את האמת תוך כדי תנועה לפי הצורך.

    במילים אחרות, רגע לפני שאתם יוצאים למהלך שיווקי נרחב בארצות הברית, עצרו ובדקו שהמערכת שלכם יודעת לתמוך היטב בדרישות השוק. השוק האמריקאי אינו סלחני ל"יהיה בסדר" ולטעויות נרחבות.

    לסיכום,

    אם כל הנאמר מעלה מוכר לכם, אם כל הנאמר מעלה זכה להתייחסות, הרי שאתם בהחלט יכולים לצאת לדרך לשיווק בינלאומי בגוגל. אנחנו כחברת ניהול אתרים נשמח לעזור לכם בכל התהליך תוך התייחסות לכל מדינה ומדינה בנפרד ובחינת הכדאיות הכלכלית בכל שלב ושלב בהתאמה למיקום, מוצר והכנסות.

    רוצים ללמוד עוד על אופן העבודה שלנו בשיווק לשוק האמריקאי, הרגישו בנוח להשאיר פרטים 🙂

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן