fbpx

ניהול אתרים זה מקצוע די מבוקש. אבל קשה מאוד למצוא מנהל אתר מקצועי שבאמת יודע לעשות את העבודה כנדרש. רוב המועמדים לתפקיד מנהל אתרים מתגלים כחסרי ניסיון אמיתי בתחום ואני נאלצים להכשיר אותם בהתאמה לאתר האינטרנט שלנו.

במקרים רבים דווקא כאשר מנהל האתר מתמקצע ונותן עבודה הוא בוחר לעזוב ומשאיר אותנו בלי פתרון מידי לניהול האתר. מה עושים במקרים אלו? טוב בשביל זה חברה כמו שלנו קיימת..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מנהל אתר בזמינות מידית

    לא היינו מגזימים אם היינו אומרים לכם שכמחצית מלקוחות החברה שלנו פנו אלינו בדיוק בסיטואציה זו. ברוב המקרים היה להם מישהו בתוך הארגון ששימש כמנהל לאתר אך עם עזיבתו הפתאומית הם מצאו עצמם בלי הידע או ההבנה הנדרשת איך לאתר מנהל אתרים שינהל בפועל את האתר.

    במידה ואתם מזהים את עצמכם בסיטואציה המפורטת מעלה, ייתכן מאוד שמה שאתם צריכים ומחפשים הנו דווקא מנהל אתרים במיקור חוץ. בעצם, מנהל אתרים מקצועי עם ניסיון שעומד לרשותכם מהיום למחר ונכנס הישר לנעליים של מנהל האתר הקודם.

    יש לא מעט יתרונות בניהול אתר במיקור חוץ:

    1. מהיר – מנהל האתר כבר בעל ניסיון ויוצא לדרך מידית.
    2. חסכוני – משלמים בפועל הרבה פחות ואין אבטלה סמויה.
    3. גמיש – אין תנאים סוציאליים, ניתן להפסיק שירות בכל עת.
    4. מנוהל – מנהלים מקצועיים מתפעלים את העובד שלכם.
    5. תחליף – אם העובד עוזב, נכנס לנעליו עובד ברמה זהה מידית.

    בגדול, מרגע ששכרתם שירותי ניהול אתרים במיקור חוץ מחברה כמו שלנו, אין בפועל יותר מידי כאב ראש. העסק מתחיל לעבוד כמו שצריך גם בלי לקרוע את הכיס ולהוציא סכומים גדולים כל פעם באיתור, ניהול ושימור מנהל אתרים מקצועי.

    ומה החסרונות במנהל אתרים חיצוני?

    אז נכון. מנהל אתרים חיצוני יוריד מהראש שלכם בערך 90% מהדאגות. הוא יתפעל את האתר, הוא ידאג לתכנים/מוצרים באתר, הוא יתעסק אפילו בשיווק של האתר, אבל יש כמובן דברים שרק עובד פנימי יודע לעשות כנדרש.

    לדוגמה, לפעמים צריך לעדכן מלאי על פי ערך פיזי במחסן. מנהל אתרים חיצוני נשען על מידע שמספקים לו מהארגון עצמו ואינו נמצא עם רגליים על הקרקע במידה וזה נדרש.

    למרות האמור, כאשר ההתלבטות הנה בין לשלם משכורת מלאה לעובד על כל תנאיו ובין להחזיק עובד במיקור חוץ ברבע מהמחיר, העדפה כמעט תמיד תהיה לשכור עובד חיצוני שיחובר עם עובד קיים בארגון שיכול לספק את המידע החסר לפי צורך.

    לסיכום,

    תקועים במצב לא נוח שבו אף אחד לא על האתר? אנחנו לגמרי מבינים. ההמלצה שלנו, תשכרו את שירותינו לתקופה קצרה עד שתמצאו עובד שישב פיזית במפעל/משרד כשכיר בארגון. אנחנו כמעט בטוחים שלאחר כמה שבועות תגלו שהשירות שלנו כה טוב שאין בפועל צורך בעובד זה ותישארו גם אתם לקוחות מרוצים של WEmanage.

    אז מה אתם אומרים? תשאירו פרטים? 🙂

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן