fbpx

אם אתם מנהלים חברה המתמחה בשיווק דיגיטלי, אתם בטח יודעים שאין 100% הצלחה. גם אם אתם מדהימים, ייתכן מאוד ותזרימו מספר רב של מבקרים רלוונטיים מאוד לאתר אך במידה והאתר מעורר חוסר ביטחון ואו במידה והמוצרים/שירותים מוצעים במחירים לא נכונים, הרי שהמקצועיות שלכם לא באמת תעזור. וזה מאוד מעצבן מאחר ומבחינת הלקוח, אין מקום לתירוצים.

ניהול אתרים White Label

חברת שיווק, טובה ככל שתהיה לא אמורה להתעסק בפן הטכני של האתר. בלא מעט מקרים, חברת השיווק אף מעדיפה לא להישען על האתר מלכתחילה וליצור דפי נחיתה שיאפשרו לה לשלוט באופן בו המכירה מוגשת למבקרים בעמוד.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אבל לא בכל אתר אינטרנט ניתן ליצור דפי נחיתה. כך לדוגמה, באתרי מכירות ואו באתרים המציגים שירותים רבים זה לא יעבוד טוב כי לכמות המוצרים/שירותים יש חלק משמעותי בתהליך המכירה.

    כאשר השיווק לא הולך חלק, כאשר התנועה איכותית, הביצועים אופטימליים אבל בפועל, באתר אין מכירות ואו פניות, הרי שזה הזמן לבחון קבלת סיוע מצד אנשי מקצוע שמתמחים דווקא בצד התפעולי של האתר – חברת ניהול אתרים.

    אז מה זה ניהול אתרים עבור חברות שיווק?

    חברת ניהול האתרים נכנסת לתמונה הן כגורם חיצוני (צד שלישי) כאשר בעל האתר משלם להם ישירות על השירות ואו כקבלן משנה (White Label) תחת חברת השיווק. כאשר מנהל אתרים קבוע מוצמד לאתר, אחד הדברים הראשונים שהוא יעשה הנו להטמיע כלי מעקב בכדי לנתח ביצועים באתר וכך גם לדעת לאחר מכן אילו פעולות נדרשות כדי לגרום לאתר לעבוד טוב יותר.

    עם כניסת חברת ניהול האתרים לפעולה, מנהל האתר יבצע את הפעולות הבאות:

    1. מנהל האתר יוודא שהאתר עובד כמו שצריך (אין תקלות תכניות).
    2. מנהל האתר יוודא שהאתר עובד מהר וכנדרש (אין בעיות שרת).
    3. מנהל האתר יוודא שהמוצרים מתומחרים עדכנית בהתאם לשוק.
    4. מנהל האתר ישפר לרוב את משפך התנועה בתוך האתר.
    5. מנהל האתר יבצע הטמעות ושיפורים נוספים תוך כדי תנועה.

    וכמובן עוד פעולות רבות נוספות כדוגמת עריכת התוכן של המוצרים/שירותים והוספת מוצרים ושירותים נוספים והכל בכדי להגדיל את הסיכוי של האתר לייצר הכנסות משמעותיות עבור בעל העסק.

    כתוצאה מעבודת מנהל האתר שלעתים גם מבצע את הSEO, ביצועי האתר עולים ולכן גם ביצועי הקמפיינים עולים. יתרה מזאת, כאשר האתר עובד כמו שצריך ומשדר מידע מדויק על עסקאות, ניתן לשפר את הביצועים אפילו יותר על ידי סנכרון דאטה מתקדם וכך להפוך את המגמה ולהבטיח ללקוח בלי אופק, עתיד משמעותי במסחר המקוון.

    איך עובד השת"פ לחברות שיווק?

    האמת זה די פשוט. יש חברות שעובדות איתנו מזה שנים אשר מקצות לנו תיבת מייל עם פרטי החברה שלהם ואנו משרתים את הלקוחות שלהם תחת המותג הקיים שלהם. במקרים אלו, חברת השיווק היא זו שמשלמת לנו עבור השירות וכמובן שככל שיש יותר אתרים מנוהלים, כך המחירים נוטים להיות יותר נוחים וכלכליים.

    מצד שני, יש חברות אחרות שאינם רוצות לקחת חסות על חברה חיצונית ובמקרים אלו אנחנו ממש מתפקדים כחברה נפרדת תחת המותג שלנו ומקימים יחד קבוצת וואטסאפ (לקוח + חברת שיווק + חברת ניהול) כדי ליצור שיח מפרה וייעול תהליכים בקצב גבוה.

    כאשר הלקוח מגיע דרך שותפות אסטרטגית, הרי שאנו משלמים עמלה לשותף (חברת השיווק/פרסום) כנגד אותו לקוח מידי חודש. כך שלא משנה איך מסובבים את זה, השותפים שלנו נהנים יותר!

    לסיכום,

    אתם יודעים למה אתם קראתם מאמר זה עד סופו. אתם צריכים אותנו, אנחנו נשמח בחברתכם. פשוט השאירו פרטים ומנהלת פיתוח עסקי תחזור אליכם עם מידע נוסף ודוגמאות להצלחות משותפות עם חברות שיווק נוספות.

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן