fbpx

לא לכולם יש תקציבי שיווק גדולים, אולי אפילו להיפך, למרבית בעלי החנויות האינטרנטיות יש תקציבי שיווק מוגבלים במיוחד עבור גוגל שופינג וקטלוג פייסבוק. מה קורה כאשר רוצים בכל זאת להגדיל מכירות עוד מבלי להכניס את היד לכיס ולהשקיע עוד כסף? על כך בדיוק ננסה לפרט במאמר זה.

שיתופי פעולה בין אתרים

העולם העסקי מבוסס על שיתופי פעולה. גם רכישת מוצרים מהיבואן/ספק והצגתן בחנות הנה סוג של שיתוף פעולה. אמנם מדובר בשיתופי פעולה עסקיים, אך מדובר בשיתוף פעולה לכל דבר ועניין.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מאחר וכך, גם בפעילות און ליין רצוי להסתכל על הדברים בצורה דומה. כדי להגדיל מכירות מבלי להגדיל הוצאות עלינו למצוא דרכים לקיים יותר שיתופי פעולה דו כיווניים עם בעלי אתרים אחרים.

    זה אולי נשמע מעט מוזר או מורכב לקיים שיתוף פעולה עם בעל אתר אינטרנט אחר, אבל אין דבר טבעי יותר והגיוני יותר לפיתוח עסקי מאשר שותפויות נוספות גם במרחב המקוון.

    איך בוחרים שותפים למסחר און ליין?

    כאשר רוצים להביא לגידול במכירות, עלינו להבין מה אנחנו מציעים, מה הלקוחות שלנו קונים וכמובן אילו מוצרים משלימים/מקבילים ניתן להציע להם כדי לגרום להם להגדיל את סל הקניות ולרכוש בסכומים גדולים יותר.

    לאחר מכן, עלינו לחפש שותף שעונה על התנאים הבאים:

    • אתר בתחום משיק אך לא מתחרה ישיר.
    • אתר המחזיק מלאי פיזי של המוצרים באתר.
    • *אתר המציע מוצרים ששווה לשלוח במשלוח נפרד.
    • אתר שבעליו מוכר כבעל עסק הגון וישר.

    כאשר התנאים הללו מתקיימים, בעצם יש לכם מכפיל כוח עצום. הרי המלאי שלכם עומד וניתן להציגו באתר השותף ואילו המלאי של השותף עומד וניתן להציגו באתר שלכם. כמו כן, כאשר אתם מציעים אחד את המוצרים של השני בסופו של דבר כאשר יש רכישות בשני הצדדים, הרווחים של כולם גדלים אך התשלומים מאחד לשני לרוב מתקזזים לא רע בכלל.

    *חשוב להדגיש: כאשר המוצרים לא מספיק יקרים, אין היתכנות כלכלית לבצע 2 משלוחים ללקוח. מצד שני כאשר העלות מספיקה, ניתן לבצע שילוח לשותף וממנו ללקוח ואו אפילו לשלוח ישירות ללקוח. במקרים מסוימים, העסקים סמוכים זה לזה ואז כן ניתן להציע מוצרים גם בעלויות נמוכות יותר.

    כמה זה יהיה משמעותי לאתר שלי?

    מאוד! אם תבצעו רכישה באתר שופרסל לדוגמה, תראו שיש אלפי מוצרים שאינם קשורים ישירות למזון. תוכלו לבצע רכישה, המזון יגיע מהר מאוד דרך שופרסל ואילו המוצר החשמלי שהזמנתם יגיע בכלל מספק אחר. כך גם באתרי ענק אחרים שרואים ערך עליון בהגדלת סל המוצרים וכך גם גובה סל הקניות הממוצע וזאת כי עלות רכישת לקוח גבוהה למדי וכל הגדלה של המחזור כלכלי לעסק!

    לפעמים שיתוף פעולה טוב בין אתרי אינטרנט יכול לגרום לגידול של עד 50% ברווחיות של האתר! וזאת כפי שנכתב, ללא כל הוצאה חדשה/נוספת על שיווק. במילים אחרות, אין באמת מה לחשוב יותר מידי בנושא! פנו למנהל האתר שלכם אצלנו ואו פנו עצמאית לבעלי אתרים משלימים וראו בעצמכם איך מחזור העסקאות עולה.

    רוצים שנעזור בכך? חברתנו מתמחה בשירותי ניהול אתרים ונשמח לעזור לכם לבצע גם את זה במסגרת השירות!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן