fbpx

בעלי חנויות אינטרנטיות (בטח בעלי חנויות שמשתמשים באפליקציה של WEmanage) מתקשרים יותר ויותר עם הלקוחות שלהם באמצעות הוואטסאפ. הוואטסאפ הנו כלי תקשורת מושלם אם אנחנו רוצים לוודא שהלקוח אכן קיבל את ההודעה שלנו ובזמן!

אם אתם כבר מעניקים שירותים ללקוחות שלכם באמצעות הוואטסאפ, יש לנו טיפ קטן ומושלם שישדרג את חוויית הלקוח ויבטיח לכם שביעות רצון גדולה יותר ולקוחות חוזרים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    שיפור שירות לקוחות בחנות אינטרנטית

    כאשר אדם רוכש אצלכם בחנות האינטרנטית בפעם הראשונה, סביר להניח שהוא חושש. כן, גם אם אתם חושבים שכולם מרגישים בנוח עם הרכישה באתר שלכם, תתפלאו לקרוא שרובם המוחלט "קצת" דואג שאולי המשלוח לא יגיע בזמן או אולי המוצר שהוצג לא באמת זה שיסופק (דומה אבל שונה) וכן הלאה..

    כדי להפיג את חששם של הלקוחות ועדי להבטיח שהם יבחרו לבקר שוב בחנות האינטרנטית ולרכוש מוצרים נוספים גם בעתיד. רצוי מאוד לתקשר עם הלקוחות בזמן אמת באמצעות הוואטסאפ. כך ניתן להבטיח ללקוח את תחושת "הביטחון" שבצד השני – דואגים לי!

    אבל, אנחנו גם רוצים לתת ערך וחוויה ללקוחות. כלומר, התכתבות סתמית לפעמים חוטא למטרה. כדי להעניק ללקוחות שלנו את החוויה המיטבית, צריך להשקיע בהם גם בשלב התקשורת בוואטסאפ כדי שיזכרו ויזואלית איזה שירות מעולה הם קיבלו!

    להלן הטיפ:

    הקפידו לשלב סטיקרים מותאמים אישית בהתכתבות עם הלקוחות כדי לשפר את התקשורת ולהבדיל עצמכם מיתר החנויות ברשת!

    להלן כמה דוגמאות בהם אנחנו עושים שימוש,

    קרדיט עיצוב: דור מור יוסף (אדם, חבר ואיש מקצוע שאין כמוהו!!)

    האם לדעתכם תזכרו חוויית שירות מסוג זה או לא?

    מה ההשפעה הצפויה משילוב סטיקרים בוואטסאפ?

    הלקוח פשוט חווה אתכם אחרת. הידעתם שאם תסיימו כל פניה ללקוח עם סמיילי 🙂 הוא יגיב אחרת? הידעתם שאם תסיימו את ההודעה ללקוח עם סימן קריאה (!) הוא ירגיש לא בנוח? הידעתם ששימוש בסימן שאלה (?) מבטיח אחוזי היענות גבוהים יותר?

    בהיעדר קשר אישי/אנושי פנים מול פנים, יש לנו מגבלה משמעותית מאוד בהעברת מסרים. קל מאוד לא להבין אותנו נכון. לכן, שימוש נכון בסטיקרים הנו מהלך חכם ואף גאוני עבור השירות לקוחות לעסק שלכם.

    שימוש בסטיקרים בוואטסאפ מבטיח:

    1. יזכרו אתכם – ויזואלית!
    2. יהנו מכם – הלקוחות יאהבו את הקטע!
    3. יבינו אתכם – מסרים יעברו טוב יותר.
    4. ישתפו פעולה – יגיבו טוב יותר לפנייתכם.
    5. ירכשו שוב – ישמחו לשירות כזה פעם נוספת.

    אמנם אנחנו חברת ניהול אתרים ולא מעצבים גרפיים. כלומר, לא נוכל לעצב עבורכם את הסטיקרים כחלק מהשירות, אבל אנחנו לגמרי נוכל לחבר אתכם עם המעצב שלנו (דור), וכמובן להעניק לכם שירותים נוספים שיקחו את החנות האינטרנטית שלכם והשירות לקוחות בו לרמה אחת מעל כל היתר!.

    אז זהו, רק רצינו לשתף אתכם בטיפ קטן ומשמעותי. מקווים שהקריאה נעמה לכם, ישראל וצוות WEmanage 🙂

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן