fbpx

אחד הטעויות הנפוצות של בעלי עסקים קטנים הנו לראות את הגדולים ולהגיד "אם זה טוב להם, זה טוב גם לי!". בלא מעט מקרים זה בדיוק מה שאסור לעסק הקטן לעשות וממגוון רחב של סיבות. מאחר ואנחנו רואים מגוון עסקים שבחרו לא נכון, אנחנו נפרט במאמר זה האם מג'נטו (בחירה של הגדולים) נכונה או לא נכונה עבורכם?

מג'נטו – האם נכון עבורי?

נתחיל מהתשובה, כנראה שלא. יתרה מזאת, גם הגדולים ביותר זונחים את מערכת מג'נטו בשנים האחרונות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כדי להבין יותר, נעבור על הדברים בצורה מסודרת:

    1. למה הגדולים בחרו מג'נטו?
    2. למה הגדולים זונחים את מג'נטו?

    להלן הפירוט,

    למה החברות הגדולות בחרו מג'נטו?

    מג'נטו הנה מערכת נפלאה. באמת. מדובר במערכת כבדה, מורכבת תפעולית, יש בה לוגיקת קוד לא תמיד ברורה, אבל בשורה התחתונה תכננו אותה לשרת חנויות אינטרנטיות ובעצם כל דבר שרק תצטרכו, תמצאו בה.

    חברות גדולות בחרו בה בין היתר בזכות העובדה שמדובר במערכת די מאובטחת, די גמישה מבחינת תצוגות (נרחיב טיפה בהמשך) ובעלת יכולת לאפשר ניהול של אלפי מוצרים רבים בלי לקרוס אך עם משאבים מתאימים.

    מערכת מג'נטו בנויה לתמוך בחנויות מרובות תצוגות, להלן המבנה:

    • ליבת מערכת >
      • ליבת מערכת > חנויות 
        • חנויות > תצוגות

    מאחר וניתן להגדיר מטבעות ושפות שונות לכל חנות ותצוגה, הדבר מאפשר לחברות רב לאומיות לנהל חנות אחת למספר רב של מדינות ואו לרשתות אופנה שמשרתות קהלים שונים להציג תצוגות מותאמות לגברים/נשים/ילדים וכ'ו..

    המערכת די מתוכננת היטב לחברות הגדולות והן בחרו בה בשמחה.

    למה החברות הגדולות זונחות את מג'נטו?

    בשנים האחרונות, חברות החלו לעבור אט אט למערכות פרטיות (קוד סגור) בכדי לתמוך ביכולת מכירה רב ערוצית – להפוך לסוג של מרקט פלייס בו הם מציעים מגוון עצום של מוצרים שכלל אינם תחת המותג הראשי – עוד ועד נתח שוק בעולם המקוון שאינו עולה להם בעוד שטחי מדף ואו שכירות.

    מעבר לכך, החברות הקטנות והבינוניות הבינו מזמן שמערכות אחרות מתאימות טוב יותר לצרכים שלהם והן נוטות לבחור בווקומרס ואו שופיפיי על פני הקמה, תפעול ותחזוקה של מערכת מג'נטו על אף שהדור החדש (מג'נטו 2) נוח יותר בכל המדדים.

    השורה התחתונה, נתח השוק של מג'נטו בירידה לעומת נתח השוק של ווקומרס שנמצא בעליה.

    לסיכום,

    אז מה יש לנו? או שזה גדול מידי, או שזה קטן מידי, אם אתם מתלבטים ומכרו לכם את החלום שמג'נטו זה ה-ה-מערכת בשבילכם, רוב הסיכויים שזה בדיוק לא בשבילכם. מצד שני, אם אתם הגעתם עם מפרט דרישות מדויק ורק לאחר מכן הסבירו לכם שהדבר הנכון עבורכם הוא לפתח את האתר במג'נטו ייתכן בהחלט שזה נכון גם עבורכם.

    כמובן שאם אתם מתלבטים בנושא, פנו אלינו. כחברת ניהול אתרים אנחנו לא בונים אתרים אלא רק מנהלים אותם ולכן אין לנו אינטרסים ונשמח לבדוק יחד אתכם מה הדרך הנכונה ביותר בשבילכם!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    מתאים לסוגי אתרים:

    אתרי מכירות
    חנויות אינטרנטיות
    אתרי קטלוג

    מתאים למערכות ניהול תוכן:

    אתרי Magento

    עלות ממוצעת לשירות:

    מחיר ממוצע אך משתלם

    טווח עלויות לשירות:

    עלות חודשית: 2,000-3,000 ש"ח לחודש

    סוג הצעת שירות:

    שירות מוצע כחלק משירותי ניהול אתרים

    מתאים לתקופת שירות:

    שירות חודשי, חודש בחודשו ללא התחייבות

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן