fbpx

אם אתם כבעלי חנויות בעולם האונליין רוצים לדעת מה ניתן לעשות שהגולשים באתרכם יקנו דווקא מכם הגעתם למקום הנכון. במאמר שלפניכם נסקור במספר נקודות את הדברים שניתן לשפר כבר היום בדף המוצר בחנות שלכם – מספר דברים קטנים שיעזרו לגולשים שלכם לקנות דווקא מכם ולא מהמתחרים שלכם.

כאשר הלקוח נכנס אל אתרכם הוא חווה חוויה מסוימת החל משלב העיצוב (נראות האתר), והאופן שבו אנו מציג לו את האלמנטים באתר: באנרים, קטגוריות, מוצרים מועדפים, אלמנטים מחזקי אמון ועוד. הפלואו הטבעי בחנות אינטרנטית מרגע הכניסה לאתר ועד רכישה באתר הלכה למעשה בדר"כ הולך בצורה פשוטה, והיא כזו:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

     

    עמוד ראשי -> עמוד קטגוריה -> דף מוצר (בתוכו כפתור הוספה לסל) -> עמוד עגלת קניות -> תשלום.

    כל חלק בתהליך זה הוא חשוב בהחלט בטח שמדובר בחנות אינטרנטית. אך הדבר החשוב מכל שבסופו הלקוח מחליט האם לרכוש או לא לרכוש זה דף המוצר כאן בעצם הגולש (לקוח הפוטנציאלי) יחליט האם לקנות את המוצר או להמשיך הלאה, מרבית התנועה לאתר גם מקפיינים ממומנים שבדר"כ אנשים מבצעים מתבצע ישירות לדף מוצר! ועל עמוד זה נתמקד במאמר שלפניכם.

    איך גורמים לגולש (לקוח פוטנציאלי) לקנות דווקא אצלנו?

    מעבר לטיפים שאנחנו נביא לכם בהמשך ישנם דברים שצריך לדעת.
    בשביל לגרום לגולש לרכוש את המוצר שלו דווקא מכם ולא מהמתחרים שלכם.
    צריך לעשות זאת באמצעות מספר דברים שאנו רוצים להעביר אל הגולש מגלישה שלו בדף המוצר בו הוא מתעניין וזה בניית תחושת אמון וביטחון בנו כעסק פעיל ובמוצר – את זה תוכלו לעשות באמצעות ביקורות חיוביות וכנות אודות המוצר, ודבר שני הוא להפיג את החששות שלו ולהסיר את סימני השאלה ואת זה תוכלו לעשות בכך שתציגו לגולש איך המוצר יכול לעזור ולהועיל לו בחיים.

    ישנם שאלות מאוד חשובות שעולות לכל גולש לפני רכישה באתר שהוא לא מכיר והם:

    1. האם אני באמת אקבל את המוצר שהזמנתי?
    2. האם העסקה בטוחה ובאמת אמין לשים את האשראי שלי באתר הזה?

    תשתדלו לספק את כל האינפורמציה באתר שתענה על שאלות הללו בין אם זה הוספת אייקונים של רכישה מאובטחת ובטוחה ושאתם עובדים עם חברת סליקה אמינה ומוכרת ובנוסף לכך הוספת אייקונים ואו טקסט שמסביר אודות המשלוח ואיך זה מתבצע בפועל.

    חשוב לזכור!!! שלקוח רוכש באינטרנט החוש בו הוא משתמש הינו חוש הראייה לכן חובה חובה חובה להעביר לו את חווית השימוש במוצר כמה שיותר באמצעות תמונות מוצר מוכרות ונכונות , תמונות המציגות את המוצר מכל זווית , תמונות שמישהו אוחז בו (אם זה רלוונטי למוצר) תנסו כמה שיותר להעביר את המסר על המוצר באמצעות ויזואליות.

    אל תחששו מהצגת גלריה של המוצר מכל זווית כאילו הלקוח מסתכל המוצר בעין, הכנת סרטון של המוצר ולמה כדאי לקנות אותו דווקא מכם ומה היתרונות של המוצר הזה עבור הגולש המעוניין בו.

    מבנה מדויק של דף מוצר שמתוכנן היטב

    כבעלי ניסיון בחווית משתמש באתרי אינטרנט ישנם עקרונות שבהם נרצה להציג לגולש את הדברים שאנו רוצים לפי מה שהלקוח מכיר מהטבע שלו ולהציג לו את הדברים בצורה הכי ברורה ומדויקת בזמן הקצר והיעיל ביותר

    מכיוון שאנו כישראלים קוראים מימין לשמאל וכך העין שלנו סורקת כל דבר נרצה תמיד לשים את הצד הויזואלי שהוא החזק ביותר של המוצר בצד ימין ולכן בצד ימין תמיד מומלץ שיהיו כל תמונות המוצר – בצד השמאלי תציגו את המידע: שם המוצר, תיאור קצר וקולע אודות המוצר, ומעט מתחת את הוריאציות של המוצר במידע ויש כאלו (בחירת צבעים, מידות וכו')

    מתחת לוריאציות תציגו את מחיר המוצר יחד עם כפתור הוספה לסל שבאותו אזור אנחנו מאוד ממליצים לשים אייקונים שמעוררים אמון ומגדילים את הביטחון בכם ובמוצר שלכם.
    מומלץ מאוד שהטקסטים יהיו בגדלים קריאים וברורים לעין וכל האלמנטים שציינו ישיבו בסימטריה מושלמת ככה נעזור לעין של הגולש לסרוק את האתר בצורה הרבה יותר הרמונית, רגועה ונעימה.

    בונוס להגדלת המכירות: מעט מתחת לכל מה שכתבנו מעלה הציגו ללקוח מוצרים משלימים לאותו מוצר בו הוא מסתכל במחיר נוח על מנת להגדיל את סל הקניות שלו באתרכם ובעצם לגרום לו לרכוש מכם יותר. (תוכלו לעשות זאת גם בעמוד לאחר מכן בסל הקניות.

    לפניכם מספר טיפים שאספנו במהלך השנים הרבות שלנו בתחום שיעזרו לכם להגדיל משמעותית את אחוזי ההמרה בחנות האינטרנטית שלכם:

    1. שם מוצר נכון ומדויק – העניקו למוצר שם קצר וקולע אל תשלבו תיאורים ארוכים
    2. תמונות איכותיות וברורות של המוצר – חשוב לזכור שהלקוח לא רואה את המוצר שהוא מעוניין בו פיזית לכן חשוב להשתמש בתמונות איכותיות שיעזרו להעביר לו כמה שיותר את נראות המוצר
    3. כתיבת טקסט קצר וקולע אודות המוצר שמסביר עליו בקצרה
      (אם מדובר במפרט טכני חשוב לציין זאת – מומלץ בחלק היותר תחתון של האתר
      ב-'מידע נוסף' בשביל להעניק במה ויזואלית בחלק הראשון) – הסבירו בקצרה בצורה פשוטה ומדויקת מה המוצר עושה ואיך הוא יכול לשפר את חייו של הלקוח שמעוניין בו.
    4. מחיר הוגן ביחס לשוק – עשו חקר שוק ותבדקו האם המתחרים שלכם מוכרים את אותו מוצר במחיר זול מכם, אם כן נסו לעשות משהו בנידון (במידה ואין לכם את האופציה להוזיל את המחיר שאר הטיפים שנתנו כאן יעזרו לכם למכור אותו גם במחיר גבוה מעט מהמתחרים שלכם)
    5. ביקורות אמיתיות של אנשים שכבר רכשו את המוצר או דרכם – אין דבר טוב יותר מלשמוע חוות דעת טובה של אחרים, אם יש לכם ביקורות מ-"google my business" הכניסו אותם אל האתר ואל דף המוצר זה דרך נפלאה לגרום לאנשים להאמין בכם!
    6. אופציה למשלוח מהיר – מרבית האנשים ש"חמים" לרכוש נותנים משקל רב לזמן בו הם יקבלו את המוצר בהם הם חושקים – משלוח מהיר יעזור להחלטה באופן משמעותי!
    7. המלצה: נסו לשלב תמונות/סרטונים של שימוש במוצר והערך שהוא
      מעניק ללקוח שרכש אותו – תעניקו הנחות או מתנות ללקוחות שרכשו כבר בחנות שלכם ובקשו מהם לצלם את השימוש במוצר ואיך הוא מועיל להם – זה עוזר פלאים!

    בהחלט אפשר לומר שהדף מוצר בחנות האינטרנטית שלכם הוא הדף המכריע ביותר בהאם הלקוח ירכוש או לא ירכוש אצלכם. מעבר לכך חשוב מאוד לשמור על אתר שמנוהל היטב, מעודכן , מחדש את מוצריו ומעלה אותם בצורה נכונה ומדויקת עם תוכן נכון ומשכנע. אם אתם לא מגיעים לזה, אם המוצרים באתר דלים בתוכן, הרי שלפעמים שווה לשכור חברת ניהול אתרים כדוגמתנו כדי לעזור בעיבוי התוכן, בשיפור כותרות המוצרים, בהשוואת מחירים למתחרים, ביצירת ערכים ניתנים לזיהוי. הכל כדי שהאתר שלכם יישאר רלוונטי הרבה יותר מהמתחרים שלכם לאורך כל הדרך.

    פנו אלינו לכל שאלה נוספת, בהצלחה 🙂

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן