fbpx

בעלי חנויות ווקומרס רבים מחפשים כל הזמן את הפתרונות שיעזרו להם לנהל את החנות שלהם בצורה טובה יותר. זה קריטי עבורם בניסיון לשמור על מחירים עדכניים, מלאי מוצרים רלוונטי ועוד שלל פעולות נוספות שמסייעות בהגדלת המכירות. 

עד היום, לא היה פתרון נוח לניהול החנות מהשטח. כלומר, אם אתם בעלי חנות פיזית ורוצים לנהל במקביל את החנות האינטרנטית עליכם לפנות לכך זמן יקר ולגשת למחשב כדי לעדכן מחירים למוצרים קיימים ואו לעדכן שמוצרים מסוימים אזלו מהמלאי וצריכים לרדת ממאמצי השיווק..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    האפליקציה הרשמית של ווקומרס אכן מאפשרת יכולות נוספות אבל בכל מה שקשור למידור ותתי-משתמשים זה פשוט לא מספיק. אבל זה בהחלט משתנה!

    אפליקציה לווקומרס + משתמשים + אתרים

    למרבית העסקים הקמעונאים יש עובדים. עובדים אלו אמנם אחראים על התפעול השוטף בעסק אך הם לעתים נקראים לדגל לסייע גם בניהול החנות האינטרנטית. אבל יש בעיה, בעל העסק אינו רוצה שהעובד ייחשף למידע פיננסי נרחב ואו לחלופין יגע בפרטי מוצרים המוצעים למכירה און ליין וזה מאתגר.

    עסקים שניסו לעבוד עם האפליקציה הרשמית של ווקומרס גילו שכדי לחבר אתר, עליהם להתקין תוסף כבד בשם JETPACK על האתר שלהם, לאחר מכן להתחבר לחשבון וורדפרס.קום ורק אז יוכלו להיחשף לחנות האינטרנטית – לכולה. זה פחות מתאים למי שרוצה לשמור על מידור ופרטיות המידע.

    לכן, באפליקציה שלנו – חשבנו קצת אחרת,

    ריבוי אתרים וריבוי משתמשים באפליקציה לווקומרס

    אפליקציית WEmanage לאתרי ווקומרס, (הורדה לאנדרואיד, הורדה לאייפון) תוכננה על ידינו, על ידי חברת ניהול אתרים שבאמת מרגישה את השטח ומתבססת על המידע שמספקים לנו לקוחותינו.

    לכן בנינו עבורכם את היכולות הבאות:

    1. הוספת מספר אתרים לחשבון (לאלו בעלי חנות נוספת).
    2. הוספת מספר משתמשים לכל אתר עם הרשאות שונות.

    בעצם אנחנו מאפשרים לכם להוסיף מספר אתרים לחשבון ובכל אתר להעניק הרשאות שונות ואו זהות למשתמשי המשנה. כך בעצם משתמשי המשנה נחשפים רק למידע שרלוונטי עבורם וכך אנחנו יכולים לווסת את התפעול השוטף בין מספר עובדים שונים, כל אחד לפי אחריותו.

    לכל אתר אינטרנט, אנחנו יכולים לבחור אילו הרשאות להעניק:

    • הרשאה לניהול מוצרים (מלאי ומחירים).
    • הרשאה לניהול הזמנות (טיפול ומידע).
    • הרשאה לניהול תקשורת (צ'אט ופניות).
    • הרשאה לניהול מבצעים (קופונים/מבצעים).
    • וכל יכולת נוספת שתפותח בעתיד תופרד אף היא בין משתמשים.

    כך ביכולתכם לבקש מעובד אחד (מחסנאי לדוגמה) לטפל בעדכון מחירים ומלאים ועובד אחר (קופאי לדוגמה) להתעסק עם ההזמנות שמתקבלות כשבעל העסק מתעסק בשוטף במענה ללקוחות הפונים דרך החנות.

    אמנם יכולות אלו נשמעות כפשוטות, אך מדובר ביכולות מתקדמות ומורכבות ליישום וזאת כי יש לווסת את ההתראות השונות בהתאם לאתר, בהתאם להרשאות משתמש המשנה וכמובן בהתאם להגדרות הפרטניות של כל משתמש ומשתמש.

    אז תנסו, תיהנו, תפרגנו לנו אם עשינו לכם את החיים ל"קצת" יותר קלים 🙂

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן