fbpx

אין ספק שאחד מערוצי השיווק הטובים ביותר הוא שיווק מפה לאוזן מעבר לכל הקמפיינים ברשתות השונות (פייסבוק, גוגל, אינסטגרם) וכו.. הפרסום הוותיק והטבעי ביותר הוא פרסום מפה לאוזן. אך האם הדבר קיים גם באתרי מכירות באינטרנט? מצאנו יתרונות וחסרונות בנושא
ונציין אותם לפניכם במאמר הבא:

יש 2 דברים חשובים אשר צריך לדעת אחרי שבדקנו את הנושא והם חשובים מאוד!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. בעזרת שיווק מפה לאוזן לא תקבלו את כמות הפניות הגדולות ביותר.
    2. הפניות שתקבלו אלו פניות חמות ואיכותיות עם אחוזים גבוהים לסגירת העסקה.

    ואם נפרט את 2 הסעיפים הללו נוכל לומר כאשר אנו עושים קמפיין שיווקי באינטרנט בעזרת האפשרויות שמעניקות לנו הרשתות בהן אנו מפרסמים נוכל בקמפיין אחד להגיע למאות אם לא אלפי ועשרות אלפי גולשים במספר ימים (לרוב עד שהקמפיין צובר דאטה) אך בשביל שאחוז הרכישה יהיה גבוה ומשתלם נצטרך ללכוד את עיניו של הלקוח גם מבחינת נראות המוצר, איכות המוצר והביטחון שהוא יקבל בעת רכישת המוצר דרך החנות האינטרנטית שלנו.

    בניגוד לקמפיין שיווקי אונליין כאשר יש לנו מעיין קמפיין שיווקי אופליין – מפה לאוזן. אחוזי הסגירה והרכישה גבוהים פי כמה ויש לכך סיבות מוצדקות! כאשר לקוח מגיע אליכם מהמלצה של לקוח אשר חווה בחנות שלכם חווית רכישה, נעימה טובה ובנוסף לכך המוצר שרכש טוב ואיכותי. הקלות, המהירות והסיכויים בה ירכוש באתרכם יגדל פי כמה.

    כמובן שאחוזי ההמרה הגבוהים הללו מתכוונים לרוב כאשר ההמלצה מגיעה ממישהו שאנחנו מכירים כי כולנו למדנו שיש פרסומות וביקורות שצריך לקחת בעירבון מוגבל – ולאיש אשר מפרסם יש סיבה למכור את המוצר.

    שיווק מפה לאוזן – יתרונות וחסרונות:

    היתרונות המשמעותיים בפרסום מפה לאוזן.

    • כפי שאמרנו גולש שמגיע אליכם אחרי שקיבל המלצה ממישהו הוא מכיר וסומך עליו – אומר שהם כבר נכנסים לאתר הן מאמינים בכם ובמוצר שלכם ולכן הם לא צריכים לעבור תהליך שכנוע על איכות המוצר או צריכים משהו מסוים בשביל לתת אמון באתר.
    • המחיר לא מעניין אותם! הם מאמינים במוצר ובכם במאה אחוז ולכן ישלמו לכם גם אם תהיו יקרים יותר מחנות אחרת שמוכרת את אותו מוצר בדיוק.
    • הם לא עושים השוואות למתחרים – האמונה בכם היא מוחלטת.

    והיתרון הגדול ביותר? עלויות השיווק.

    כיום בשביל לפרסם ברשתות השיווק השונות באינטרנט ובשביל להקים קמפיינים שונים צריך תקציבים. זה יכול להתחיל החל מעשרות שקלים עד מאות ואלפי שקלים מדי חודש, סכומים שאין לכל בעל עסק אפשרות להוציא מכיסו בכל פעם בשביל פרסום אשר יכול להעניק מכירות נאות באתר המכירות שלכם – אך לא יכול להתחייב לכך!

    בשונה מכך העלות של שיווק מפה לאוזן הוא חינם לחלוטין כל מה שאתם צריכים לעשות זה דבר אחד – לעשות הוגנים, לתת שירות טוב ואדיב ללקוח שלכם – והוא כבר יעשה את העבודה עבורכם, באחריות, כל לקוח מרוצה אחד ימליץ לאחר וכך תקבלו את הלקוחות האיכותיים ביותר!

    זכרו: בסופו של דבר כאשר אנו מוכרים מוצר השאיפה שלנו היא ברורה, שהלקוח שרכש יהיה מרוצה ויעביר את החוויה הלאה.

    חסרונות בפרסום מפה לאוזן.

    • אם נתתם שירות לא טוב, מוצר לא טוב או הענקתם ללקוח חוויה לא טובה – הכלי הזה יכול להפוך לקטלני עבורכם אך הפעם מהצד השלילי – והשמועה על הדברים הללו יתפשט גם כן אך הפעם לרעתכם.
    • חוסר שליטה על הנאמר: במידה והלקוח מצידו חווה חוויה לא נעימה מכל סיבה שהיא והפיץ את הבשורה הלאה גם אם זה נכון וגם אם לא, היכולת שלכם להגן על עצמכם ועל העסק תהיה נמוכה מאוד.

    פרסום מפה לאוזן – אז איך אפשר בעצם להתחיל?

    כמובן שבראש ובראשונה הדרך הטובה ביותר היא לבקש מהלקוח לרשום ביקורת טובה על העסק ועל חווית הרכישה באתר, אפילו אפשר לצ'פר את הלקוח בהנחה מסוימת בעת הרכישה באתר שכן גם נוכל להרוויח אותו בקנייה חוזרת וגם את הביקורת החיובית שלו על החנות שלנו.

    דבר נוסף שניתן לעשות זה פשוט ולומר "אם נהנית נשמח שתמליץ עלינו לאחרים".

    יש לכם חנות אינטרנטית קיימת? מה ניתן לעשות בפועל באתרנו הלכה למעשה על מנת להאיץ פרסום מפה לאוזן?

    1. הוסיפו בכל דפי המוצר שלכם אופציה להשאיר חוות דעת על המוצר כולל כתיבת תגובה ודירוג המוצר. (מומלץ לקבוע במערכת שהתגובה תאושר לאחר קריאה ככה תוכלו לשלוט על כך)
    2. הוסיפו כפתורי שיתוף מכל הרשתות השונות באתר שהלקוח יוכלו לשתף לכולם את מה שהוא רוצה להמליץ עליו – בקליק.
    3. הכינו מערכת דיוור אשר שולחת ללקוח מייל לאחר הרכישה באתרכם.
    לסיכום,

    זכרו: מישהו שהגיע אליכם בפרסום "מפה לאוזן" הוא הלקוח שהגיע בדרך הטובה ביותר לכן אל תקלו ראש בכך והמשיכו בשירות שלכם וככה תגדילו את מעגל הפרסום הזאת שוב ושוב.
    למסור תודה לממליצים עליכם זה דבר נהדר – הם יעריכו את הכרת התודה שלכם.

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן