פתרון בעיה בוורדפרס: למה אני לא מקבל מיילים מהאתר על הזמנות חדשות?

ללא מעט בעלי עסקים יש אתר מכירות, אחוז ניכר מהם מפעיל את האתר מכירות שלהם על בסיס ווקומרס שהנו תוסף הרחבה למערכת ניהול התוכן של וורדפרס. מערכת זו אכן מעולה אך אינה חפה מבעיות, אחת הבעיות הנפוצות היא "אי קבלה של דואר אלקטרוני בעת קבלת הזמנה חדשה באתר". אנו כאן כדי לנסות לעזור לכם לפתור אותה!

האתר לא שולח מיילים על הזמנות

השאיפה של כל בעל אתר מכירות הוא למכור וכמה שיותר. אבל, כאשר יש מכירה ובעל האתר אינו מקבל מייל על כך, זה יכול להיות מתסכל למדי.


    צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


    במידה ואתם מוצאים עצמכם מול מצב זה בו אינכם מקבלים דוא"ל על כל הזמנה חדשה, עליכם לנסות לפעול לפי השלבים הבאים:

    1. נטרול בעיות קצה אצלכם.
    2. זיהוי בעיות ברמת שרת/דואר.
    3. ביצוע התאמות ברמת מערכת אתר.

    במידה ותפעלו לפי השלבים הבאים, הרי שסביר להניח שהבעיה שלכם תיפטר.

    שנתחיל?

    שלב 1 – נטרול בעיות קצה אצלכם:

    בהרבה מקרים, האתר שולח את המיילים בהצלחה אבל אתם לא מקבלים אותם בעקבות בעיה נקודתית אצלכם, לדוגמה:

    • המיילים מגיעים לתיקיית ספאם.
    • המיילים מזוהים כלא מהימנים.
    • המיילים נמחקים בעקבות סנן.

    אנו נבדוק את תיקיות הספאם, האשפה ואת הסננים בתיבת המייל שלנו בכדי לבחון האם ניתן לפתור את הבעיה ללא מגע במערכת האתר.

    כאשר לא נמצאה הבעיה, המיילים אינם בשום מקום, נעבור לשלב הבא.

    שלב 2 – זיהוי בעיות ברמת שרת/דואר:

    לעתים קרובות, בעל האתר עשה שימוש בכתובת המייל למטרות דיוור ואו ספאם בעצמו, מערכות הדואר של גוגל ומייקרוסופט עלולים לחסום את הדואר מהאתר באופן אוטומטי (רשימה שחורה).

    במקרים אחרים, יש מערך מיילים ארגוני עם רובד אבטחה אשר אינו מאפשר חדירת המיילים שהאתר שלח כתוצאה מכך שהשולח אינו מזוהה כמשויך לארגון..

    במקרים אלו, אנו נרצה לבחון אחת מהפעולות הבאות:

    • החלפת דוא"ל השולח (בעזרת תוסף SMTP).
    • הסרת חסימה ידנית לכתובת מייל שולח מהאתר.
    • הקמת מייל ארגוני עבור האתר לשליחת המיילים.

    כאשר הבעיה לא זוהתה גם בשלב זה, נעבור לשלב הבא.

    שלב 3 – ביצוע התאמות ברמת מערכת האתר:

    אנו ניכנס להגדרות הדיוור שנמצאות במיקום זה: ווקומרס>הגדרות>דואר ונגלול עד למטה לבדוק האם כתובת מייל השולח אכן תקינה. מומלץ לעדכן את מייל השולח מפעם לפעם – זה אף פעם לא מזיק.

    במידה וכן, אנו ניכנס לכל אחת מהאפשרויות לקבלת מייל מהאתר ונוודא שכתובת הדואר אלקטרוני הרשומה שם אכן תקין ואף הוסיף כתובת דואר אלקטרוני נוסף לגיבוי (מייל פרטי/חוץ ארגוני) לשם קבלת עותק לכל הודעה.

    לבסוף אנו נתקין תוסף לוג למיילים שיעקוב אחר שליחת ההתראות ויעדכן אותנו מה מקור הבעיה בפעם הבאה שיהיה תקלה בכדי שנוכל לפתור אותה בקלות.

    סיכום

    אם עשיתם את הפעולות המצוינות מעלה, ככל הנראה המיילים יחזרו לפעול. במידה ועדיין אינכם מקבלים פניות מהאתר פנו אלינו ואו אל מנהל האתר שלכם בכדי שיבדוק ברמתו פתרונות נוספים כדוגמת שימוש ב-restAPI לשליחת התראות לאפליקציה המותקנת בנייד או חלופות דואר אחרות עד לתיקון הבעיה.

    רוצים שנבדוק עבורכם את התקלה? הרגישו חופשיים להשאיר פניה ונשמח לעזור!


      צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


      0 תגובות

      השאירו תגובה

      רוצה להצטרף לדיון?
      תרגישו חופשי לתרום!

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *