fbpx

בישראל יש נטייה להגיד "יהיה בסדר", אני לא דואג, "מכירות יגיעו" ועוד שלל ביטויים שאין ביניהם לעולם העסקי קשר כלשהו. כאשר רוצים להצליח, יש לכוון גבוה, להגדיר יעדים מדידים וכמובן לעבוד קשה. לכן, בסוף הכל יורד לשורה תחתונה, יש צורך בתכנית עבודה שנתית לחנות האינטרנטית במידה ורוצים לראות הצלחה במכירות און ליין. במאמר זה אנחנו ננסה לעזור לכם עם מסגרת לתכנית עבודה זו.

תכנית עבודה שנתית לחנות אינטרנטית

אתר אינטרנט הנו עסק לכל דבר ועניין. יש לעסק זה הוצאות והכנסות, תקופות שפל ותקופות שיא. כמו כל עסק, יש צורך לנהל אותו באופן שוטף וזאת עושים לרוב על בסיס תכנית עבודה מסודרת שניתנת לבחינה מידי תקופה כדי לבדוק האמת עמדנו ביעדים שהצבנו לעצמנו.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מאחר וכל אתר דורש תכנית עבודה מסוג אחר, אנחנו נתייחס במאמר זה בעיקר למסגרת תכנית העבודה. אנו ממליצים בחום לחלק את התכנית על פני טווח זמן של שנה וזאת כדי שגם נוכל לעמוד בתכניות שהגדרנו.

    תכנית שנתית לניהול וקידום חנות אינטרנטית

    להלן שלבי מסגרת לנוחיותכם:

    1. הקמה ואו ארגון מחדש של החנות האינטרנטית.
    2. הזנת עמודי תוכן/מידע/שירות לעמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
    3. הזנת מוצרים בהיקפים גדולים ככל שניתן לחנות האינטרנטית.
    4. הטמעת כלי מדידה/מעקב/אופטימיזציה וכלי תשלום ושילוח.
    5. ביצוע עבודות קידום אורגני והכנת תשתית לקידום ממומן.
    6. הקמת הפרסומים הממומנים בגוגל ובפייסבוק ובכל זירה אחרת.
    7. ביצוע אופטימיזציות והתאמות באתר כדי לשפר ביצועים.
    8. חיבור האתר לשותפים עסקיים/כלי שיווק כדוגמת אתרי השוואת מחירים.
    9. התקשרות עם ספקים נוספים להגדלת היצע מוצרים זמין (ללא מלאי).
    10. הגדרת יעדים חדשים ובחינת עמידה ביעדים קיימים.
    11. הגדלת משאבים/תקציבים לניהול החנות ושיווקו.
    12. ביצוע מהלכי מינוף + יצירת אתרים נוספים/משיקים.

    ניתן לראות שחילקנו תכנית עבודה ל12 חודשים. בכל שלב ושלב בתהליך זה יש המון תתי משימות אשר מותאמות לאופי החנות, לטיב המוצרים, ליעדים שהגדרתם ועוד שלל פרמטרים ולכן אנחנו לא ממש נכנסים אליהם.

    אבל, ככלל, ישנם לא מעט פעולות שנכונות לכל החנויות און ליין. ולמרות האמור, מרבית בעלי החנויות לא טורחים לעשות אותן ואו להגדיר אפילו יעדים להשגתן וזאת בעיקר מחוסר בתשומות זמן. היעדר זמן פנוי וכמובן גם עדיפות לניהול ושיווק האתר הנו הגורם המשמעותי ביותר לכך שחברות רבות לא מצליחות להפוך את האתר מכירות שלהם למנוע צמיחה משמעותי בעסק.

    לסיכום,

    לגמרי אפשר ורצוי להסתכל על החנות האינטרנטית כמנוע צמיחה משמעותי של העסק. כך גם, רצוי להקצות משאבי זמן לניהול החנות האינטרנטית. או בעובד שכיר שזו אחריותו העיקרית ואו בחברת ניהול אתרים כדוגמתנו שתעשה זאת עבורכם במיקור חוץ. במידה ובוחרים להוציא את העבודה הנ"ל החוצה, חברת ניהול האתרים אחראית להכין תכנית עבודה מסודרת שניתן למדוד ועליכם להעניק להם את הזמן לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר! 🙂

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן