כולם מדברים על זה שיש צורך בתחזוקת אתר, אך מה בדיוק נכלל במסגרת שירותי התחזוקה לאתרים? במאמר זה אנו ננסה לפרוס את מעט מהאחריות של מתחזק אתרים ולהסביר למה כל פעולה ופעולה חשובה לתקינות ולביצועים השוטפים של האתר.
איך מתחזקים אתר אינטרנט?
אתר אינטרנט מורכב מקבצי קוד רבים. לכל קובץ וקובץ יש תפקיד משמעותי בתפקוד השוטף של האתר. כאשר לאחד או יותר מהקבצים באתר יש בעיה ואו אינו עולה כנדרש, הרי שייתכן והאתר כולו יפגע ואף לא יעלה לאוויר כלל. לכן, בעלי אתרים שוכרים שירותי תחזוקת אתרים כדי להבטיח שהאתר יעבוד בכל זמן וכנדרש.
יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!
מה זה תחזוקת אתרים?
שירותי תחזוקת אתרים הנם דומים במעט לשירותי מכונאי רכב. כפי שאנו בודקים את הרכב אחת לתקופה, כך עלינו גם לבדוק את האתר אחת לתקופה ולוודא שהכל תקין. אך, בשונה מרכב שאנו בודקים אחת לשנה ואו אחת לטווח נסיעה, תחזוקת אתרים מקצועית דורשת בדיקה של האתר בתדירות של אחת לשבוע ואו אחת לשבועיים לפחות וזאת מהסיבות הבאות:
- כל הזמן מתגלים פרצות אבטחה חדשות.
- כל הזמן יוצאים עדכוני גרסה למערכת ותוספי המערכת.
- כל הזמן יש שינויים במבנה ובתוכן האתר.
במידה ולא נבצע פעולות תחזוקה יזומות, הרי שבמוקדם ואו במאוחר האתר שלנו יתחיל להישחק ולעלות לאט ובשלב כלשהו אף ייפרץ על ידי גורמים זרים שעלולים לפגוע באתר שלנו בצורה חמורה ביותר.
מה כולל שירות תחזוקת אתרים?
שירותי תחזוקת אתרים כוללים את הרכיבים הבאים:
- אחסון האתר אינטרנט.
- הצפנה של התקשורת באתר האינטרנט.
- אבטחה על האתר אינטרנט.
- גיבויים סדירים ומזדמנים של האתר.
- עדכון שוטף של גרסת הליבה במערכת.
- עדכון שוטף של גרסת התבנית באתר.
- עדכון שוטף של גרסאות תוספי המערכת.
- תיקוני באגים ותקלות בזמן אמת.
כדי להעניק שירותי תחזוקה כנדרש, על חברת תחזוקת האתרים להעניק שירוץ מקיף הכולל גם אחסון אתר וזאת לשם שמירת היכולת לבצע גיבויים סדירים וגיבויים טרם מגע בקוד האתר. מעבר לכך, על חברת התחזוקה להבטיח הצפנה ואבטחה מלאה של האתר והתקשורת עמו.
לאחר שייושמו הרכיבים הקבועים בשירותי האחסון והתחזוקה, ניתן לבצע עדכונים לליבת המערכת, לעיצוב ולתוספים הרבים וזאת כאשר יש גיבויים שניתנים למימוש במידת הצורך במידה ואחד מהגרסאות החדשות אינו תקני ואו אינו מותאם כנדרש לאתר.
כמו כן, במסגרת השירות, חברת תחזוקת האתרים חייבת לעמוד לרשות הלקוחות ולהעניק תמיכה מלאה במקרים בהם צצים תקלות לא צפויות בטעינת האתר, בסליקה דרך האתר ואו בכל גורם ישיר הפוגם בחוויית השימוש ואו הביצועים של האתר.
מה לדרוש מחברת תחזוקת האתרים?
כדי להבטיח שירות מקצועי ואמין, יש לשכור חברה אמינה ומקצועית עם וותק ארוך שנים שתבטיח לכם את ההגנה המקסימלית. אך מעבר לכך יש לדרוש מהחברה את הדרישות הבאות:
- התחייבות לזמינות בהתאם להסכם שירות סדור ומוסכם מראש.
- התחייבות לרמת שירות המקיפה את כלל הצרכים של האתר.
לסיכום,
במידה ויש לכם אתר אינטרנט ואתם רוצים להבטיח את המשך תפקודו האופטימלי באופן שוטף, במידה ואתם רוצים מעט שקט נפשי בפעילות המקוונת של העסק שלכם, הרי ששירותי תחזוקת אתרים הנם חובה מבחינתכם. אנו ממליצים לכם לקרוא אודות סוגי תחזוקת האתרים לפי סוג אתר:
הרגישו חופשי לפנות אלינו להתייעצות ללא עלות וללא התחייבות!
מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה
אזורי פעילות:
ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
זמינות להספקת השירות:
זמינות לשירות מידית
שפות בהן השירות מוענק:
עברית, אנגלית
ניסיון בהענקת השירות:
משנת 2008, מעל 15 שנה
מספר טלפון להזמנת השירות:
073-3745552לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
Whatsapp - 055-9381228הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
[email protected]מינימום התחייבות לקוח לשירות:
אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
כתובתנו:
נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0
מידע אודות שיוך התוכן לשירות
מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
למי מתאים השירות:
מתאים לסוגי אתרים:
מתאים למערכות ניהול תוכן:
עלות ממוצעת לשירות:
טווח עלויות לשירות:
סוג הצעת שירות:
מתאים לתקופת שירות: