זה כבר קורה על בסיס יומיומי, אתרי אינטרנט של בתי חולים, חברות תחבורה, גורמים פיננסיים ועוד נפרצים על ידי האקרים למידע יקר ערך זולג לידיים לא רצויות. מערכות אלו עוד מאובטחים ביחס לאתרי אינטרנט סטנדרטיים, אז סביר להניח שגם האתר שלכם בסיכון גבוה לפריצה (עם או בלי סיבה ראויה)..
איך מונעים פריצה לאתר? איך מאבטחים את האתר מראש? על כך במאמר זה.
יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!
אבטחה מונעת לאתר האינטרנט
אבטחת אתר אינטרנט מתחילה בראש ובראשונה בהרחקת האיומים. הדרך המהירה והבטוחה ביותר להרחיק איומים הנו על ידי הפיכת האתר לבעל ערך נמוך לפריצה. אין כל טעם לפרוץ אתר אינטרנט אשר אינו מכיל מאגרי מידע, מידע בעל ערך משמעותי ואו פגיעה מורלית קשה בציבור.
כלומר, אם אתם מחזיקים באתר אינטרנט המשמש למידע/תדמית בלבד, בתכלס, סיכוי סביר יותר שתיפרצו דרך חברת האחסון (פריצה רוחבית) מאשר פריצה כירורגית אישית – בכל זאת, זמן שווה כסף גם להאקרים..
ובכל זאת, גם אתרים רגילים נפרצים כל הזמן, כדי להגן על אתר האינטרנט, מומלץ להתמיד בפעולות הבאות:
- תחזוקה שוטפת לאתר.
- גיבויים סדירים לאתר.
- פעולות אבטחה בסיסיות.
הרובד הראשון: תחזוקה שוטפת
80% מאתרי האינטרנט בעולם פועלים על בסיס מערכות ניהול בקוד פתוח. מערכות אלו מתעדכנות ומשתנות כל הזמן בהתאם לדרישות השוק ואו בהתאם לזיהוי נקודות תורפה חדשות במערכת.
לכן, הטיפ הכי חשוב, שמרו על מערכת, תבנית ותוספי האתר מעודכנים כל הזמן. פעם בשבוע/חודש יש לעבור ולבדוק שהכל up to date!
בעשותכם זאת, אתם תצמצמו את הסיכוי שבוטים והתקפות פופולריות יפגעו גם בכם.
הרובד השני: גיבויים סדירים
הכל פריץ! לא פרצו את האתר שלכם, אולי פרצו את חברת האחסון שלכם, לא פרצו את חברת האחסון שלכם, אולי פרצו תוסף כלשהו בו אתם עושים שימוש באתר..
נקודת המוצא שלנו הנה שהאתר צפוי להיפרץ במוקדם ואו במאוחר, ניהול מערך גיבויים סדירים בשרת חלופי/נפרד/אופליין יבטיח לכם התאוששות מהירה ופגיעה זניחה גם כאשר תיפרצו – כמובן בתקווה שלא..
לגיבוי יש נטיה להיות תעודת הביטוח האמינה והבטוחה ביותר עבור כל סוגי האתרים, המערכות והארגונים!
רובד שלישי: פעולות אבטחה
אם תרצו להרגיש בטוחים אפילו יותר, התקינו תוספי אבטחה על האתר, שנו את הכתובת להתחברות למערכת האתר וכמובן בחרו בשם משתמש וסיסמה חזקים במיוחד!
אבל, נקודת החולשה המשמעותית ביותר באתר שלכם הוא הגורם האנושי – אתם. מוטב לזכור תמיד, שמרבית הפריצות המוצלחות למערכות והאתרים נעשות בדרך המלך, בכניסה הראשית עם שם משתמש וסיסמה תקינים של בעל האתר.
איך? ובכן על ידי התחזקות לגורם רלוונטי בארגון ואו על ידי רוגלות המותקנות על מחשבות של בעל האתר ואו מנהליו. זהו לעת עתה.
הרגישו בנוח לפנות למנהל האתר שלכם להחיל עבורכם את הפעולות הללו, אצלנו ב- WEmanage ניהול אתרים – עושים את הכל כדי שיהיה לכם שקט נפשי מוחלט!
מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה
אזורי פעילות:
ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
זמינות להספקת השירות:
זמינות לשירות מידית
שפות בהן השירות מוענק:
עברית, אנגלית
ניסיון בהענקת השירות:
משנת 2008, מעל 15 שנה
מספר טלפון להזמנת השירות:
073-3745552לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
Whatsapp - 055-9381228הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
[email protected]מינימום התחייבות לקוח לשירות:
אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
כתובתנו:
נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0
מידע אודות שיוך התוכן לשירות
מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
למי מתאים השירות:
מתאים לסוגי אתרים:
מתאים למערכות ניהול תוכן:
עלות ממוצעת לשירות:
טווח עלויות לשירות:
סוג הצעת שירות:
מתאים לתקופת שירות: