fbpx

צריכים מנהל אתר מקצועי אך לא יודעים איך לבחור? אתם לא לבד. קשה מאוד לבחור מנהל אתר שניתן יהיה לסמוך עליו שיבצע את המוטל עליו במקצועיות, נאמנות ובעיקר במהירות.. אך, ישנם דרכים בהם תוכלו להבטיח שעומד מולכם איש מקצוע ועל כך במאמר זה.

בחירת מנהל אתר

כאשר יוצאים לדרך בבחירת מנהל אתר אינטרנט, חשוב מאוד לקבל החלטות נכונות מאחר ומנהל האתר צפוי להיות הגורם המשפיע ביותר על תוצאות הפעילות העסקית שלכם ומכך גם על הרווחים שלכם. כדי להימנע מטעיות, יש מספר שאלות שעליכם לשאול בכדי לוודא שמנהל האתר צפוי להעניק לכם את השירות המובטח על ידו:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. מה מידת הניסיון שלו בניהול אתרים?
    2. מה מידת הוותק שלו בניהול אתרים?
    3. מה מידת הזמינות שהוא מציע?
    4. מה מידת החיבור האנושי ביניכם?
    5. אילו מחויבויות הוא מבטיח לכם?

    לכל אחת מחמשת השאלות הללו יש משמעות רבה על תוצאות ההתקשרות שלכם עם מנהל האתרים. על כך נרחיב כעת,

    מה מידת הניסיון של מנהל האתרים בניהול אתרים?

    מנהל אתרים עם ניסיון יכיר מספר רב של מערכות וידע להתמודד עם כל בקשה בצורה הטובה ביותר. מנהל אתרים עם ניסיון, ידע לעזור לכם לקבל החלטות נכונות ולשפר תהליכים במהלך הדרך כך שהתוצאות רק ילכו וישתפרו ויכסו את עלויות שכרו.

    מה מידת הוותק של מנהל האתרים בניהול אתרים?

    ככל שמנהל אתרים וותיק יותר, ככל שלמנהל אתרים יש יותר וותק בפעילות ניהולית עבור אחרים, כך ביכולתו להבין אתכם טוב יותר ולסייע לכם להגשים את היעדים לשמם הוא נשכר מלכתחילה. וותק של מנהל אתרים חייב להגיע עם המלצות חמות מצד לקוחותיו בעבר ולקוחותיו בהווה.

    מה מידת הזמינות שמנהל האתרים מציע?

    מנהל אתרים חייב להבטיח ללקוחותיו זמינות ראויה. זמינות ראויה הנה מענה סביר בתוך פרק זמן שלא עולה על 12 שעות ממועד קבלת הבקשה של הלקוח בכתב באמצעות הדוא"ל. זאת, כדי שהלקוח ידע שבכל זמן ביכולתו לשנות ולשפר את האתר ולעמוד בציפיותיהם של הלקוחות.

    מה מידת החיבור האנושי ביניכם ובין המנהל אתרים?

    לא פחות חשוב מהוותק, ניסיון והזמינות שאלו הן תכונות נהדרות. חשוב לבדוק שיש כימיה וקשר טוב בין הצדדים טרם ההתקשרות. ככל שהקשר טוב יותר, כך סביר להניח ששני הצדדים יהיו יותר שביעי רצון מההתקשרות ובכך להבטיח תוצאות טובות!

    אילו מחויבויות מנהל האתרים מבטיח לכם?

    מנהל אתרים חייב להציג מחויבות כלפי הלקוח. כך, מנהל האתרים חייב להציג עבודה מקצועית ובפרקי זמן סבירים ואף לצאת מגדרו בכדי לרצות את הלקוח. אך, כאשר הלקוח אינו מרוצה, חשוב שיוכל לעזוב את השירות בכל עת ולעבור למנהל אתרים אחר ולא להיות משועבד למנהל אחד בלבד.

    לסיכום,

    מחפשים מנהל אתרים מקצועי ואמין? מעוניינים בשירותי ניהול אתרים? הגעתם למקום הנכון! אנו מציעים שלל שירותי ניהול אתרים מותאמים אישית ומזמינים אתכם לפנות אלינו לבדוק מה העלויות והאם יש כימיה והתאמה בין הצדדים לפעילות טובה ומוצלחת!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן