fbpx

הגעתם למצב בו אתר האינטרנט שלכם דורש שינויים רבים ואף צורך בעובד שתפקידו לעסוק בניהולו השוטף? עליכם כעת לצאת לדרך ולפרסם מודעת דרושים באתרי הדרושים השונים, לקבל מספר רב של קורות חיים ולברור מתוכם את המתאים ביותר, לאחר מכן עליכם לנהל את העובד שבחרתם וכן הלאה. השאלה היא, האם זה בכלל נדרש?!

ובכן, במרבית המקרים התשובה לשאלה זו היא שממש לא. אין סיבה לשכור עובד שכל עבודתו לנהל את האתר אלא אם כן לא נותרה לנו ברירה. אבל, בואו נסביר את הרציונל מאחורי קביעה זו:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    החזקת מנהל אתר VS שכירת שירותי ניהול אתר

    כעסק, עליכם לחשב כל צעד ולבדוק שמדובר באפשרות הכלכלית הנוחה והמשתלמת ביותר. לכן, אנו נסתכל על השאלה בכותרת המאמר בראי כלכלי ורק לאחר מכן בראי אישי/אנושי:

    עלויות החזקת עובד ניהול לאתר:

    החזקת עובד שכיר אינה זולה ודורשת גם מכם מאמצים ניכרים בניהולו. להלן רשימת העלויות שיש לקחת בחשבון בשכירת עובד ממוצע:

    • עלות פרסום מודעות באתרי הדרושים.
    • עלות ערך הזמן לבחירה וראיון מועמדים.
    • עלות משכורת חודש לעובד השכיר.
    • עלות תנאים סוציאליים/נסיעות לעובד השכיר.
    • עלות סביבת העבודה של העובד (חשמל,ארנונה,שכירות).
    • עלות שי לחג / עלות חופשים / עלות ימי מחלה. 
    • ועוד..

    כמו בכל עסק, ישנם עונות שנה ותקופות בהם יש יותר עבודה ופחות עבודה (חגים/חופשות/חורף) ובזמנים אלו עליכם להמשיך לשלם לעובד את שכרו על אף שהעבודה הנדרשת ממנו אינה גבוהה כבקיץ ובעונות השיא. אך, לא ניתן לפגוע בשכרו ואו לפטר עובד מסיבות אלו..

    עלויות שכירת שירותי ניהול לאתר:

    שכירת שירותי ניהול לאתר האינטרנט של העסק לרוב תתבצע על פי הסכמי שירות אשר כוללים בתוכם התחייבות למספר שעות נדרשות. כלומר, ניתן לשנות את החבילה בהתאם לצורכי העסק ואף להפסיקה/להקפיאה בתקופות בהם העסק פועל במתכונת מצומצמת ואו כאשר השוק מצווה זאת.

    בשונה מהחזקת עובד שכיר, העלויות בניהול אתר על ידי חברה חיצונית מסתכמות בפירוט הבא:

    • עלות קבועה מידי חודש עבור השירות הרצוי.
    • עלות שעות נוספות באופן חריג במידה ויידרש.

    אבל, מה שמעניין אתכם זה כמה יעלה לשכור שירותים אלו?

    מדובר לרוב בעלות השווה לחצי משכרו של העובד הממוצע במשק וללא כל התנאים מסביב שערכן גבוה במיוחד. כלומר, במידה ואתם נדרשים לעובד ניהול לאתר החברה, ביכולתכם לבחור לשלם שכר של 6,000-8,000 ש"ח בחודש ולהוסיף עוד כ2,000-3,000 ש"ח על תנאים סוציאליים, פנסיה וכ"ו.. או לשלם בין 3,000-4,000 ש"ח מידי חודש לחברה חיצונית שתשיג עבורכם תוצאות זהות.

    כעת בואו נפריד את הכלכלי מהאישי

    כדאיות החזקת שירותי ניהול בפן האישי:

    יש יתרון וודאי בהחזקת עובד פנימי בארגון שניתן לפקח עליו ולבחון את מעשיו בכל זמן נתון. עובד זה מחויב להתייצב לעבודה ואף ניתן להעניק לו אחריות נוספת במידה ויש לו זמן פנוי. יתרה מכך, עובד חברה יכול להיחשף למידע רחב בזמן אמת שלעובד חיצוני קשה להיחשף אליו מבלי שגורם בעל סמכות בחברה יעביר לו את המידע הדרוש.

    אך, יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים נוספים טרם קבלת החלטה:

    • מנהל חיצוני לרוב יהיה מקצועי ויעיל יותר מעובד חברה שכיר.
    • מנהל חיצוני חייב להרשים את החברה כל חודש מחדש כדי לשמור על העבודה.
    • מנהל חיצוני לעתים מביא ערכים נוספים לארגון מלבד הניהול השוטף.

    כלומר, יש יתרונות וחסרונות לשני האפשרויות המוצגות מעלה.

    מה אנחנו ממליצים?

    אנחנו כמובן משוחדים מאחר ואנו מעוניינים להעניק לכם שירותי ניהול אתרים. אך, אנחנו גם מספיק הגונים להעניק לכם את התשובה הנכונה ביותר לשאלה זו:

    • אם הכיוון הנו חיסכון כלכלי – שירותי ניהול חיצוניים עדיפים.
    • אם הכיוון הנו שיפור הנראות – שירותי עובד יהיו טובים יותר.

    עצתנו לכם, שכרו עובד חברה ובדקו כמה זמן הוא עובד על האתר והאם אתם שביעי רצון מעבודתו. במידה ואתם רואים שחלק ניכר מזמנו מבוזבז (אבטלה סמויה) הרי שהשירות שלנו נדרש לכם וניתן לשחרר את העובד מתפקידו, במידה ואותו עובד מגדיל ראש ועובד סביב לשעון על האתר, עבודתו עדיפה על שלנו.

    מתלבטים בין האפשרויות? פנו אלינו להתייעצות ללא עלות וללא כל התחייבות, נשמח לעזור לכם לבחון את היתרונות והחסרונות בהתאמה לחברה שלכם כך שתקבלו את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. בהצלחה!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן