fbpx

אחד הכלים החשובים ביותר עבור עמותות באינטרנט הנו "מענק גוגל לעמותות", מענק אשר מקנה לכל עמותה סכום נאה של 10,000$ מידי חודש לפרסום במנוע החיפוש של גוגל. סכום זה מאפשר לעמותות להציג לקהל הרחב את פעילותם החשובה וגרוף את הקרדיט על עיסוקם החשוב. אבל, מענק זה מגיע עם לא מעט הגבלות בפרסום כך שמרבית העמותות מגיעות לניצול חלקי בלבד של המענק (לרוב, כ-30% מהתקציב בלבד!) וחבל.

בכדי להוציא יותר מהמענק של גוגל, יש להכיר 2 שיטות פעולה:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. יצירת הרבה יותר תוכן תומך באתר.
    2. ניצול חשבון מודעות בתשלום בנוסף.

    נסביר,

    יצירת תוכן תומך פרסום באתר:

    אחד הכשלים במיצוי המענק של גוגל לעמותות נובע מכך שאתר העמותה דל בתוכן. ככל שהאתר מנוהל טוב יותר וככל שיש יותר תוכן באתר, כך ניתן לנצל את תקציב המענק בצורה טובה יותר. כך לדוגמה,

    אם עמותה עוסקת בהדרכות/חינוך ויש בה עמודים המציגים את פעילות ענפי העמותה השונים הרי שאנו יכולים להקים מספר קמפיינים בלבד (אחד לכל ענף פעילות בעמותה)

    לעומת זאת, אם אנו מנהלים את האתר ומציגים את כל פעילויות העמותה בזמן אמת באתר, אנו יכולים להקים עשרות קמפיינים שונים מידי חודש עבור כל פעילות ופעילות בהתאמה למילות חיפוש ובהתאם לכל מגבלות המענק. בכך, אנו יכולים להגיע למיצוי מלא של כל 10,000$ מידי חודש ולהבטיח חשיפה אופטימלית של העמותה ברשת.

    כדי לעשות זאת בהצלחה, מומלץ למנות גורם בתוך הארגון האחראי על איסוף התוכן והמדיה לאתר ואו לשכור שירותי ניהול אתרים אשר יצמידו לכם מנהל אתרים שיעמוד בקשר עם מנהלי האגפים בעמותה ויאסוף מהם את המידע הדרוש להצגה באתר.

    שיפור ביצועים בעזרת חשבון גוגל אדס נוסף:

    גם כאשר מנצלים את מלוא המענק מגוגל לעמותות, המגבלות של המענק לא מאפשרות למכור מוצרים ואו לגייס תרומות בצורה ישירה (ציון האיכות יורד ומספר הקליקים ביחס לחשיפות יורד ולכן לא מתאפשר..),

    בכדי ליהנות באמת מהמענק של גוגל לעמותות מומלץ מאוד להקים חשבון גוגל אדס נוסף ובתשלום ובאמצעותו להקים קמפיינים ייחודיים הנשענים על התעבורה שמקורה מהקמפיינים של הגוגל לעמותות. כך לדוגמה,

    הקמת קמפיין שיווק מחדש (רדיפה אחר גולשים שביקרו באתר ברשת) מאפשרת לנו לפנות לאותם הגולשים שביקרו באתר והתרשמו מעיסוקי העמותה לתרום לנו גם באופן ישיר על ידי הצגת באנרים פרסומיים בכל רחבי הרשת עם הפניה לעמודי תרומה באתר ואו למקורות גיוס תרומות אחרים.

    כמו כן, ניתן לעתים קרובות להפעיל קמפיינים נוספים אשר מעבירים את הדאטה (בעזרת יצירת סגמנטים בגוגל אנליטיקס וסנכרונם לחשבון אחר) אודות המשתמשים שביקרו באתר הראשי לאתרי משנה של העמותה שכלל אינם מורשים להשתתף בתכנית המענקים ובכך להכפיל את הערך של המענק אפילו יותר.

    בעזרת שיטות פעולה אלו, ניתן לממש בהצלחה את מלוא המענק ואף למנף את המענק להשגת יעדים נוספים ובתוך זמן קצר במיוחד.

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים
    שירותי קידום אתרים
    שירותי שיווק לאתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות

    מתאים לסוגי אתרים:

    אתרי תדמית
    אתרי רשויות וממשל
    אתרי עמותות וארגונים

    מתאים למערכות ניהול תוכן:

    אתרי WordPress
    אתרי Open cart
    אתרי דרופל
    אתר Shopify

    עלות ממוצעת לשירות:

    מחיר זול ואטרקטיבי

    טווח עלויות לשירות:

    1,000-3,000 ש"ח

    סוג הצעת שירות:

    שירות מוצע כחלק משירותי ניהול אתרים

    מתאים לתקופת שירות:

    שירות חודשי, חודש בחודשו ללא התחייבות

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן