fbpx

כולם מדברים על אמזון מאז שענקית הקמעונאות הודיעה על תוכניותיה לחדירה גם לשוק הישראלי (תמיד ידענו שזה עניין של זמן..) והם צודקים! אם בוחנים את מהירות חדירת נטפליקס לישראל, ניתן להסיק שאמזון צפויה להתקבל בזרועות פתוחות בשוק הישראלי ובמהירות שיא..

מסיבה זו, אנו מקבלים לא מעט פניות אודות שירותי הקמת חנות באמזון ואו שירותי ניהול חנות באמזון. במאמר זה ננסה לפרט את עלויות שירותים אלו והאם כדאי לשלם? האם זה באמת משתלם?

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כמה עולה הקמת חנות באמזון?

    עלויות הקמה של חנות אמזון מורכבת משני חלקים:

    1. הקמת חשבון ואימות פרטים אישיים ופרטי עסק.
    2. העלאה ראשונית של החנות עם מוצרים ראשונים.

    החלק הראשון מהווה בעיקר כאב ראש. צריך למלא לא מעט פרטים ולאמת את זהות בעל החשבון והעסק שמאחוריו. מעבר לכך, במידה ומוכרים מוצרים לארצות הברית, יש צורך למלא מגוון טפסים משפטיים ולא כולם מסתדרים עם המושגים השונים שאינם מוכרים בישראל. חלק זה יהפוך לפשוט בהרבה עם הקניית תמיכה מלאה בעברית לאמזון ישראל.

    החלק השני מורכב בעיקר מיצירת המותג שלכם באמזון. על בעל החנות לעבוד על מיתוג וזאת כדי להתבלט קדימה בין מספר רב של חנויות המוכרות מוצרים דומים בזירת המסחר הבינלאומית. בחלק זה, יש לבצע מחקר, לבחור מוצרים מתאימים, להעלותם לאמזון עם שימוש נכון במילות מפתח/כותרות/תיאורים וכמובן לבסוף להגדיר אסטרטגיות שיווק בתוך הפלטפורמה הרחבה.

    • עלות השירות: 2,000-3000 ש"ח חד פעמי.

    כמה עולה ניהול חנות באמזון?

    אחרי הקמה של חנות באמזון, יש צורך לנהל את החנות בשוטף. יש לבצע שלל פעולות מתמשכות כדי להצליח לתפוס נתח מכירות שיצדיק את הפעילות בזירה זו. גם ניהול חנויות אמזון מורכב משני חלקים:

    1. ניהול תוכן חנות באמזון הכולל הוספה/עריכה/מחיקה של מוצרים.
    2. קידום מוצרים באמזון תוך דגש על שיטות שיווק שונות בזירה ומחוצה לה.

    החלק הראשון שבניהול חנות באמזון הנו לתפעל את האתר באופן שוטף. כן, יש צורך לעדכן על הזמן את המאפיינים של המוצרים בהתאם לקיומם במלאי, עונות השנה ומבצעים, סטטיסטיקה היסטורית למכירות ועוד. במסגרת הניהול של חנות אמזון, על מנהל האתר להיות עם יד על הדופק של החנות כל הזמן כדי להבטיח תוצאות בטווח הקצר אך בעיקר בטווח הארוך.

    החלק השני לא פחות מורכב, יש צורך לקדם את המוצרים באמזון דרך כלי הקידום של אמזון (קידום מוצרים יעיל ולפי קטגוריות אך התשלום לא נמוך) וזוהי שיטה מעולה להתניע את החנות החדשה שלכם. לצד קידום מוצרים באמזון מחוץ לרשת עצמה על ידי שיתוף פעולה עם רשתות שותפים, פרסום בגוגל ובפייסבוק לצד מגוון פעולות אורגניות נוספות – אולד סקול!

    • עלות השירות: 1,000-5,000 ש"ח לחודש.

    אך מעבר לעלויות אלו, יש לקחת בחשבון עלות חודשית לאמזון (40$ למנוי pro) ועלויות צילום מוצרים לאמזון.

    האם זה באמת משתלם?

    בקצרה, כן. בעזרת ניהול נכון חנות באמזון יכולה להניב סכומים ניכרים מידי חודש וזאת מאחר וכל השוק הבינלאומי פרוס בפניכם וילד עם מערכות הלוגיסטיקה והשילוח של אמזון, אתם קרובים מאי פעם למכור לקהל יעד כמעט בלתי מוגבל..

    קשה לדעת האם מכירות באמזון מהשוק הישראלי ולשוק הישראלי אכן ישתלמו. כן ניתן לקבוע שמכירות מסין לארצות הברית או מישראל לארצות הברית בהחלט הוכיח את עצמו לבעלי חנויות רבים שמרוויחים אף מיליוני שקלים בתקופות החגים וסביב עונות שונות מידי שנה.

    אנחנו כמובן מזמינים אתכם לפנות אלינו להתייעץ בנושא זה או בענייני הקמה/ניהול של חנויות אינטרנטיות רגילות ובבעלות מלאה (אנו ממליצים לשלב בין העולמות..)

    לסיכום,

    אם יש לכם מוצר מנצח, אם יש לכם יכולת לסמוך על אחרים שיעשו עבורכם את העבודה בצורה מקצועית, הרי שאמזון מהווה הזדמנות מעולה עבורכם. מצד שני, אם אתם מחפשים לעשות "כסף קל" או כל מושג אחר שמכרו לכם בקורסים וירטואלים ברשת, הרי שתחום זה כנראה אינו בשבילכם. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן