fbpx

עסקים רבים מבינים במוקדם או במאוחר שהם נדרשים לעזרה בכל הקשור לעולם הדיגיטלי. מסקנה זו מחייבת אותם בהעסקת עובד שינהל עבורם את האתר, עמוד הפייסבוק וכמובן גם את כל השיווק שסובב את הנכסים הדיגיטליים. אבל, עלות שכרו של עובד יחד עם תנאיו הסוציאליים מכבידים רבות על העסק ולכן רבים בוחנים את הכדאיות בשירותי ניהול במיקור חוץ.

יתרונות וחסרונות בניהול אתרים במיקור חוץ

סקירת השירות:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    שירותי ניהול אתרים כפי שאנו מציעים אותם כוללים את המכלול המלא של האחריות של בעל האתר והנכסים הדיגיטליים. כלומר, שירותי ניהול אתרים כוללים לרוב אחסון של האתר, אבטחה של האתר, תחזוקת אתר ונוכחות דיגיטלית ברשת וכמובן גם השיווק שיש לבצע בכדי לשמור על האתר פעיל ואטרקטיבי.

    השוואת השירות:

    סוג השיקול מנהל אתר עובד בארגון מנהל אתר במיקור חוץ
    זמינות העובד זמין וצמוד לארגון תלוי בהסכם שירות
    מקצועיות העובד בתלוי ביכולות האיתור בארגון לרוב מקצועי מאוד
    אחריות העובד אחריות רגילה אחריות גבוהה
    זכויות העובד זכויות סוציאליות מלאות אין זכויות
    גמישות המעסיק בהתאם לחוקי ההעסקה גמישות מלאה
    סוג משרה חצי משרה/משרה מלאה לפי דרישה
    עלויות נלוות נסיעות, משרד, שי לחג אין עלויות
    זמן ניהול יש לנהל את העובד יש לעקוב אחר נותן השירות
    תמורה ככל שהמעסיק ידרוש ככל שהאתר ידרוש

    כפי שניתן לראות, העסקת עובד שכיר בחברה עולה לא מעט כסף (ישיר: משכורת. עקיף: תנאים ועלויות נלוות) מעבר לכך, לא תמיד יש צורך בעובד במשרה מלאה לאייש את התפקיד ובמקרים אלו הנושא הופך למורכב אף יותר מאחר וקשה מאוד לאתר עובד מקצועי לחצי משרה ופחות מכך.

    יתרה מכך, גם כאשר מאתרים עובד שיעבוד מתוך החברה, יש סיכוי שהוא לא יהיה מספיק מקצועי ואו בעל יכולת ניהול עצמית ואנו נמצא עצמנו משקיעים זמן רב בניהולו ואו בחיפוש אחר דרכים לפטרו ולעבור הלאה. וזה כבר לא נעים ולא נחמד בעליל.

    מה עושים?

    קבלת ההחלטות פשוטה למדי, במידה ויש לכם די עבודה לאייש תפקיד במשרה מלאה בחברה, הרי שכדאי להחזיק עובד שכיר שיעבוד עבורכם ורק עבורכם. לעומת זאת, במידה ואתם נדרשים לעובד במשרה חלקית ואין לכם את הידע לנהל אותו כנדרש, הרי שעדיף להקטין סיכונים ולשכור מנהל אתר במיקור חוץ שיעשה עבודתכם במקצועיות וללא כל התחייבות.

    כך אתם יודעים מהר מאוד האם השירות משתלם ועומד בציפיות וממשיכים בו ואו מוותרים על השירות ומחפשים נותן שירותים אחר ואו מעסיקים עובד שכיר בחברה על כל הכרוך בכך. מתלבטים בנושא זה? פנו אלינו להתייעצות ללא עלות וללא כל התחייבות ואנו מבטיחים לעזור!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן