fbpx

ניהול אתרי תדמית רגילים או ניהול אתרי מכירות מקוונים בלבד אינו משימה קשה במיוחד. מרבית העבודה הנה טכנית למדי וכוללת העלאת תכנים ומוצרים, עריכת תכנים ומוצרים ועוד ועוד. אך, כאשר יש לקוח עסקי המחזיק ברשת סניפים או במספר חנויות, המורכבות בניהול האתר עולה ויש צורך בניהול מסוג אחר בכדי לייצר תוצאות.

ניהול אתרים לרשתות

כל עוד עלינו לנהל אתר עבור חנות בודדת ואו עבור עסק בודד, הרי שאנו יודעים את מיקומו ואת מיקומם של הגולשים. אבל, כאשר אנו צריכים לנהל אתר האמור לשרת קהל לקוחות רחב אשר צריך לקבל שירות בפריסה ארצית, יש לנו משימה מורכבת הרבה יותר ועל שירות זה אנו מרחיבים כעת.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    במידה ואתם מחפשים חברה המעניקה שירותי ניהול אתרים לרשתות עם סניפים, המשיכו לקרוא מאמר זה ובמידע ותשוכנעו, אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר!

    ייעודן של אתרי אינטרנט:

    לאתרי אינטרנט יש ייעוד. אנו לא מקימים אתר ליופי ואו כי לכולם. אלא, כדי להפיק מהאתר תועלת:

    1. שירות לקוחות – מתן מענה ללקוחות הרוצים לפנות אלינו.
    2. מידע – מתן הוראות הגעה, שעות פעילות, פרטי קשר ועוד.
    3. חלון ראווה – הצגת פרטים אודות שירותים או מוצרים נמכרים.
    4. מכירות – מכירה און ליין של מוצרים הנמצאים בסניפים הפיזיים.

    במידה ואנו מצליחים לנצל את כל ארבעת הרכיבים הללו מהאתר, הרי שההשקעה באתר השתלמה ועשינו מהלך נכון. הבעיה היא, שברוב המקרים, אין ניצול של רכיבים אלו ובפועל האתר עומד כאנדרטה או כאזכור דל לפעילות העסקית שלנו ובפועל לעתים אף גורם לפגיעה בתדמית של העסק.

    מה עושים? ובכן שוכרים שירותי ניהול אתרים,

    ניהול אתר עם סניפים בפריסה ארצית:

    ניהול אתר אינטרנט של רשת קמעונאית או רשת אופנה מחייבת במקצועיות רבה וביכולת משמעותית לחיבור בין העולם הווירטואלי לעולם הפיזי.

    כחלק מניהול של אתרים מורכבים עבור רשתות, עלינו לפתור מגוון בעיות:

    • נוכחות עם הסניף הנכון בכל מיקום ומיקום.
    • הפניה לניווט לסניף הקרוב ביותר לכל גולש.
    • הופעה על גבי מפות בשעות הפעילות של כל סניף.
    • סנכרון בין המלאי בסניפים לבין המלאי באתר.
    • מתן אפשרות לאיסוף פריט מהסניף הקרוב.
    • הפקת קופונים מהרשת לסניף ומהסניף לרשת.
    • ועוד..

    המשימה של מנהל אתר לרשת הכוללת סניפים רבים אינה קלה. עליו בעצם לתקשר עם מנועי החיפוש השונים, עם רשתות חברתיות וליצור פרופיל ונוכחות לכל סניף וסניף ובמקביל לאפשר תקשורת ישירה למנהלי הרשת גם כן. ככל שמנהל האתר מקצועי יותר, כך הלקוחות ירגישו נוח יותר לרכוש און ליין, לפנות לקבלת מידע ומענה על בעיות ומכך ששביעות רצון הלקוחות יעלה בהתאמה.

    כמה עולים שירותי ניהול אתרים לרשתות?

    עלויות הניהול לאתרי רשתות יקבעו כמעט תמיד על בסיס מספר הסניפים וסוג השירותים אותן הלקוח רוצה להציע באתר. ישנם רשתות הרוצות להציג מידע בלבד באתר ושיפור הנוכחות הכללית ברשת, ישנם רשתות הרוצות למכור מוצרים ולסנכרן מלאים ופעולות מורכבות בהרבה. לבסוף, מחיר שירותי ניהול אתרים נקבע על פי מספר שעות העבודה שיידרשו מידי חודש בתפעול השוטף של האתר.

    לסיכום,

    ניהול אתר לרשת חנויות אינו דומה לניהול אתר רגיל. מכך, שחשוב שתפנו לקבל שירותים אלו מחברה שתבין את הצרכים שלכם ותדע לעבוד לא רק באתר אלא גם מחוצה לה ולשפר את התקשורת בין הלקוח לסניף הקרוב ביותר אליו. אנו יודעים לעשות זאת היטב ומזמינים אתכם לפנות אלינו כדי לקבל הצעת מחיר ללא כל התחייבות מצדכם.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן