fbpx

יש לכם חנות פיזית? יש לכם מלאי מוצרים על המדפים? הגיע הזמן שתמצאו דרכים נוספות לשיווק ומכירת המוצרים. בניית חנות ווירטואלית עבור החנות הפיזית תאפשר לכם להגדיל מכירות מבלי לקחת סיכונים גדולים מידי על העסק או על הכיס שלכם. איך זה עובד? איך מתחילים? הכל במאמר זה!

ניהול אתר לחנות

כל בעל חנות פיזית מעוניין ברמה זו או אחרת להקים חנות ווירטואלית שתתמוך בחנות. אט אט עוד ועוד בעלי חנויות מגלים שבעלי החנויות השכנים שלהם הקימו אתרי אינטרנט ומוכרים את המוצרים הן בחנות והן באתר. בצורה זו, בעלי חנויות מבטיחים לעצמם סיכוי לשרוד בשוק וירטואלי שהולך ונוגס בשוק האמיתי.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    הבעיה של בעלי חנויות רבים, שכל האינטרנט, ההקמה של האתר, הניהול של האתר ועוד נראה להם זר ומפחיד. ובכן, זה באמת מפחיד!

    אבל, לנו יש בשורה בעניין זה. במידה ואתם בעלי חנויות פיזיות הרוצים באתר מקוון שנראה נהדר ומנוהל כהלכה, אנו יכולים להעניק לכם את השירות הכולל:

    1. תכנון החנות המקוונת.
    2. הקמת החנות המקוונת.
    3. העלאת מוצרים בחנות המקוונת.
    4. ניהול החנות המקוונת.

    כלומר, כל שעליכם לעשות, לקבל את ההזמנות ולשלוח אותן ללקוחות שהזמינו דרך האינטרנט.

    אך בואו נרחיב על כך מעט:

    שירות הקמה וניהול חנות ווירטואלית לחנות פיזית

    שירות הקמה של חנות ווירטואלית עבור חנויות פיזיות הנו שירות הכל כלול לבעלי עסקים קטנים ובינוניים הרוצים בשקט אך גם להרוויח דרך האינטרנט. ואנו נסביר כעת איך נראה התהליך:

    בשלב ראשון:

    כחלק מיציאה לדרך, אנו מגיעים לבקר בחנות הפיזית של הלקוח. בשלב זה. הלקוח מכיר אותנו, לומד להבין מול מי הוא צפוי להתנהל. מצד שני, אנו לומדים אודות הלקוח, אודות העסק ומבינים מה הם הנקודות חוזקה וחולשה בעסק. בצורה זו, אנו יודעים שהבנו את הלקוח כמו שצריך וביכולתנו לאפיין אתר אינטרנט שעונה על צורכי העסק וצורכי הלקוחות.

    בשלב שני:

    לאחר שהכרנו את הלקוח וצרכיו. אנו יוצאים לדרך ובונים עבורו אתר אינטרנט למכירות און ליין. האתר, מוגדר כך שיכלול אפשרויות חיוב כרטיסי אשראי דרך חברת האשראי עמה החנות הפיזית עובדת וכך בעצם אנו יוצרים סדר עבור הלקוח. אנו מגדירים עלויות שילוח ובעל החנות יוכל לקלוט הזמנות מהאינטרנט ולשלוח אותן עם קבלה כאילו רכשו בחנות דרך הדואר.

    בשלב שלישי:

    בשלב שלישי אנו מעצבים את האתר ומנסים להעביר את רוח החנות הפיזית ומאפייני החנות הפיזית לגולשים באינטרנט. זהו שלב קריטי מאחר וככל שנציג את החנות הפיזית בצורה אותנטית יותר, כך הלקוחות יאהבו ויסמכו על האתר ויבצעו רכישות דרכו יותר ויותר.

    בשלב רביעי:

    הכל מוכן. ניתן להעלות מוצרים. בשלב זה אנו פונים לספקים השונים של בעל החנות ומבקשים תמונות לכל מוצר ומוצר כדי שנוכל להציגם בצורה טובה גם ברשת האינטרנט. את התמונות אנו מחברים למספר מק"ט ותיאור מדויק ולאחר מכן מפרסמים כך שהגולשים יוכלו להוסיפם לסל הקניות ולהזמינם בהצלחה.

    בשלב חמישי:

    שלב זה הנו שוטף. יש צורך לעדכן מוצרים, מחירים, מלאים ועוד באופן שוטף. בשלב זה, אנו מנהלים את האתר בעבור בעל החנות ודואגים לכך שהחנות מעודכנת ועובדת כהלכה יום יום ושעה שעה. כאשר בעל החנות אינו צריך לעשות דבר מלבד לעדכן אותנו על שינויים בעת הצורך והחנות עובדת חלק כל הזמן.

    לסיכום,

    יש לכם חנות פיזית ואין לכם אתר? שירות זה הנו השירות האולטימטיבי עבורכם! אנו לוקחים את המושכות ודואגים לכך שאתם תיראו מצוין באינטרנט ותזכו לסניף וירטואלי נוסף כאשר כל הכאב ראש והדאגות עלינו ולא עליכם. רוצים להתייעץ איתנו בחינם? מעוניינים לשמוע עוד ואו לקבוע פגישה? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן