fbpx

בשנת 2020-21, נדירים הם העסקים שאין להם אתר אינטרנט. אך רק מעטים מהאתרים הללו באמת מתוחזקים ומתופעלים כהלכה על ידי אנשי מקצוע. ומשום כך, מרבית בעלי האתרים כלל לא רואים ברכה ופרנסה מהאתר. אך מה עושים אם רוצים שהאתר יתחיל להפיק תועלת? שוכרים שירותי ניהול אתרים מקצועי!

ניהול אתר במיקור חוץ

מאחר ולמרבית העסקים יש מאזן שברירי אשר אינו מאפשר גמישות רבה מידי, החזקת עובד נוסף שמתמחה בדיגיטל הנו יותר מידי עבורם. מסיבה זו רבים מוותרים על השוק המקוון שהולך וגדל מידי שנה למימדים שכבר מאיימים על השוק הפיזי שכולנו מכירים וחבל שכך. במידה ואתם מרגישים שתיאור זה נוגע לעסק שלכם, כדאי לכם להמשיך לקרוא עוד כדי להכיר את הפתרון שתוכנן במיוחד עבורכם.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מנהל אתרים במיקור חוץ:

    מנהל אתר מקצועי שעומד לרשותכם לכל בקשה ומטלה שתבקשו בזמן אמת וללא הגבלה.

    במקום להעסיק עובד שכיר על תנאיו הסוציאליים, הפסקות העישון, הריהוט, ציוד המחשבים ועוד שלל הוצאות משמעותיות עבור עסק קטן-בינוני, ניתן לשכור מנהל אתר שאינו עובד בחברה אך משויך לפעילות המקוונת של העסק על כל המשתמע מכך.

    איך מנהל אתר במיקור חוץ עובד בשבילכם?

    ניתן לשכור מנהל אתרים בשני שיטות העסקה בהתאם לרף הצרכים של האתר שלכם:

    1. מנהל אתר בהסכם שירות קבוע.
    2. מנהל אתר בהיקף משרה קבוע.

    ניהול במסגרת הסכם שירות הנו בעצם חבילת שירות הכוללת בתוכה מספר שעות חודשי במחיר קבוע מראש ואשר כולל בתוכו את כל השעות שנדרשות מאיש המקצוע כדי לתפעל ולקדם את האתר האינטרנט של העסק.

    ניהול במסגרת היקף משרה הנו בעצם עובד קבלן שניתן לשכור לפי רבע משרה/חצי משרה/שלושת רבעי משרה או משרה מלאה. עובד זה מוקדש רק לכם בשעות שנדרשים לכם מידי יום ועליו לבצע את כל דרישותיכם ובהיעדר משימות יהיה עליו ליישם את הנדרש ממנו מהמנהל האישי שלו בחברת הניהול שידאג להפיק ממנו את המירב בעבורכם.

    בשני המסלולים, על מנהל האתר לתחזק את האתר, לנהל את התוכן וכמובן לפעול כדי לשפר יחסי המרה, לשווק את האתר במנועי החיפוש וברשתות החברתיות ועוד משימות רבות ככל שהן עולות בשוטף.

    כמה התענוג עולה לי?

    שאלת המשכורת הנה המפתח לניהול האתר כולו. העלות של מנהל אתרים מקצועי נקבע לפי היקף הפעילות שנדרש לכם. כך לדוגמה, מנהל אתרים במיקור חוץ יכול לעלות החל מ-120 ש"ח לשעת עבודה במידה ומסכמים על היקף משרה של חצי משרה ומעלה. לעומת זאת אם מבקשים הסכם שירות או היקף של רבע משרה בלבד, עלות מנהל האתרים תחושב לפי 150-180 ש"ח לשעת עבודה.

    אתם מוזמנים להתייעץ איתנו לגבי ההיקף שנדרש לכם. כך תוכלו להעריך כמה צפוי לעלות לכם תענוג זה. מאחר ולהתייעץ לא עולה כסף ולא מחייב אתכם בדבר, הרגישו חופשיים להשאיר פרטים ואחד ממנהלי האתרים שלנו יחזור אליכם עם תשובות לכל השאלות שלכם.

    לסיכום,

    למרות העלויות שאינם זניחות, מדובר במחירים סבירים למדי אחרי הכל ובוודאי במחירים זולים מהעסקה ישירה של איש מקצוע בעל ניסיון ויכולות מוכחות. לכן, בהחלט כדאי לחשוב על הכיוון של העסקת עובד קבלן דרך חברת ניהול אתרים כדוגמתנו ולבחון את השירות (אין התחייבות בענף זה!) כדי לקבל החלטה האם זה משתלם לכם וכמה זה אכן משפיע על העסק!.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן