fbpx

מתלבטים האם לקחת שירותי ניהול ותחזוקה לאתר? לא ממש מבינים מה נכלל בשירותי ניהול ותחזוקת אתרים? אנו כאן לעשות מעט סדר בבלגן ולהסביר לכם למה השירותים הללו הן חובה לכל בעל אתר.

ניהול ותחזוקת אתרים

לצורכי נוחות נחלק מאמר זה לשני חלקים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. מה זה שירותי ניהול ותחזוקת אתרים?
    2. למה אתם חייבים שירותי ניהול ותחזוקת אתרים?

    בצורה זו, נוכל להציג את הנושא בצורה נוחה וברורה למדי.

    בואו נתחיל,

    מה זה שירותי ניהול ותחזוקת אתרים?

    שירותי ניהול ותחזוקת אתרים הנו שירות ייחודי המשלב בין התחזוקה השוטפת שנדרשת לכל אתר ואתר בעולם ובין שירותי ניהול שוטפים לתכנים באתר.

    שירותי תחזוקת אתרים:

    במידה והאתר שלכם אינו בנוי על בסיס 100% HTML, הרי שאתם ככל הנראה משתמשים במערכת ניהול תוכן (CMS) ואו בתשתית פיתוח מוכנה לשימוש (Framework). במקרים אלו, חלקים ניכרים מהמערכת של האתר שלכם תוכננו ונבנו על ידי אחרים. מה שהופך את האתר שלכם לחשוף לפרצות (אחרים מכירים את הקוד של האתר שלכם..) ולשינויים במקורות חיצוניים שיגרמו לרכיבים שונים להפסיק לעבוד (Bootstrap לדוגמה..).

    כדי למנוע מצבים בעייתיים שבו האתר שלכם מייצר באגים וקורס לתוך עצמו, חשוב מאוד לעדכן את מערכת האתר על תוספיו השונים בתדירות גבוהה ובזמן אמת עם התגלות פרצות ואו עדכוני רכיבים חיצוניים ובכך להבטיח את המשך הפעילות התקינה של האתר לאורך זמן בהצלחה.

    שירותי תחזוקת אתרים נועדו להעניק שירות זה בדיוק. מתחזק האתר עוקב אחר עדכוני הגרסאות והפרצות ודואג לוודא שהכל באתר שלכם עדכני ומאובטח.

    שירותי ניהול אתרים:

    רוב בעלי האתרים מספרים על קוצר בזמן ובאי יכולת לערוך/להעלות תכנים לאתר האינטרנט שלהם. זה בעיה לא קטנה מאחר ואתר לא מעודכן פשוט עובד פחות טוב בעיני מנועי החיפוש ובעיני גוגל. שירות זה של ניהול אתרים בעצם מעניק מסגרת נוחה וקלה למינוף האתר בהצלחה.

    במסגרת השירות, אתם שולחים נקודות/מידע/תמונה ואו כל פרט אחר למנהל האתר ותפקידו לבצע את העבודה בכדי שהפרטים הללו יופיעו באתר ויראו מצוין ובכך בעצם לשמור על האתר שלכם עדכני ורלוונטי לכלל הגולשים שאליהם תרצו לפנות.

    למה אתם חייבים שירותי ניהול ותחזוקת אתרים?

    שירות המשלב תחזוקה שוטפת של המערכת לצד ניהול שוטף של התכנים באתר מבטיח שהאתר שלכם יהיה עדכני ורלוונטי בכל עת ובכך בעצם ביכולתכם להבטיח עמידה בכלל הסטנדרטים והנאה מתוצאות טובות דרך האתר. יתרה מכך, אתם חוסכים זמן יקר שהולך לאיבוד בניהול השוטף של האתר.

    עלות ניהול ותחזוקת אתר אינה גבוה במיוחד. (אתרי תדמית כ-500 ש"ח: כולל אחסון, אבטחה, תחזוקה, ניהול תוכן) ולעתים מדובר במהלך החכם ביותר שעסק יכול לעשות בעידן זה. מעוניינים לשמוע עוד? רוצים להבין טוב יותר מה נכלל בשירות ואיך רוכשים אותו? פנו אלינו ונשמח לעזור לכם..

    בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן