אחסון ותחזוקת אתרים - שרתים

אחסון ותחזוקת אתרים – מחירון והסבר אודות המחירים בשוק והפערים ביניהם!

אם אתם בונים אתר חדש ואו יש לכם אתר אינטרנט קיים. בוודאי עשיתם השוואת מחירים לשירותי אחסון ותחזוקה לאתר. אם עשיתם זאת, לא תופתעו לגלות שניתן להשיג שירותים דומים במחירים שונים לגמרי וזאת מאחר ומדובר בשוק תחרותי ובו כולם מציעים מחירים אחרים לשירותים מעט שונים. במאמר זה נעשה עבורכם מעט סדר בבלגן.

מחירון אחסון ותחזוקת אתרים

כאשר בוחנים את מגוון ההצעות לאחסון לבד, תחזוקה לבד, אחסון ותחזוקה גם יחד, מגלים שיש פערים עצומים בין הצעות המחיר של החברות השונות. במרבית המקרים, מדובר בפערים הנובעים מאופי השירות של הספק ואו מכך שהספק אינו מעניק שירות זה כעיקר עיסוקו אלא כערך נלווה אליו.


צריכים עזרה? התייעצו עם מנהלי האתרים והרשתות החברתיות של WEmanage!


האתר שלנו דורש אחסון מהיר, נוח לשימוש ובעיקר מאובטח. אנו לא רוצים לגלות יום אחד שהאתר נפרץ וכל המידע בו נמחק ולנו אין גיבוי מתאים. תאמינו או לא, זה קורה ואפילו לא מעט..

לכן, ככלל. במידה ואתם מעוניינים באחסון. הכי חשוב לפנות הישר לחברת אחסון המתמחה בכך ובכך בלבד. במידה ואתם מעוניינים באחסון ותחזוקה, כדאי מאוד לחפש חברה המתמחה בתחזוקת אתרים ואשר מאחסנת את לקוחותיה על גבי שרתים של חברה המתמחה באחסון. כלומר, נסו ליהנות מכל העולמות אפילו כאשר יש לכך מחיר גבוהה יותר.

לאחר הקדמה קצרה זו, בואו ניגש לעניינים:

מחירון אחסון אתר:

  • טווח מחירים לאחסון אתר: 15 ש”ח עד 500 ש”ח.
  • מחיר רצוי לאחסון אתר: אתרי תדמית: 50 ש”ח | אתרי מכירות: 100 ש”ח | אתרים גדולים: 200 ש”ח ומעלה.

מה לבדוק לפני בחירת אחסון לאתר:

זו לא חכמה למצוא אחסון זול. אפשר אפילו למצאו אחסון חינם.. אבל, אחסון זול אומר התפשרות בהרבה מאוד מובנים ויש לכך השלכות בעת הצורך. כך לדוגמה, אחסון זול לעתים לא כולל גיבויים סדירים ואו ניהול תקני של השרת. אחסון זול לעתים אומר שאין שירות אישי ומענה בשעות הצורך. אחסון זול אומר לעתים שמוקצים לכם משאבים ירודים והאתר לא יעלה מהר. כפי שניתן להבין, כמו בכל דבר בחיים, שירות זול לפעמים עולה ביוקר.

מעבר לאיכות האחסון, חשוב לוודא שהאחסון שאתם רוכשים אכן מתאים לאופי ולגודל האתר שלכם. ככל שהאתר שוקל יותר ופעיל יותר, כך עלויות האחסון צפויות להאמיר בהתאמה. התייעצו עם איש המקצוע שבנה לכם את האתר ואו איתנו בנושא זה.

מחירון תחזוקת אתר:

  • טווח מחירים לתחזוקת אתר: 100 ש”ח עד 3,000 ש”ח.
  • מחיר רצוי לתחזוקת אתר: אתרי תדמית: 100-200 ש”ח | אתרי מכירות: 300-1,500 ש”ח | אתרים גדולים: 1,000 ש”ח ומעלה.

מה לבדוק לפני בחירת חברת תחזוקה לאתר:

בדומה לאחסון של האתר, גם שירותי תחזוקה ישתנו מאתר לאתר בהתאם לדרישות המערכת, העיצוב והתוספים שבו. כלומר, אתר מבוסס מג’נטו יעלה יותר מאתר מבוסס וורדפרס ואתר מכירות יעלה יותר מאשר אתר תדמית וזאת משום וטיב העבודה שונה וסך התקלות גדול בהרבה.

לפני בחירת חברה לתחזוקת האתר, חשוב מאוד לבדוק שיש לחברה זו היסטוריה טובה עם לקוחות מוכרים וטובים שסומכים עליה. כלומר, עבודות תחזוקה דורשות מיומנות וניסיון הן בהיבט הביצועי והן בהיבט המקצועי. על איש התחזוקה לדאוג לעדכניות האתר אך חשוב מכך לסדר עבודה סדיר ומקצועי.

מחירון אחסון ותחזוקת אתר:

  • טווח מחירים לאחסון ותחזוקה לאתר: 150 ש”ח עד 3,000 ש”ח
  • מחיר רצוי לאחסון ותחזוקה לאתר: אתרי תדמית: 500-1,500 ש”ח | אתרי מכירות: 500-3,000 ש”ח | אתרים גדולים: 1,200 ש”ח ומעלה.

מה לבדוק לפני בחירת חברת אחסון ותחזוקה לאתר:

הפתרון הטוב ביותר הנו שירות משולב של אחסון ותחזוקה של האתר. כך, לאיש התחזוקה יש אחריות כוללת על המכלול המלא של האתר והוא אינו יכול לברוח מאחריות לניהול תקני של האתר. אך, העובדה שאיש מקצוע אומר שהוא מעניק שירות משולב לא אומר שהוא עושה זאת בצורה מקצועית וטובה בהכרח.

חשוב לבדוק אילו לקוחות החברה מאחסנת ומתחזקת, לאחר מכן לבדוק את חוויית השימוש באתרים אלו וכמובן לבחון האם הם עולים מהר? האם מזוהים בהם באגים? וכן הלאה. במידה והכל נראה תקין, אפשרי בהחלט לבקש פרטי קשר של לקוחות כדי לאמת נתונים ולקבלת המלצות טרם התקשרות עם ספק השירות.

כמה אנחנו גובים על השירות:

  • אחסון ותחזוקה בסיסי: 500 ש”ח + מע”מ.
  • אחסון תחזוקה וניהול האתר: 1,500 ש”ח + מע”מ.

כפי שניתן לראות אנו לא זולים. אך, המחיר כולל בתוכו שירות אנושי, מהיר וזמין וכמובן מידת מקצועיות גבוהה שיכולה לתת מענה לכל באג ואף לכל בקשה אשר תעלה על ידכם. אנו מאמינים שעדיף לגבות סכום גבוהה יותר עבור השירות אך להעניק שירות טוב יותר ושקט נפשי מלא ללקוחות וגם זה שיקול שיש לקחת בחשבון.

לסיכום,

לפעמים כדאי להשקיע יותר כסף אך לזכות בתמורה בביטחון גבוהה ובשקט נפשי. כדאי גם לשלם על שירותים נלווים כדוגמת קשר אישי עם נותן השירות ומענה לטעויות אנוש ובאגים במערכת שאינם קשורים לשירות מעיקרו. אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולהרחיב על הנושא במידת האפשר. בהצלחה!


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 



0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *