ניהול SEO - ניהול וקידום אתר אינטרנט

ניהול seo: איך מנהלים אסטרטגיית קידום אורגני לאתרי תדמית ומכירות?

ניהול אופרציות SEO, דורשת היערכות מסודרת של איש מקצוע מנוסה. ניהול SEO מתמשך יכול לעבוד רק כאשר מתכננים את האסטרטגיה לקידום מראש ועל כך אנו נרחיב במאמר זה.

ניהול SEO – תכנון אסטרטגי

כאשר מדברים על SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש), יש להפריד בין העבודה הקשה והסזיפית שנעשית יום יום ולאורך תקופה ממושכת ובין הניהול בפועל של אסטרטגיות הקידום בפועל. מדובר בשני רמות שונות של מיומנויות אשר אינם דומות בפועל זו לזו.


צריכים עזרה? התייעצו עם מנהלי האתרים והרשתות החברתיות של WEmanage!


נסביר בקצרה:

  • ניהול SEO: אחריות למיקוד התוכן, יצירת היררכיה, לו”ז לבניית קישורים, אופטימיזציה לחוויית השימוש באתר ועוד..
  • עבודת SEO: אחריות למחקר מילות מפתח, עריכת תוכן, הוספת ערכי ALT ומטה דאטה לתכני האתר.

כפי שניתן לראות, יש הבדל מאוד משמעותי בין העבודה מלמעלה ובין העבודה בפועל בנכסי האתר. ואנו נעסוק במאמר זה בתפקידו של מנהל הקידום האורגני, זה שקובע סדרי עדיפויות ומנומ את העובדים בעבודתם השוטפת.

ניהול SEO לאתרי תדמית:

ניהול אסטרטגי לקידום אתרי תדמית, מורכב ברובו משיח מתמשך עם גוגל דרך Google Search Console, מנהל הקידום לאתר נדרש למקד את אתר האינטרנט לעסוק בנושא מסוים אשר יניב את התוצאות הטובות ביותר עבור בעלי האתר ועל בסיס מיקוד זה ליצור היררכיה מוקפדת, שיוך קטגוריאלי וכמובן לבנות קישורים רלוונטיים בנושאים קשורים הישר לעמודי השירות השונים באתר כדי ליצור אינדיקציה למהימנות האתר.

מעבר לכך, על מנהל קידום אורגני לאתרי תדמית לקבוע סדרי עדיפויות לעובדי הקידום הזוטרים באשר לאופי התוכן באתר, באשר לאפיון קהל היעד של לקוחות החברה וכמובן באשר לתהליכים מתמשכים ולתוצאות שיש להשיג כדי להצדיק המשך פעילות בקידום האתר.

ניהול SEO לאתרי מכירות:

ניהול אסטרטגי לקידום אתרי מכירות, מורכב מכל הפעולות המוכרות מאתרי תדמית אך גם מיצירת שיתופי פעולה עם אתרים נוספים, ממשוק האתר לכלי שיווק חיצוניים כדוגמת זאפ ואו עזריאלי.קום, גוגל מרצ’נט סנטר וכל מקור תנועה נוסף אשר יסייע בהזנת האתר עם לקוחות חדשים.

מעבר לפעולות מקרו אלו, על מנהל קידום אורגני לאתרי מכירות לקבוע את הנישה אליו האתר פונה ואיך יש לבצע את החיבור בין תכני האתר, מוצרי האתר והמבצעים ומאמצי השיווק השונים גם יחד.

לסיכום,

ניהול אסטרטגיית קידום אורגני הופך לקשה יותר ויותר כל שנה שעוברת מאחר והתחרות רק גדלה עם הצטרפותם של עוד ועוד בעלי חנויות לעסקים למרחב המקוון. במקרים מסוימים, ללא ניהול SEO מקצועי, לא ניתן להשיג לקוחות חדשים מהאינטרנט ולכן מדובר בשירות חשוב מאין כמותו.

אנו מציעים שילוב של ניהול אתרים, קידום אתרים וכל פיתוח נוסף שרק תרצו במחיר קבוע וללא התחייבות אך עם תוצאות מעולות! רוצים לשוחח עמנו? השאירו פרטים ונשמח לעבוד גם אתכם 🙂


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 



0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *