fbpx

לא מעט מלקוחות החברה שאלו אותנו בטרם החלו לעבוד עמנו האם שירותי הניהול שלנו כוללים גם פיתוחים ייחודיים בחבילה? זו שאלה מעולה מאחר וחברות המשלמות למנהל אתרים מצפות לקבל ממנו את מלוא המעטפת כך שהם לא ידרשו להתעסק באתר כלל. ובכן, נפתח בתשובה קצרה ולאחר מכן נרחיב על כך. – כן, פיתוחים באתרים נכללים בשירותי ניהול אתרים!.

פיתוחים כחלק מניהול אתר

שירותי ניהול אתרים ייחודיים בכך שהם כוללים את מלא מטריית השירות שאתר האינטרנט צריך בכדי להפיק תוצאות אופטימליות. כך לדוגמה, ניהול מערכת האתר, ניהול תוכן האתר וניהול השיווק של האתר כולן נכללים תחת שירותי הניהול. אך, פיתוחים לרוב אינם נכללים בכל הקשור לניהול אתר מאחר ולשם כך יש לפנות לחברות פיתוח ומדובר בעלויות משמעותיות להעסיק מתכנת מומחה שידע לפתח את הנדרש מכם.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מאחר ואין מגבלה לפיתוחים שניתן לבצע בכל אתר ואתר, מאחר ופיתוחים מורכבים דורשים מפתחים מקצועיים, חברות ניהול אתרים לא יציעו לכם פיתוח במסגרת השירות המוצע. כלומר, בטבלת מרכיבי השירות לא ייכתב אודות פיתוחים עתידיים באתר/חנות. אך, למרות האמור, חברות ניהול מקצועיות ידעו לבצע גם עבודות חריגות לפי צורך.

    מתי פיתוח נכלל בשירות ומתי לא?

    שאלה זו נענית לרוב על ידי נותן השירותים בעת היכרות עם הלקוח ותיאום הציפיות עמו. כלומר, ישנם פיתוחים שחברת הניהול תשמח לבצע ואחרים שהיא תפנה אתכם לפתח בחברה אחרת ולא במסגרת השירות.

    להלן סוגי הפיתוחים:

    פיתוחים הנכללים בשירותי ניהול אתרים:

    פיתוחי הכרח תמיד יהיו חלק משירותי ניהול אתרים וזאת מאחר ותפקידו של מנהל אתרים לבצע כל מטלה שבעל האתר היה חייב לעשות בעצמו.

    דוגמאות:

    • פיתוח טפסי יצירת קשר באתר.
    • פיתוח עמודי נחיתה עבור קמפיינים.
    • פיתוח פופ-אפ ועזרי המרה שונים.
    • פיתוח היררכיה ופירורי לחם באתר.
    • פיתוח כלים המסייעים לניהול האתר.

    כלל הדוגמאות הללו דורשים פיתוח במידה רבה, אך ערכן עבור בעל האתר כה גדול שמנהל האתר חייב ליישם עבור לקוחותיו.

    פיתוחים שאינם נכללים בשירותי ניהול אתרים:

    לצד פיתוחי הכרח, יש לא מעט פיתוחים שאינם נדרשים אך בעלי האתרים מבקשים לקבל במסגרת השירות בכדי לייעל את האתר ואו לשפר את חזות האתר.

    דוגמאות:

    • פיתוח טפסים מתקדמים במערכת האתר.
    • פיתוח עיצוב האתר או חלקיו מחדש.
    • פיתוח ממשוקים בין האתר למערכות שונות.
    • פיתוח אתרים תומכים נוספים לאתר המרכזי.
    • פיתוח יכולות חדשות שאינם נדרשים בפועל.

    כלל הדוגמאות הללו דורשים פיתוח משמעותי מידי בכדי שהן יכללו תחת הסכם שירותי ניהול אתרים. מדובר בפיתוחים העולים אלפי שקלים כשלעצמם וחברות ניהול אינם רוצים להפסיד כסף על ההתקשרות.

    ובכל זאת, ישנם מקרים שגם פיתוחים אלו יכללו במסגרת שירותי ניהול אתרים וזאת כאשר סוכם כך מלכתחילה כחלק מתהליך קליטת הלקוח החדש ואו כאשר מדובר בלקוח וותיק אשר יודעים שגם יישאר לקוח פעיל גם בעתיד ואז חברת הניהול לוקחת על עצמה סיכון מסוים ומשקיעה בהמשך ההתקשרות עם הלקוח על ידי מענה לבקשותיו הייחודיות.

    האם כל חברה כוללת פיתוחים בשירותיה?

    לא. חלק ניכר מהחברות אינם משכילות לפתח קשר ארוך טווח עם לקוחותיהם ולכן דורשות מלקוחות הניהול שלהם סכומים נוספים עבור כל פיתוח ופיתוח. בתצורה זו, החברה אמנם מרוויחה יותר בטווח הקצר אך מפסידה את שביעות הרצון של הלקוח בטווח הארוך.

    כאשר בוחרים חברת ניהול אתרים, חשוב מאוד לוודא עמם מה השירות כולל ומה הוא אינו כולל. יש לתאם ציפיות מראש כך שנמנעים הוצאות נוספות ומיותרות שיכלו להיכלל במסגרת השירות הקבוע.

    מה אנחנו עושים? פנו אלינו לשמוע על השירותים שלנו ותהיו מרוצים ממידת האחריות שאנו נוטלים על עצמנו בשוטף ובבקשות ייחודית.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן