fbpx

קידום של אתר אינטרנט בזירה תחרותית דורשת אסטרטגיה חזקה וארוכת טווח שמוכיחה את עצמה בהצלחה. אסטרטגיית קידום טובה דומה במאפייניה לבישול טוב – יש צורך במתכון טוב ובשמירה על זמנים מדויקים כדי להשיג את התמורה הרצויה.

במאמר זה ברצוננו לשתף אתכם באסטרטגיה אחת מיני רבים. אסטרטגיית הקידום באמצעות תוכן איכותי.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    קידום בעזרת תוכן – מתכון מנצח!

    נפתח ונאמר, שיטת שיווק זאת אינה מתאימה לכל אתר. אך, לאתרים ששיטה זו מתאימה מדובר בדרך ארוכה אבל הצלחה וודאית בסופה!

    להלן רכיבי המתכון להצלחה בשיווק עם תוכן:

    1. בניית מערך שירותים עם היררכיה מסודרת.
    2. יצירת תוכן אינפורמטיבי איכותי ומעניין לגולשים.
    3. קידום אורגני מבוסס מילות מפתח והקשרים עניייניי.
    4. קידום ממומן מבוסס פרסום דינמי (אוט') לתכני האתר.
    5. קידום ממומן מבוסס קהלים קיימים (רימרקטינג מבוסס סגמנטים)

    להלן פרטי המתכון להצלחה בשיווק עם תוכן:

    בניית מערך השירותים של האתר:

    אתר טוב הנו אתר שבראש ובראשונה מעביר את המסר שבעליו רוצה להעביר בהצלחה. לכן, לפני שמתחילים בפעולות שיווק כלשהן, חשוב מאוד לבנות עמודי שירותים לכל נושא ונושא בו העסק עוסק וזאת כדי שהגולשים יצליחו לנווט בהצלחה הישר לשירות שהם צריכים ושאתם מעוניינים להעניק בתמורה לשכר הולם.

    מבנה שירותי העסק חייב לשקף את סדרי העדיפויות של העסק מחד אך מאידך להתייחס לצורכיהם של לקוחות פוטנציאליים בו זמנית ובאיזון כמה שיותר נכון לשני הצדדים.

    כתיבת תוכן אינפורמטיבי ומעניין עבור הגולשים:

    רוב הלקוחות אינם בהכרח מחפשים את השירות שאתם מעניקים. אך לא מעט גולשים מחפשים נושאים הנוגעים בצורה ישירה או עקיפה לתחומי העיסוק של העסק. התפקיד של מנהל אתר מקצועי הנו לזהות את צורכי קהל היעד ולייצר ערך גבוה עבורם בדמות תוכן איכותי שמעניין אותם.

    תוכן איכותי יהיה מורכב לרוב מהנושאים על סדר היום הציבורי ואו מהנושאים האינפורמטיביים שצפויים להישאר רלוונטיים ומענייינים גם שנים מספר קדימה.

    שימוש במילות מפתח להנעת תנועה אורגנית לאתר:

    הסיבה שהפרדנו בין כתיבת התוכן ובין הקידום האורגני, הנו כי עלינו לכתוב לאנשים ולא למנועי חיפוש חשובים ככל שיהיו.

    לאחר שהתוכן נכתב ונבחן כאיכותי, ביכולתנו לעשות שינויים בתוכן כדי שהמאמרים שכתבנו יכללו את אותן מילות מפתח שכולם מחפשים ברשת. כך לדוגמא, ניתן להשתמש במילים נרדפות או בכותרות משנה כדי לוודא שמנועי החיפוש יבינו את תוכן המאמרים שלנו כהלכה ויניעו פנימה תנועה אורגנית ואיכותו.

    ניהול קמפיין דינמי דרך הפרסום של גוגל חיפוש:

    תוכן איכותי יחד עם שילוב נכון של מילות מפתח וביטויים ארוכי זנב שרבים מחפשים יוצרים עבורנו מצע נוח וזול במיוחד לשיווק ממומן.

    עלינו להיעזר בגוגל אדס לפרסום בתוצאות החיפוש של גוגל (לא רשת המדיה! לא שותפי חיפוש!) כדי להבטיח שכל מאמר שלנו אכן יופיע במעלה תוצאות החיפוש ובעלויות זניחות ביחס למילים תחרותיות עליהם נדרש לשלם כסף רב כדי להשיג תוצאות.

    ניהול קמפיין רימרקטינג מבוסס קהלים מדויקים:

    לאחר שגולשים רלוונטיים ביקרו באתרנו, חלקם צפויים לפנות אלינו ולשכור את שירותינו. אחרים ימשיכו הלאה לאתר הבא אך אנו כבר זכינו לצבוע אותם ונזכה לפרסם ישירות אליהם בעלויות נמוכות ולאורך זמן.

    אבל, חשוב מאוד לזקק תנועה זו על ידי סינון קהל המבקרים לאיכותיים ולחסרי ערך לעיסוקנו. לצורך כך, מבודד רק את הגולשים שקראו מאמר בחלקו או במלואו ובילו באתר למעלה מזמן שהיה סביר באתר.

    לסיכום,

    אין מתכון אחד לכל אתר ואתר ברשת. יש צורך בהתאמה של מתכון השיווק בהתאם למעשה בה האתר עוסק וכמובן לפרמטרים אחרים כדוגמת רוח המותג, וותק האתר, קהלי היעד אליו האתר פונה ועוד..

    רוצים בשיווק אפקטיבי שיהיה תוצאות לאורך זמן ובלי לקרוע את הכיס? השאירו פרטים ונשמח לבחון את האתר שלכם!

    בהצלחה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן