fbpx

הערכות מדברות על כך שכ-70% מהאתרים באינטרנט לא מנוהלים באופן שוטף. במילים אחרות, מרבית אתרי האינטרנט לא עודכנו (תוכן או מערכת) למעלה משנה שלמה. אם גם אתם נופלים בקטגוריה זו, כנראה שאתם מפספסים לא מעט לקוחות פוטנציאליים שפשוט לא יגיעו אליכם בהיעדר רלוונטיות.

תוצאות שירותי ניהול אתרים

שירותי ניהול אתרים הנם מבוקשים מאוד בארצות הברית ובאירופה, בישראל מעט פחות. שירותים אלו נולדו מתוך הבנה של עסקים רבים בכך שהאתר אינטרנט משמש כחלון ראווה לכל פעילותן וללא עדכונים תכופים של התוכן באתר, הלקוחות עלולים לחשוב שהחברה אינה פעילה ואו אינה בעלת מספר רב של לקוחות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ישנם סיבות נוספות לכך שעסקים שוכרים חברת ניהול אתרים שתנהל עבורם את האתר אך אנו לא כאן כדי לשווק את השירותים שלנו אלא להציג את התוצאות של ניהול אתרים מקצועי. כדי להציג תוצאות אלו, עלינו להעניק לכם מעט רקע נוסף אודות קידום אתרים:

    קידום אורגני: מתן מענה טוב יותר בחוויית השימוש, באיכות התוכן וברלוונטיות לחיפוש של המשתמש.

    זהו כל התורה על רגל אחת. כעת נרחיב אודות כך מעט יותר,

    ניהול אתרים והתוצאות בשטח

    כאשר משתמש עושה שימוש במנועי החיפוש. מנועי החיפוש עושים מאין מכרז מהיר בין מאות עד אלפי אתרים אחרים וביניהם האתר שלכם. במידה ואתם אינכם מנוהלים בצורה מקצועית, הרי שהסיכוי שתעלו גבוהה במכרז נמוך למדי. לעומת זאת, אם יש לכם שירותי ניהול אתרים אתם כבר ב-30% התוצאות הראשונות מאחר ואנו יודעים כמה עובדות חשובות:

    • האתר יותאם להענקת חוויית שימוש אופטימלית.
    • האתר מלא וערוך עם תוכן איכותי ונוח לקריאה.
    • האתר עדכני ורלוונטי לחיפושים של המשתמשים.

    כלומר, המשחק הנו מול יתר האתרים אשר מנוהלים ואו מקודמים בצורה מקצועית בתחום העשייה שלכם. כעת אתם כמעט וודאית באחת מן העמודים הראשונים של תוצאות החיפוש ולא הרחק מאחור. תפקידו של מנהל אתרים לבדוק את התוצאות האחרות, את המתחרים, ובהתאם לערכים שהם מעניקים לשפר את האתר שלכם כך שהוא יטפס אף גבוהה יותר ממיקומיהם של המתחרים.

    אך מעבר למיקומים האורגניים שעולים אט אט וזה אכן רצוננו, יש להתייחס גם למסר שהאתר מעביר לגולשים (לקוחות פוטנציאליים) ולחדד את אותן המסרים פעם אחר פעם עד לזיהוי המסר המדויק ביותר שניתן שיגרום לכך שלקוחות יבחרו לפנות דווקא אליכם ולהפוך ללקוחות משלמים.

    אתרים מנוהלים נוטים להיות עמוסי תוכן מאחר והלקוחות מעבירים תכנים, קבצי מדיה ושלל נתונים אחרים דרך המייל, הוואטסאפ ואו הטלפון ותכנים אלו עולים בזמן אמת לאתר. האתר מתחיל לשקף את העשייה הרבה של העסק ומכך שהלקוחות יכולים לראות שאתם גדולים, עסוקים, מקצועיים וכל מסר אחר שנאפיין ונעביר להם כדי שירגישו בנוח לפנות אלינו ולא למתחרים.

    התוצאות: גידול בתנועה לאתר / גידול במספר הפניות דרך האתר.

    תוך כמה זמן רואים תוצאות מניהול אתרים?

    מאחר וחלק ניכר מעבודתו של מנהל אתרים הנו קידום אורגני, יש לקחת בחשבון שאת מרבית התוצאות לא רואים מיד. במרבית המקרים התוצאות ניכרות רק לאחר כחצי שנה עד שנה וזאת מאחר ומנועי החיפוש אינם פועלים לפי החליל שלנו אלא לפי פרמטרים רבים אחרים שאינם ידועים לנו.

    במידה ואתם רוצים לראות תוצאות כמעט מידיות, כדאי מאוד לדרוש ממנהל האתר שיתחיל עבודתו בביצוע עבודות CRO (שיפור יחסי המרה), כך תראו זינוק חד ומידי במספר הפניות המתקבלות דרך האתר מקהלי גולשים שכבר מגיעים לאתר בזמן אמת כיום.

    רוצים ללמוד עוד על הנושא ואו להתייעץ עם מומחים בתחום? פנו אלינו ונשמח להסביר לכם בהרחבה ואף להציע את שירותינו.

    בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן