fbpx

מה אתם יודעים על הגולשים שלכם? האם הגולשים הללו מוצאים מענה לצרכים שלהם באתר שלכם? למה רק מעטים פונים אליכם למרות שהשירותים שלכם מוצגים בצורה נאה ומדויקת? אם גם אתם שואלים שאלות מסוג זה, הגעתם למאמר הנכון. המשיכו לקרוא!

שיפור יחסי המרה (CRO)

כבעלי אתר אינטרנט, אתם בוודאי שואלים את עצמכם, איך זה שלמרות הוצאות פיתוח, השקעה רבה של זמן, קידום אורגני וממומן, מספר הפניות דרך האתר דל וערכו אינו משמעותי מספיק לעסק? התשובה לשאלה שלכם אינה טמונה במאמצים הקיימים אלא במרכיבים שאולי אינכם מכירים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כאשר גולש נכנס לאתר שלכם, הוא עובר מאין משפך וירטואלי. כלומר, הוא נכנס לעמוד הבית, משם הוא עובר לעמוד תוכן כלשהו ומעמוד התוכן הוא צפוי להיכנס לתיק עבודות ואו גלריית תמונות ורק לאחר שישתכנע, הגולש צפוי להיכנס לעמוד יצירת קשר כדי להשאיר לכם פרטים.

    מאחר ומשפך זה ארוך במיוחד ורבים כלל אינם מסיימים אותו, מספר הפניות דרך האתר נמוך משמעותית מזה שציפינו לו.

    פתרונות להגדלת מספר הפניות מהאתר:

    כדי להתמודד עם הבעיה, עלינו להיות יצירתיים ולהיכנס לראשו של הגולש הממוצע באתר. זאת, כדי לפענח מה הגולש רוצה ואיך הוא היה מצפה לקבל את השירות מאיתנו. או במילים אחרות, איך ניתן יהיה לתפוס את תשומת לבו של הגולש בזמן ובמקום הנכון כדי שיעשה צעד נוסף לקראתנו וישאיר פרטים!.

    ובכן, לנו כבעלי אתרים, יש משימה אחת בלבד!

    הפיכת משתמש פסיבי למשתמש אקטיבי

    נסביר,

    הגולש הממוצע באתר אינו מתכנן לפנות אליכם במרבית המקרים. זה נכון שהוא באתר וצופה בשירותים שלנו, זה נכון שהוא מחפש בדיוק את השירות שאנו מציעים, אך יש לכם גם מתחרים נוספים והגולש הממוצע מדלג בין מספר אתרים טרם הוא מקבל החלטה על בחירה בנותן שירותים מסוים.

    משימתנו אם כך תהיה להבין מה הגולש מחפש (בהתאם לתוכן האתר, בהתאם לזמן השהיה באתר וכן הלאה..) ולהציע לו באופן אוטומטי הצעה שהוא אינו יכול לסרב לה. כך לדוגמה, אם גולש מבקר באתר של סוכנות ביטוח, האתר יכול להקפיץ פופ-אפ נעים ומזמין המבטיח בדיקת תיק ביטוח בחינם (דגש על חינם!) כדי הגולש ישאיר שם וטלפון בלבד אך הסוכנות תוכל לחזור אליו לאחר מכן ולמצוא אילו שירותים נוספים ביכולתה להציע לו גם בכסף מלא מחברות הביטוח.

    מעבר לכך, חשוב להפוך את האפשרות ליצירת קשר באתר לנגישה ככל האפשר. אם תעצרו את הקריאה לכמה רגעים ותתרחקו מהמסך תוכלו לראות שבעמוד בו אתם נמצאים כעת יש מספר רב של אמצעים שעוזרים לכם לפנות אלינו מבלי להשקיע זמן ואו להיכנס לעמוד יצירת קשר:

    • לחצן צף בצידו הימני התחתון של העמוד (טלפון או צ'אט).
    • לחצן צף בצידו השמאלי האמצעי של העמוד (טלפון או דוא"ל).
    • טופס יצירת קשר לאחר הפסקה השנייה ובסופה של המאמר.
    • פופ-אפ שקופץ לאחר זמן שהיה בעמוד עם הצעה.
    • כפתור יצירת קשר מודגש ובולט לעין.

    כלל אמצעים אלו נועדו להפוך את היכולת שלכם לפנות אלינו לנגישה ונוחה בהרבה וזה חלק משמעותי משיפור יחסי המרה באתר.

    אבל זה משגע את הגולשים?!

    לקוחות שלנו אומרים לנו, זה מפריע לגולשים ואנו רוצים להעניק חוויית שירות טובה! ובכן, זה נכון. לפעמים זה קצת מעצבן. אך, יש מטרה לקיום האתר אינטרנט שלנו. מטרת האתר להשיג בסופו של דבר לקוחות חדשים ולכן אין מנוס מלהיות מעט יותר אגרסיביים עם הגולשים שלנו ובכך להשיג את היעדים שהוגדרו.

    לסיכום,

    אנו ממליצים לכם להתייעץ איתנו ללא עלות (כן, גם זה נועד לעודד אותך לפנות..) ולבחון יחד איך ניתן לשפר את האתר שלכם כך שתתחילו לקבל פי שניים ואו שלושה פניות מידי חודש וכך תביאו לצמיחה מואצת של הפעילות שלכם בזכות האינטרנט. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן