fbpx

נכון לשנת 2021, הפרסום באינטרנט עובד טוב יותר מכל מדיה אחרת. יש את הרדיו, העיתונות והטלוויזיה ואף את שלטי החוצות שהן מייצרות תהודה רחבה ומיתוג אך לעסק קטן ובינוני אין תקציבים לאפיקים אלו ובהשקעה תקציבית קטנה, הפתרון הטוב ביותר הנו לפרסם באינטרנט. אבל, אתם עדיין חייבים תכנית שיווקית לאינטרנט, ואנחנו פה לעזור!

תכנית שיווקית לאינטרנט

נתוני הפתיחה של מרבית העסקים דומה למדי, לכולם יש 2 מגבלות משמעותיות, מגבלת זמן ומגבלת תקציב. לכן, קריטי לתכנן מראש ולבצע אופטימיזציה מלאה למשאבים אלו באמצעות תכנית שיווקית מסודרת.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כמו כן, בכל הקשור לשיווק באינטרנט יש מגוון אפיקים אפשריים:

    • שיווק באמצעים אורגניים.
    • שיווק באמצעים ממומנים.
    • שיווק באמצעים היברידיים.

    לכל שיטת שיווק יש יתרונות וחסרונות, חלקם עולים יותר אך משיגים תוצאות טובות בהרבה בטווח זמן קצר ואחרים עולים פחות אך דורשים סבלנות ואו אמון באיש מקצוע לאורך הדרך. המטרה שלנו בתכנית שיווקית הנה להשיג את המקסימום האפשרי במסגרת המשאבים שעומדים לרשותנו.

    מרכיבי תכנית שיווקית לאינטרנט

    ניתן לחלק את השיווק באינטרנט לשלבים הבאים:

    1. תשתית שיווקית – הקמת נכסי הבסיס לשיווק באינטרנט.
    2. פעילות שיווקית – הפעלת אמצעי שיווק קבועים ומתמשכים לאורך זמן.
    3. האצה שיווקית – הפעלת מאמצי שיווק בספרינט לאירועים/מכירות שונות.

    נסביר מעט על שלבים אלו,

    1. שלב התשתית השיווקית:

    לא ניתן לשפוך תקציבים ואו לצפות לתוצאות כלשהן בטרם יש לכם תשתית קליטה (קיבולת) שיווקית. התשתית השיווקית באינטרנט נשענת לרוב על אתר האינטרנט, עמודי נחיתה וכמובן דפים עסקיים ברשתות החברתיות. היעד הראשון שלנו בתכנית שיווקית באינטרנט יהיה להקים ואו לחזק נכסים דיגיטליים אלו על ידי עיבוי תוכן, חידוד מסרים, שיפור נראות וכמובן שיפור יחסי המרה (CRO).

    התשתית השיווקית היא זו שתקבע האם הפעילות השיווקית בשלבים הבאים אכן תצליח ואו תיכשל. רבים רוצים תוצאות מהירות ושוכחים שכל לקוח פוטנציאלי צפוי לחקור אתכם, לנסות להבין מי אתם וכמובן שבהיעדר מענה אופטימלי הוא צפוי לעזוב את הנכסים שלנו מבלי שאנו נרוויח מכך.

    כמו כן, בשלב זה אנו נרצה להטמיע כלי מעקב שונים בכדי שנוכל למדוד ביצועי המרה (אחוז פונים/רוכשים מבין המבקרים באתר) בכדי שנוכל לנצל את התקציבים שלנו בצורה מיטבית ולשפרם תוך כדי תנועה.

    2. שלב הפעילות השיווקית:

    לאחר שהתשתית שלנו עברה אופטימיזציה, אנו נצא לדרך בהקמת תהליכים שיווקיים קבועים, תהליכים אלו מורכבים לרוב מהפעולות הבאות:

    • קידום אורגני לאתר האינטרנט.
    • קידום ממומן לאתר ואו לעמודי הנחיתה.
    • קידום ממומן לדפים העסקיים (עם יעדי מכירה ואו פניה).
    • קידום באמצעות תוכן ברחבי הרשת.
    • קידום באמצעות שיתופי פעולה.
    • קידום באמצעות דיוורים.

    יש כמובן מגוון נוסף של כלים שעומדים לרשותנו אך אלו הן הפופולריים והמועילים שבהם. אם נרצה להגדיר תקציבים בצורה שתאפשר לנו מדידה מדויקת, נוכל לחלק אותם על פני שלושת החברות המרוויחות העיקריות מהפעילות שלנו – גוגל, פייסבוק, טאבולה/אווטבריין.

    אנו נזהה את הזירות העיקריות בהם אנו רואים יחסי עלות/תועלת טובים ובהם נשקיע ככל שנדרש ולאורך זמן.

    3. שלב האצה השיווקית:

    אחרי שהתשתיות מוקמות, הפעילות זורמת, אנו יכולים לצאת לתהליכים מורכבים יותר עם תקציבים חד פעמיים משמעותיים לטווחי זמן קצרים בכדי להשיג יעדים. כך לדוגמה, ניתן לשווק בכל החזיתות אירוע מסוים ואו מוצר מסוים שאנו רוצים למכור ומהר, זאת נעשה הרבה פעמים באמצעות מינוף דאטה קיימת (רימרקטינג/ריטרגטינג) כמו גם תוך הקצאה שיווקית נפרדת שתישמר לאירועים אלו ממש.

    איך בונים תכנית לשיווק העסק באינטרנט?

    כפי שניתן להבין, יש לנו פה מגוון פרמטרים שמשתנים מעסק לעסק ומתחום לתחום. יועץ שיווק באינטרנט יכול לבנות עבורכם תכנית שיווקית באינטרנט אשר תתכלל את כלל הפרמטרים הללו ולסייע לכם לגשר על המחסור בידע אודות שיטות השיווק, אפשרויות השיווק כמו גם ביכולתו לשקף לכם נאמנה את סיכויי ההצלחה ומידת הכדאיות הכלכלית בכל אפיק ואפיק.

    אמנם אנחנו חברת ניהול אתרים ואיננו מחשיבים עצמנו כיועצי שיווק באינטרנט, אך נשמח לסייע גם לכם בפריסת האפשרויות ובהצגת תכנית שיווקית שאנו ראינו כהצלחה בקרב לקוחות פעילים של חברתנו ובעצם להפיק עבורכם מידע חיוני לקבלת ההחלטות על סמך נתוני אמת. אבל יש לנו טיפ אחד חשוב מהכל, עוד בטרם אתם בונים תכנית שיווקית לאינטרנט, חישבו איך אתם מציעים את המוצרים/שירותים שלכם במחירים שוברי שוק שיעניקו לכם רוח גבית חזקה בכל שיטת שיווק און ליין שתחברו.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן