fbpx

יש לכם אתר אינטרנט, האתר נראה טוב ועובד בסדר גמור. אבל, אין מספיק פניות או אין מספיק פעילות איכותית באתר? ובכן, יכולים להיות סיבות רבות לכך שהאתר אינו עומד ביעדים שהוגדרו לו. הדרך הטובה ביותר לזהות את אותן סיבות לכישלון מלא או חלקי של האתר הנה בעזרת שירותי אבחון אתרים ועל כך במאמר זה.

אבחון אתרים

כאשר יש לנו בעיה הסמויה מן העין, כאשר אנו לא ממש יודעים להצביע על בעיה, הרי שעלינו לערוך אבחון לאתר בכדי לגלות את מקור הבעיה. תהליך אבחון אתרים דומה במאפייניו לביקור במוסך או בדיקת שיניים, אנו לא יודעים מה יהיו התוצאות מראש אך בעקבות הבדיקה, אנו יכולים לקבל תשובות לשאלות רבות ואף לבצע תיקונים נדרשים בכדי להבטיח שיפור מידי בביצועי האתר.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מאחר וזהו שירות ייחודי למדי שרק חברות מועטות מעניקות כיום, אנו נסביר לכם בקצרה על התהליך:

    תהליך אבחון אתר אינטרנט

    כדי לבחון אתר אינטרנט, לא מספיק להסתכל ולהגיד מה אנו חושבים. אבחון אתר אינטרנט מחייב התבססות על נתוני אמת מצד הגולשים שלנו באתר. לכן, אנו נעזרים במגוון כלים שמסייעים לנו למדוד את הפעילות באתר ולדרג את איכותה לשם קבלת תמונה מלאה.

    בשלב ראשון, אנו מגדירים את היעדים שלנו:

    • האם אנו רוצים לקבל שיחות טלפון מהאתר?
    • האם אנו רוצים לקבל פניות כתובות מהאתר?
    • האם אנו רוצים להעניק שירות טוב יותר באתר?
    • האם אנו רוצים למכור מוצרים רבים יותר באתר?

    רק אחרי שאנו מגדירים את היעדים שחשובים לנו שנוכל לצאת לדרך ולבצע אבחון לאתר האינטרנט שלכם!

    בדיקת איכות ויעילות אתרי אינטרנט בכלים אנליטיים:

    באבחון אתרים, אנו בוחנים את האתר דרך ראות עיניהם של הגולשים ולא שלנו מאחר ואנו לא המדד הנכון לכך. אבל, מאחר ואנו לא יכולים (לרוב..) לשאול כל גולש וגולש לדעתו על האתר, אנו בוחנים את התנהגות הגולשים ובכך בעצם לומדים על דעתם של הגולשים.

    אנו בוחנים את האיכות והיעילות באתר האינטרנט על ידי הטמעת מגוון רחב של כלים אנליטיים המאפשרים לנו לזהות את תזוזת העכבר של המשתמשים, את האזורים השימושיים לצד האזורים הרדומים וכמובן אילו תהליכים באתר מביאים לכדי השלמת היעדים שהוגדרו על ידי בעלי האתר.

    דוגמאות לכלים בהם אנו עושים שימוש:

    • Google Analytics – הבסיס אליו אנו מעבירים את המידע.
    • Google Tag Manager – צינור להטמעת אירועים וכלים וירטואליים באתר.
    • Metrica Yandex – כלי מעקב מבית היוצר הרוסי יאנדקס.
    • Optimizely – ביצוע מחקר A/B testing לרכיבים באתר.
    • Hotjar – כלי ליצירת מפות חום וגלילה לבחינת אתרים.
    • ועוד..
    תוצאות אבחון אתר אינטרנט:

    לאחר סיום בחינת אתר אינטרנט, אנו יכולים לקחת את הנתונים שבידינו ולהסיק מסקנות חשובות לצורך שיפור האתר ואו קידום האתר. כלים אלו עוזרים לנו להבין היכן הגולשים שלנו מרוצים ומנווטים בקלות ובפשטות והיכן הגולשים שלנו אינם מרוצים ואינם מצליחים להתמצא באתר ומכך שהם גם לא מבצעים את הפעולות שאנו מצפים מהם..

    לסיכום,

    שירות אבחון אתרים משתלם כמעט לכל בעל אתר ולו רק בשביל הסיכוי לשפר את יחסי ההמרה באתר במספר אחוזים בודדים. בפועל, במקרים רבים יש גידול של מאות אחוזים בהמרות באתר ומכך שההשקעה חוזרת במהירות רבה במיוחד והלקוחות כמובן מרוצים.

    מעוניינים לשמוע עוד על אבחון האתר שלכם? רוצים להתייעץ איתנו בנושא? השאירו פרטים ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולסייע לכם להפיק מקסימום תועלת מהאתר שלכם.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן