fbpx

אחד היתרונות המובהקים של האינטרנט על פני העולם האמיתי הנו שהכל מדיד! ובעולם זה שהכל מדיד, אנו נהיה כסילים לא לבדוק ולמדוד את ביצועי האתר שלנו כך שניתן יהיה לשפר את הביצועים עוד ועוד למקסימום שניתן. תהליך בחינת אתר ושיפורו נקרה CRO או בשמו המלא, Conversion Rate Optimization (שיפור יחסי המרה) ועל כך אנו נרחיב במאמר זה:

CRO – שיפור יחסי המרה

כמה מושגים רגע לפני המאמר:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • המרה – ביצוע הפעולה לשמה הקמנו את האתר (טלפון / השארת פרטים / רכישה).
    • יחס המרה – אחוז המבצעים את הפעולה מתוך סך הגולשים באתר (לדוגמה: 2/100).
    • שיפור יחסי המרה – העלאת אחוז המבצעים פעולה רצויה מתוך הגולשים הקיימים לנו.

    כלומר, בכדי שניתן יהיה לבצע עבודות לשיפור יחסי המרה, עלינו להגדיר במדויק מה הם אותן פעולות שנחשבות עבורנו כהצלחה. ובנוסף לכך, עלינו להטמיע כלי מעקב שיספור עבורנו את מספר הכניסות לאתר ופעולותיהם בכל ביקור וביקור.

    שיפור יחסי המרה לאתר אינטרנט:

    כידוע, כל בעל אתר משקיע לא מעט כסף על הכנסת גולשים לאתרו. יש בעלי אתרים שמשקיעים כסף על פרסום ממומן ויש אתרים שמשקיעים כסף על קידום אורגני. מאחר ואנו משקיעים כסף רב על הכנסת הגולשים לאתר, כדאי מאוד שנוודא שהם אכן מבצעים את הפעולה לשמה אנו משקיעים את הכסף.

    שיפור יחסי המרה מבטיח לנו תוצאה כפולה:

    • ניצול טוב יותר של הגולשים הקיימים!
    • ניצול טוב יותר של הכסף שהשקענו על גולשים חדשים!

    ככל שהאתר שלנו מתנהג טוב יותר, כך אנו צפויים להשקיע גם יותר כסף בקידום האתר וזאת מאחר וה-ROI (רווח על השקעה) שלנו גדל.

    קראו עוד: שיפור יחסי המרה באתר.

    איך משפרים יחסי המרה באתר?

    יש לא מעט סוגי אתרי אינטרנט ולכל אתר ואתר יש מטרות שונות לקהלים שונים. והעבודה לשם שיפור יחסי המרה תיראה שונה מאתר לאתר בהתאם ליעדים שהוגדרו ומאפייניו הייחודיים. כך לדוגמה, אתר תדמית שיעדיו השגת פניות בטלפון ובדוא"ל יידרש להשקעה מועטה ביחס לאתר מכירות שיעדיו מוגדרים על מכירת מוצרים.

    הדרכים לשפר יחסי המרה באתר:

    • שיפור חווית המשתמש והנגישות באתר.
    • שיפור הנוכחות של כלים המסייעים להמרה.
    • שיפור מהירות האתר על מאפייניו הרבים.
    • שיפור סדר האתר להגשמת היעדים.
    • ועוד…

    ישנם שני סוגי שיפור יחסי המרה:

    1. שיפור יחסי המרה – כמותית.
    2. שיפור יחסי המרה – איכותית.

    אנו נתחיל לרוב בשיפור יחסי המרה ברמה הכמותית, הגדלת מספר הלקוחות המעורבים שפונים אלינו ואו רוכשים מאתנו מוצרים. לאחר השלמת יעד זה, אנו נעבור לשפר את איכות הפניות ואו הרכישות כך שהלקוחות ירכשו מוצרים יקרים יותר ואו יפנו אלינו בנושאים שרצויים על ידינו.

    כמה עולה לשפר יחסי המרה?

    עלות שיפור יחסי המרה תשתנה מאתר לאתר אך טווח המחירים הנו כדלהלן:

    • עלות שיפור יחסי המרה באתר תדמית – 650 ש"ח לערך.
    • עלות שיפור יחסי המרה באתר שירותים – 900 ש"ח לערך.
    • עלות שיפור יחסי המרה באתר מכירות – 1,500 ש"ח לערך.
    • עלות שיפור יחסי המרה באתר קהילה – 2,000 ש"ח לערך.
    לסיכום,

    זה לא משנה איזה סוג אתר יש לכם, CRO – שיפור יחסי המרה הנו אחד המוצרים החשובים ביותר שעליכם להכיר! במידה וחשוב לכם להשיג תוצאות טובות יותר מהאתר, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ואנו נשמח לעזור לכם להשיג הרבה יותר מהאתר הקיים שלכם!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי שיפור אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    מתאים לסוגי אתרים:

    אתרי תדמית
    אתרי מכירות
    חנויות אינטרנטיות
    אתרי קטלוג
    אתרי שירותים
    אתרי רשויות וממשל
    אתרי עמותות וארגונים

    מתאים למערכות ניהול תוכן:

    אתרי WordPress
    אתרי WooCommerce
    אתרי Magento
    אתרי Open cart
    אתרי דרופל
    אתר Shopify

    עלות ממוצעת לשירות:

    מחיר ממוצע אך משתלם

    טווח עלויות לשירות:

    6,000-12,000 ש"ח

    סוג הצעת שירות:

    שירות מוצע עצמאית (לפי פרויקט)

    מתאים לתקופת שירות:

    שירות חד פעמי, תשלום פרויקטלי לפי דרישה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן