fbpx

נמאס לכם לגלות מידי תקופה באג או בעיה באתר? מוצאים את עצמכם רודפים אחרי מפתח האתר בתזכורות חוזרות ונשנות לתקן באג כלשהו שפוגע בחוויית השימוש באתר? חוויות אלו עוברות על מרבית בעלי האתרים וזאת בין היתר כי הטכנולוגיה כל הזמן מתקדמת ולא ניתן לעמוד במקום מבלי להיפגע. בכדי להבטיח את תקינות האתר, רבים פונים אל חברת תחזוקת אתרים שתעשה את העבודה עבורם.

מה זה חברת תחזוקת אתרים? מה מיוחד בחברת תחזוקת אתרים? כמה עולים שירותי חברת תחזוקת אתרים? ובכן, אתם במקום הנכון, נענה על כל שאלות אלו כעת,

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    חברת תחזוקת אתרים

    יש חברות שמתמחות בבניית אתרים, יש חברות שמתמחות בקידום אתרים, ויש חברות שמתמחות בתחזוקת אתרים. בלא מעט פעמים, חברות מציגות את עצמן ככל יכולות. כלומר, הן עושות הכל בו זמנית וזה כמובן לרוב פשוט לא עובד טוב מאחר ומדובר במודים שונים לחלוטין של עבודה ובהיעדר צוותים נפרדים לכל תחום (חברה גדולה) זה לא מתאפשר כהלכה.

    כאשר חברה מתמחה בנושא מסוים, היא מפתחת ידע ארגוני. במילים אחרות, היא לומדת מכל מקרה ומקרה ומסקנות אלו משמשות בעתיד את יתר הלקוחות. כך לדוגמה אם יש באג באתר האינטרנט שמקורו במחסור בזיכרון שרת, חברה המתמחה בכך תדע לזהות זאת בתוך מספר שניות כאשר חברות אחרות יידרשו לשעות רבות של ניסוי ותהיה בניסיון לאתר את מקור הבעיה – ניסיון זה כל ההבדל!

    אם ננסה להסביר זאת בצורה נוחה יותר, ניתן להשוואת זאת לעורכי דין, יש עורכי דין שמתמחים במקרקעין, יש עורכי דין שמתמחים בדיני נזיקין ויש עורכי דין שמתמחים בקניין רוחני וכן הלאה.. אנו נפנה לגורם בעל הניסיון הרב ביותר בהתאמה לצורך שלנו. לכן, אתם בהחלט צריכים חברת תחזוקת אתרים במידה ואתם רוצים ליהנות משקט נפשי לאורך זמן.

    חברת תחזוקת אתרים = חברת שירותים

    מעבר לכך שחברת תחזוקת אתרים מתמחה בטיפול ובתחזוקת אתרי אינטרנט, יש יתרון מאוד משמעותי שרבים לא מודעים אליו אך נהנים ממנו מיד עם תחילת עבודה בחברות מסוגים אלו. זהו כמובן רמת השירות.

    בחברות פיתוח אתרים הדגש הנו על התוצאה המוגמרת, על הטכנולוגיה. לעתים קרובות מפתחי אתרים אינם אנשים חברותיים במיוחד, הם יודעים לכתוב קוד מצוין אך לוקים בחסר בכל הקשור לאנושיות, לשירותיות, לעמידה בזמנים ועוד. בחברות תחזוקת אתרים מצד שני מדובר בראש ובראשונה בנותני שירות. כלומר, אתם עובדים עם מישהו חברותי, ידידותי, נעים לשיחה ולהתייעצות ובעיקר כזה שיעמוד בזמנים כמתחייב.

    כאשר השירות נמצא בראש פירמידת סדרי העדיפויות בחברה, הכל נראה אחרת. זמני התגובה קצרים, זמני הטיפול מהירים וכמובן שביעות הרצון של הלקוחות גבוהה בהרבה.

    כמה עולה להיעזר בחברת תחזוקת אתרים?

    חברת תחזוקת אתרים תתמחר את שירותיה בין היתר על פי כוח אדם ושעות עבודה. ככל שמדובר באתר מורכב יותר כך התמחור אגרסיבי יותר. מצד שני, בחישובי עלות תועלת במרבית המקרים נמצא תיעדוף ברור לפנות לחברת תחזוקת אתרים על פני הישארות בטיפול אצל החברה שפיתחה את האתר.

    עלות תחזוקת אתר בחברה מסודרת (בע"מ, לא פרילנסר) תעמוד לרוב על 500 ש"ח לחודש באתר סטנדרטי ועד 1,000 ש"ח באתרי מכירות/אתרים מורכבים. שירותי תחזוקת אתר כוללים אחסון אתר, אבטחת אתר, פריסת CDN, עדכונים תכופים, תיקוני באגים, שירותי תמיכה ועוד שלל רכיבים נוספים שאמנם עולים יותר כסף אך אינם ניתנים על ידי חברות פיתוח שמעניקות אחסון בלבד ואפס זמינות ותמיכה בעת הצורך. לכן, עלות מול תועלת ברורה ורבים פונים לחברתנו ואו למתחרות המתמחות בתחזוקת אתרי אינטרנט.

    רוצים ללמוד עוד על שירותינו, מעוניינים בשקט נפשי מוחלט? פנו אלינו ונשמח לשרת גם אתכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן