fbpx

חברת WEmanage הנה חברת ניהול האתרים הגדולה בישראל. כיום, יש לחברה מספר רב של לקוחות מרוצים, אך לא תמיד כך היה המצב. הצמיחה המואצת של העסק החלה כאשר אנו הצלחנו להבין טוב יותר מה ערכם של השירותים אותם אנו מעניקים ללקוחותינו. במאמר זה, אנו רוצים להציג בפניכם את הזווית שלנו לשירותי ניהול אתרים.

כדאיות שירותי ניהול אתרים לעסקים

עולם השירותים כולו מבוסס על כך שאדם פרטי או עסק נדרשים לעזרה מקצועית מאחת מהסיבות הבאות:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. מחסור בידע מקצועי.
    2. מחסור ברישוי מתאים.
    3. מחסור בזמן פנוי.
    4. מחסור ברצון.

    השירותים הפופולריים ביותר הנם אלו הכוללים את כלל הסיבות שציינו מעלה. כך לדוגמה, שירותי ראיית חשבון דורשים ידע מקצועי, רישיון מתאים, זמן פנוי וסבלנות להתמודדות עם הרשויות. לכן, אין עסק ואו עצמאי שאינו נעזר בשירותים של רואה חשבון.

    לעומת זאת, כאשר בוחנים את שירותינו, שירותי ניהול אתרים, הלקוח אינו דרוש לרישיון, מרבית המערכות מאפשרות לאדם המצוי לנהל אותן כהלכה. במילים אחרות, כל אחד יכול לנהל אתרי אינטרנט ולכן לא מעט בעלי עסקים מנהלים את האתר אינטרנט שלהם עצמאית וטוב שכך!

    אז למה בכל זאת כדאי לשכור שירותי ניהול אתרים?

    הכדאיות בשירותי ניהול אתרים הנה בראש ובראשונה מאחר ושני הסיבות הנוספות נכונות לבעלי עסקים רבים, השירות שלנו בעצם עונה על 2 דרישות חשובות:

    1. מחסור חמור בזמן לניהול האתר.
    2. מחסור חמור במוטיבציה לניהול האתר.

    בעלי עסקים רבים כה טרודים בתפעול השוטף של העסק שגם כאשר הם מבינים בחשיבות הניהול שלה את וקידומו במנועי החיפוש וגם כאשר יש להם רצון לממש את הפוטנציאל באתר, הם פשוט לא מגיעים לזה. יתרה מזאת, כאשר הם כן מוצאים מעט זמן לתפעול האתר, הם רואים שחור בעיניים, יותר מידי אפשרויות והגדרות וזה פשוט מבלבל ולמי יש זמן לחקור וללמוד?!

    כלומר, שירותי ניהול אתרים חוסכים לבעל העסק זמן יקר והרבה כאב ראש. ונכון, לא כל בעל עסק קטן יכול לעמוד בהוצאות שירותי ניהול אתרים, אך בעלי עסקים רבים לא רק שיכולים לשכור את שירותינו אלא אף חייבים בכך מהסיבה הבאה:

    כמה הזמן של בעל העסק שווה?

    לא מעט עצמאים מעניקים אף הם שירותים. במקרים רבים עלות שעת עבודה שלהם כפולה ואף משולשת מעות שעת עבודה של מנהל אתרים. כלומר, כל שעה שהם מבזבזים על תפעול האתר אינטרנט הנו שעה בו נגרם הפסד לעסק. במידה ורופא מעניק שירותיו בשער של 350 ש"ח לשעה ויכול לשכור שירותי ניהול אתרים בשער של 150 ש"ח לשעה, הרי שישנו ערך שירד לטימיון ולכן כדאיות השירות אף גבוהה יותר.

    ובכל זאת, מה יוצא לעסק משירותי ניהול אתרים?

    יש הבדל מהותי בין ניהול אתר על ידי איש מקצוע מנוסה אשר מטמיע בעבודתו גם ערכי קידום אורגני וערכי שיווק נוספים. פועל יוצא של ניהול אתרים מקצועי הנו שיווק יעיל יותר ותוצאות טובות בהרבה מהפעילות ברשת.

    לסיכום,

    כאשר אנו מסבירים ללקוחות פוטנציאליים אודות השירות שלנו, אנו מנסים להבין איזה ערך הם זוכים לקבל מאיתנו, אנו מנסים לשקף את הפוטנציאל הגלום במיקוד פעילותם בתחום עיסוקם בו הם מתמחים. בצורה זו, הערך של שירותינו ברור על אף שלא כל לקוחותינו חייבים בשירותינו, הם רוצים בכך עד מאוד!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן